Mrkuolematon Gewist lid | Gratzz arjensun En ook gratzz Darkspeedy maar ik twijfel ook een beetje door die scam maarja zolang hij het goed doet is er gen problem . 14-7-2006 07:04 | ||
Necaris1 Gewist lid | Arjensun, gefeliciteerd. Dark, tegen jou heb ik niets persoonlijks, maar ik denk dat de leaders wel ff eraan gedacht moeten hebben of de leden ermee akkoord zullen zijn. 14-7-2006 08:06 | ||
Tom For Sure Steel Member (2.0) | Meeste MAL`s posten niet zó extreem vaak op het forum, maar zijn actief op de chat etc. We houden alles in ieder geval goed in de gaten. Grats Arjen en Yoshi. 14-7-2006 08:12 | ||
Geertjen2 Gewist lid | Gratz BEIDEN, ik weet dat jullie het goed zullen doen, ook darkspeedy0 ja 14-7-2006 08:33 | ||
Nighthell14 Inactief | quote: We zullen zien, we zullen zien of hij het kan. Toch gratz aan Arjen, hij doet het goed . 14-7-2006 08:47 | ||
Ijssie1 Inactief | Oke gisteravond lach ik echt dubbel ......uhm vanacht zal nu even iets posten naar meer nagedacht tehebben..... Darkspeedy0 zal het misschien als mod goed maar...... is het niet zo als iemand van rsr iemand scammed /hacked/bsed en ga zo maar door banned word?En nu word er ergens in dit topic gezegt dat hij beoordeelt word op wat hij in rsr doet oke ik geef toe hij is ontzettend actief op de chat en op forum ook redelijk. Maar als er gezegt word dat hij beoordeelt word op wat hij in/voor rsr doet dan kunnen jullie nooit maar dan ook nooit meer iemand banned als hij/zij iemand scammend want daar word je niet op beoordeelt. Als ik nu helemaal fout zit dan hoor ik het wel...maar dit is wel heel krom . 14-7-2006 09:49 | ||
Stuntfighter Gewist lid | 1 scammer die 7 word Oh daarom gaat Bert leaven nu snap ik het al... Gratz Arjensun. Have fun being a scammer + mod Dark.. -.- 14-7-2006 09:49 | ||
Den_temmy Gewist lid | quote: ooit al eens gedacht waarom er niemand op chat komt? als ik (en noge heel veel anderen) op rsr chat kome, word er soms heel raar gepraat, van de domste dingen tot kweet nie wat, kvind het niveau daar enorm laag liggen en de helft van de mensen die erop zitte zijn new en kennen we niet. in die tijd dat we daar zijn praten we dan liever ergens anders of verdoen we hier op het forum. ik heb HELEMAAL nix tegen darkspeedy, totaal niet, al vrees ik dat sommigen mensen door die scamaffaire zich gaan keren tegen dark en heel het forum en chat op zen kop zette. ps hou het ledenaantal goed in de gaten, ik ken nl een hoop mensen (6.9`s) die nu gaan leaven) grattz arjensun, meer heb ik daar niet over te zeggen 14-7-2006 09:59 | ||
Sir Mvl Inactief | Gratz beiden, ben er zeker van dat jullie jullie werk goed gaan doen. Alleen heeft dit ook minder goede gevolgen aangezien (vrij) veel leden tegen dark zijn en ook gaan leaven.. 14-7-2006 10:32 | ||
Leon Gewist lid | HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHA ! ! ! cya rsr 14-7-2006 10:35 | ||
Blackbase Gewist lid | iedereen maakt wel eens fouten, maar weinigen geven ze toe als dark berouw heeft van wat hij gedaan heeft is dat voor mij genoeg gratz alletwee 14-7-2006 10:37 | ||
Kingofrune15 Gewist lid | LOL , khoop nie dat 7`s ook de pass van de rsr bank krijgen lmao , mja bai rsr 14-7-2006 11:12 | ||
Knight440 Gewist lid | quote: Wat ben je met iemand die het hier goed doet, maar achter je rug scamt, hackt, ... 14-7-2006 11:21 | ||
Jules Inactief | Niemand hier heeft fatsoenlijk bewijs, en meer dan 50% van de leden die weggaan geven geen enkele positieve draai aan RsR, dus geef me eens een reden waarom ze hem niet 7 zouden moeten maken? 14-7-2006 11:29 | ||
Mrkuolematon Gewist lid | Omdat 7.0`s een soort van voorbeeld functie hebben... En als dat het voorbeeld is ge ik ook scammen... Noem rsr anders RSSR : RuneScape Scamming Revolution... Scammers horen gestraft te worden en niet beloond! 14-7-2006 11:47 |