Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Nieuwe badges]
Nieuwe badges
Hey allemaal, gewoon even een meldingkje dat de nieuwe badges nu worden gebruikt, enjoy.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 3-7-2006 15:10
Antwoorden:
Necaris1

Gewist lid

Mooi, lekker modern. Het zal toch wel even wennen worden Plaatje
3-7-2006 17:42
Rattenhoofd

Rune Member (6.0)

De nieuwe badges zuigen, boe!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Photobucket
3-7-2006 17:43
Vincent20001

Gewist lid

onduidelijk, maar sexy(H)

^.^

Mvg, VIncent
3-7-2006 17:44
Needlekiller

Inactief

Stuur allemaal lekker een PM naar Thulinma? Voeg hem desnoods toe op MSN en ga `m onderspammen?

Wij hebben ons werk gedaan, en er kunnen dan wel mensen zijn die niet goed zijn in badges ontwerpen, maar die hadden dan op z`n minst wel wat kunnen proberen of tips geven wat wel goed zou zijn.

Maarja, ze zijn er nu, en voor aanpassingen moet je niet meer bij ons zijn, geef desnoods Nick een verbeteringstip en een fooi. En misschien dat ze dan ooit nog verandert kunnen worden. (waarschijnlijk niet)

Badges 2/3 komen binnenkort.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

3-7-2006 17:52
I Hurt Noobs

Gewist lid

quote:
Ijmuide 222 zei:

Hoe weet jij dat we maar heel even naar die nieuwe badges hebben gekeken? Ik heb er goed naar gekeken en ik vind ze mooi als ze groot zijn.

ik weet niet of het je is opgevallen maar ik zie vrijwel alleen maar van die posts met "lelijk" "onduidelijk". maar ze geven niets goed aan. = haastig zonder goed gekeken hebben te kijken.

dit gaat op betrekking op een hoop, natuurlijk met uitzonderingen (bijvb jouw, en nog wat)
3-7-2006 17:59
Vincent20001

Gewist lid

quote:
Needlekiller zei: Stuur allemaal lekker een PM naar Thulinma? Voeg hem desnoods toe op MSN en ga `m onderspammen?

Wij hebben ons werk gedaan, en er kunnen dan wel mensen zijn die niet goed zijn in badges ontwerpen, maar die hadden dan op z`n minst wel wat kunnen proberen of tips geven wat wel goed zou zijn.

Maarja, ze zijn er nu, en voor aanpassingen moet je niet meer bij ons zijn, geef desnoods Nick een verbeteringstip en een fooi. En misschien dat ze dan ooit nog verandert kunnen worden. (waarschijnlijk niet)

Die badges zijn bij stoneplate onduidelijk, maar bij die groen/rode frame is hij goed te zien vanwege het contrast verschil tussen het frame en de badge.

Het boeit mij uiteindelijk niet. Ik vind het eerlijk gezegd, dat er een grote heisa over gemaakt wordt. Terwijl dat niet nodig hoeft te zijn.

MVg, Vincent
3-7-2006 18:00
6warhammer6

Inactief

quote:
Ijmuide 222 zei:

Doe rechtermuisknop en dan Afbeelding Weergeven. Vaak doet hij het dan weer.

Ik had ff in en uitgelogt en ze doen het nu wel. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
*Klik*
3-7-2006 18:19
f

Gewist lid

Ik vind ze werkelijk prachtig! Ik weet niet wie ze heeft gemaakt maar congratz Plaatje Ookal zijn ze klein lelijk.. Do andere waren dat ook.
3-7-2006 18:22
Br0ngers

Gewist lid

Ik vond en vind ze nog steeds niet mooi.
3-7-2006 18:25
Just Ne Pker

Leader (9)

Stelletje spamnichten...Plaatje
Ik vind ze wel meevallen, maar inderdaad wennen. Nu zijn ze onduidelijk en denk je van: "He welke badge was dat nu weer?", maar dat zal je na een tijdje wel gewoon worden Plaatje Ik ben al tevreden dat ze er zijn, en wacht met ongeduld op de 2de en 3degraadsbadges!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
3-7-2006 18:45
Bloodgoat

Gewist lid

Van de badges die ik heb vind ik de cooking, ranged en woodcutting badge onduidelijk, vooral ranged en woodcutting lijken in het klein op grote vlekken Plaatje

Misschien had het handiger geweest als je de rand on de icoontjes heel wat lichter had gemaakt, zodat je beter kan zien wat er nou instaat.
3-7-2006 18:50
666megaminer

Inactief

quote:
Needlekiller zei: Stuur allemaal lekker een PM naar Thulinma? Voeg hem desnoods toe op MSN en ga `m onderspammen?

Thul heeft zichzelf uit de PM list gehaald...

@ Belg: Wis de URL in je screan, iedereen kan je nu achter je RSR account.

EDIT: Arjensun heeft em verwijderd, voor het geval je je afvraagt waar hij is Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Your file is not found
If you must file a complaint
Send it to Bill Gates

3-7-2006 19:08
Geertjen2

Gewist lid

Kan iemand me alsjeblieft zeggen wat er met de ontwerpen zijn gebeurd die +- 6 maand geleden door de leden ontworpen waren?
Die waren VEEL origineler dan deze, en vond ze persoonlijk ook mooier.
Deze badges zijn niet slecht, maar de afbeelding vind ik te eenvoudig, achtergrond en lettertype is wel mooi.
3-7-2006 19:10
Nickalicious

Gewist lid

Ok jongens na aanleiding van de post van Geertjen2 ben ik van plan om ze aan te passen maar dan moeten jullie deze dingen doen:

- Belangrijkste: Geduld! Gewoon hebben en wachten

- Fonds verzamelen Plaatje

- Raten als ik kom met een update ofzo.

- Ik was aan het denken aan voor als de 1,2,3 badges komen om dan zeg maar elk niveau een kleur en een plaatje te geven..
3-7-2006 19:22
Geertjen2

Gewist lid

Zo mag ik het horen, laat ons es zien dat je die orginaliteits badge niet voor niets gekregen hebt Plaatje
3-7-2006 19:26
Antwoord 46-60 van 83 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.