Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Nieuwe ups/downs]
Nieuwe ups/downs
Hallo allemaal,

het werd tijd om het gat bij de 8`en op te vullen. Deze taak zal voortaan worden vervuld door Arjensun. Doordat Arjensun nu de plek van de 7 verlaat is hier ook een ruimte die dient te worden opgevuld. Dit zal vanaf `t heden worden gedaan door Darkspeedy0.

Veel succes met de nieuwe taken en powers.

Joost
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Conclusie:
Het zal zo blijven, no matter what.

Do you think I care?

In reactie op bepaalde leden:
I just love the issues of love.
Gepost door JostyRetired Leader (R) op 14-7-2006 02:10
Antwoorden:
Nickalicious

Gewist lid

De pixellover/buyer/scammer/hacker/fraudeur gratz!

Maare hoe duur is dat nou 7 worden? Ik weet dat je het kunt kopen... (nu)
14-7-2006 11:51
Waregem89

Gewist lid

hoort daar echt geen potje SLIJM bij?
14-7-2006 12:01
Jules

Inactief

Omg? Voorbeeld geven? Waar heb je `t over? Het is toch geen Plaatjeschool ofzo?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
14-7-2006 12:04
Nickalicious

Gewist lid

Als iets van 100 mensen argumenteren dat iemand scammed/hacked etc. MOET er toch wel een bron van waarheid aan vast geplakt zitten?

Een mod van een SPEL moet ook een soort voorbeeld zijn en als die scammed lijkt me dat ook niet erg fijn.
14-7-2006 12:13
Bamberg88

Gewist lid

Tja waar rook is, is vuur?

Maar zoals altijd vertrouw ik volledig op Joost..... Maar ik had wellicht anders besloten, maar ik weet de argumentatie verder ook niet aangezien ik totaal niet betrokken ben bij de ups en downs.
14-7-2006 12:16
Tam Snow

Gewist lid

De up van Arjensun vind ik prima, gefeliciteerd daarmee Plaatje.

Maar de up van Darkspeedy kan ik ook niet begrijpen… Een mod moet je volgens mij kunnen vertrouwen en zou een voorbeeld moeten zijn voor de leden. Ik heb niks tegen Darkspeedy, hij is inderdaad altijd op de chat, is aardig en heeft mij nooit geprobeerd te scammen.

Maargoed, die scam verhalen komen toch wel ergens van. Maar er is dan weer geen goed bewijs... Toch zou ik nooit iemand mod maken die het vertrouwen niet heeft van zo’n grote groep mensen. Toch als Dark 90% beter is dan de meeste RSR leden, zou Dark een goede 7 zijn. Ik wacht het wel af, en ik gun hem die kans om zich te laten zien als een 7. Gefeliciteerd met je up, Dark Plaatje.
14-7-2006 12:44
Emile962

Gewist lid

Een mod is niks zonder draagvlak van de leden. Dit is ook een zeer slechte keuze.
Ik heb bijna geen positieve reactie gezien op deze up van Dark. Ik denk dat deze besluit teruggedraaid moet worden.
14-7-2006 12:48
Ijssie1

Inactief

Er is wel degelijk bewijs dat mensen gescammed heeft.Zal straks om logs vragen maar zal ook even in me gesprekgeschiedenis duiken.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
14-7-2006 12:52
Waregem89

Gewist lid

quote:
MacGyver zei: Mag ik even opmerken dat wij hem niet alleen beoordelen op zijn gedrag op RS, maar op RSR? En dat ie het daar beter doet dan 90% van jullie?

Regel 5 van RSR ==>

Regel Je mag geen officiële RuneScape regels overtreden zoals deze op [www.runescape.com] staan aangegeven.
14-7-2006 13:12
Helper204

Gewist lid

Gratz arjensun en dark Plaatje
heb het volste vertrouwen in jullie beiden ....
Darkspeedy0 zal het wel goed doen als mod... want welke fouten heb hij nou gemaakt op RSR?
volgens mij geen?
btw de mensen die leaven (de meeste dan Plaatje..) die deden tog al niks voor RSR of al1 maar voor de fun ofsow..
en arjen (want kheb eiglijk nog geen goede dingen over jou gelezen Plaatje..) maar kvind het wel een goede keuze want je doet erg veel voor rsr (dat ik heb gezien) en op deze manier wordt je dus beloond ga zo verder mates Plaatje
14-7-2006 13:19
Wizardmag

Inactief

quote:
MacGyver zei: Mag ik even opmerken dat wij hem niet alleen beoordelen op zijn gedrag op RS, maar op RSR? En dat ie het daar beter doet dan 90% van jullie?

GELIJK wie maakt er niet af en toe een fout?een scam ofzo doet iedereen toch wel eens...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Uploaded with ImageShack.us
14-7-2006 13:21
Gangster872

Gewist lid

rot op metr dark hij was tog gestopt met rs en rsr hoe kan die dna in godsnaam ene m0d worde d0wn die noobPlaatjePlaatjePlaatje!

arjensun gratzPlaatjePlaatje jij hebt het verdientPlaatjePlaatje
14-7-2006 13:25
Ijmuide 222

Inactief

quote:
Wizardmag zei:

GELIJK wie maakt er niet af en toe een fout?een scam ofzo doet iedereen toch wel eens...

Iedereen? Mocht je willen.

Ik hou me er niet echt mee bezig wie MAL is en wie niet. Mij maakt het dus ook niet zoveel uit. Ik hou me bezig met wat ik doe en de Leaders doen wat zij (willen) doen.

EDIT: What the ....
Iedereen leavedPlaatje!.

Mensen, kom op. Jullie kunnen het er niet mee eens zijn maar het is zonde als zoveel goede leden leaven die al heel lang in RSR zitten.

Blijf gewoon om te zien wat er gebeurt. En zoveel powers heeft Darkspeedy0 niet.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
14-7-2006 13:33
Waregem89

Gewist lid

er was eens een topic van darkspeedy dat hij scamde en de helft gaf hem geflame en de helft verdedigde hem en dan een maand erachter is dark mal geworden dan moet je niet afkomen van waarom leaven er zoveel mensen? je kon het van dat topic afleiden... dus voor mij geen dicussie mogelijk
14-7-2006 13:41
Nickalicious

Gewist lid

quote:
Waregem89 zei:

Regel 5 van RSR ==>

Regel Je mag geen officiële RuneScape regels overtreden zoals deze op [http://www.runescape.com]` title=`[http://www.runescape.com]`>[[www.runescape.com]] staan aangegeven.

Rule 2 - Item Scamming
You must not scam or deceive other players.

Rule 3 - Password Scamming
Asking for another players password for any reason will not be tolerated.

Rule 12 - Real World Item Trading
RuneScape items must only be exchanged for other items/services within the game.

:X

14-7-2006 13:49
Antwoord 31-45 van 93 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.