Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Nieuwe badges]
Nieuwe badges
Hey allemaal, gewoon even een meldingkje dat de nieuwe badges nu worden gebruikt, enjoy.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 3-7-2006 15:10
Antwoorden:
T0tal King

Gewist lid

ik vind ze zo onduidelijk... die andere waren lkkr makelijk, en een badge 2 keer halen lijkt me onzin met hogere eisen...
3-7-2006 16:10
Needlekiller

Inactief

Mag ik wel even zeggen dat aan de posts hier te lezen, een groot deel van jullie wel een stel ondankbare honden zijn?

Het was niet ons idee om de badges te gaan moderniseren hoor, het was al wel gaande voordat het LB actief gesteld werd maar het is allemaal uit positief beantwoorde ideeën van leden gekomen!

Als mensen andere styles hadden willen zien, hadden ze maar zelf een beter ontwerp moeten insturen voor de stemming.

Dit was gewoon veruit het mooiste ontwerp, en ik bedankt Nick daar dan ook nog maar een keer voor, en als je deze badges niet mooi vind, zou ik zeggen: "Plak een stuk tape over de badges en kijk er niet meer naar, want ik vind dat ze mogen blijven na het werk van Nick.

Als je wilt dat er een keuze-knop komt om te kiezen tussen Modern en Classic mag je dat heel lief aan Thulinma gaan vragen maar toen ik het vroeg (Ja, zelfs daar heb ik voor jullie aan gedacht!) meldde hij me dat hij het liever niet deedt omdat het hem weer 2 á 3 middagen zou kosten.

Als je verder dus nog iets te klagen hebt, moet je bij jezelf wezen want dit hebben jullie mede dankzij jezelf en je medelid te danken.

~Needle~
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

3-7-2006 16:25
Sir Mvl

Inactief

Dit zijn echt de beste badges die ingezonden waren (toch na enige aanpassing erna nog), er waren geen andere echt goede inzendingen, (mijn inzending was tweede met 1stem Plaatje )

Zoals Tommy zei, zoiets heeft gewoon voor de meesten even wat tijd nodig om eraan te wennen.

De keuze tussen oude en nieuwe badges zou iets leuks zijn, maar Thul heeft daar geen tijd/zin voor dus iedereen zal het met dit moeten doen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-7-2006 16:27
Ilovearagorn

Leader (9)

Nog 1 toevoeging, de 2e en 3e graads badges komen nog. De construction badge wordt tegelijk met deze badges ingevoerd.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-7-2006 16:28
Nickalicious

Gewist lid

quote:
Ijmuide 222 zei:

1. Sommige badges zijn heel erg onduidelijk als ze klein zijn.
2. Het uitvergroten van sommige badges door middel van je muis erboven te houden gaat niet altijd goed.
3. Het is nieuw en eigenlijk moet iedereen er nog aan wennen.
4. De cooking badge mist geloof ik een half pootje.

1. Vind van niet soz.
2. Dat is het script
3. Plaatje
4. Plaatje
3-7-2006 16:30
Djerun Xvii

Inactief

Ik vind het leuk dat de plaatjes eindelijk naar rs2 zijn gevormd. De achtergrond is mooi, de tekst is goed en de plaatjes zijn ook mooi, maar samen wordt het een beetje druk en onduidelijk. Je kan in de kleine versies niet echt het verschil zien tussen de badges, en dat is wel jammer. Maar er is tenminste vooruitgang geboekt, nog een beetje tweaken en dan is het perfect Plaatje
PS: Misschien zou het beter zijn als je met een airbrush een witte cirkel in het midden maakt, en daar dan het plaatje op zet. Dan maakt de achtergrond het plaatje niet meer onduidelijk, en zijn er weer een boel mensen blij Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-7-2006 16:32
Ijmuide 222

Inactief

quote:
6warhammer6 zei: Ik vind de mooi!
Bij sommige badges staan bij mij kruisjes -.-
Ik heb ook stone plate en ik vind ze er net vet bij staan. Plaatje

Doe rechtermuisknop en dan Afbeelding Weergeven. Vaak doet hij het dan weer.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-7-2006 16:40
Benniebob

Gewist lid

De achtergrond is niet goed.. Voor de rest is het nice...
3-7-2006 16:45
Geertjen2

Gewist lid

What the hell, wat is er gebeurd met de badges die vroeger ontworpen zijn door de leden?
Ik vond die veel mooier...
3-7-2006 16:47
Habbostery

Inactief

Ze staan niet egt mooi, k vond de vorige mooier
Ook de plaatjes erop zijn saaier geworden, de vorige waren egt origineel, deze zijn zo... zo... zo saai.
Ook passe ze helemaal niet bij dragon skin (heb ik dus)
vorige ware veel leuker

Je moet eigelijk aanpasse dat je niet alleen de achtergrond kunt verandere voor jezelf maar ook de badges, zodat je zelf kunt instelle of je deze of de oude badges kunt zien. Zo kan iedereen met de badges doen wat ie wil
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-7-2006 16:57
I Hurt Noobs

Gewist lid

Iedereen is negatief. ze hebben er 1 seconde met 1 oog naar gekeken en vonden het niets.

ik vind ze eigenlijk best mooi. niets moeilijks gedaan maar ziet er goed uit. ook mooi lettertype waarmee de skill is geschreven, hoe heet dat?

ik vind ze best wel duidelijk, aleen de woodcutting en crafting+ mining zijn klein een beetje onduidelijk.

plaatjes komen ook uit Rs2, ziet er wel goed uit.

ik gebruik zelf whole white world, de badges passen er goed genoeg bij. maar wat tommy zei, msch een moderne lay-out, lijkt me wel tof (hoeft nog nieteens voor de badges).

en mensen, volgens mij is hier veel tijd aan besteed. loop dat niet roekeloos af te kraken -.-".
3-7-2006 17:05
Gregoryw

Rune Member (6.9)

quote:
Needlekiller zei: Mag ik wel even zeggen dat aan de posts hier te lezen, een groot deel van jullie wel een stel ondankbare honden zijn?

Het was niet ons idee om de badges te gaan moderniseren hoor, het was al wel gaande voordat het LB actief gesteld werd maar het is allemaal uit positief beantwoorde ideeën van leden gekomen!

Als mensen andere styles hadden willen zien, hadden ze maar zelf een beter ontwerp moeten insturen voor de stemming.

Dit was gewoon veruit het mooiste ontwerp, en ik bedankt Nick daar dan ook nog maar een keer voor, en als je deze badges niet mooi vind, zou ik zeggen: "Plak een stuk tape over de badges en kijk er niet meer naar, want ik vind dat ze mogen blijven na het werk van Nick.

Als je wilt dat er een keuze-knop komt om te kiezen tussen Modern en Classic mag je dat heel lief aan Thulinma gaan vragen maar toen ik het vroeg (Ja, zelfs daar heb ik voor jullie aan gedacht!) meldde hij me dat hij het liever niet deedt omdat het hem weer 2 á 3 middagen zou kosten.

Als je verder dus nog iets te klagen hebt, moet je bij jezelf wezen want dit hebben jullie mede dankzij jezelf en je medelid te danken.

~Needle~

Klopt volledig. ik vind het een opfrissing van de lay out. Ze zijn zeker NIET lelijk, echt blitsPlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-7-2006 17:06
Ijmuide 222

Inactief

quote:
Needlekiller zei: Mag ik wel even zeggen dat aan de posts hier te lezen, een groot deel van jullie wel een stel ondankbare honden zijn?

~Needle~

Needlekiller, daar ben ik het niet mee eens. Als mensen nou slecht zijn in die dingen maken?

Er zijn er maar een paar die dat kunnen en die hebben dat dan ook gedaan. Ik vond het jammer dat er alleen een nieuwe look kwam en geen badges die je voor de 2de keer met hogere stats kon halen.

Ook heb ik er niet zelf voor gekozen. De leden die dit niet wilden werden gedwongen.

quote:
I_Hurt_Noobs zei: Iedereen is negatief. ze hebben er 1 seconde met 1 oog naar gekeken en vonden het niets.

ik vind ze eigenlijk best mooi. niets moeilijks gedaan maar ziet er goed uit. ook mooi lettertype waarmee de skill is geschreven, hoe heet dat?

ik vind ze best wel duidelijk, aleen de woodcutting en crafting+ mining zijn klein een beetje onduidelijk.

plaatjes komen ook uit Rs2, ziet er wel goed uit.

ik gebruik zelf whole white world, de badges passen er goed genoeg bij. maar wat tommy zei, msch een moderne lay-out, lijkt me wel tof (hoeft nog nieteens voor de badges).

en mensen, volgens mij is hier veel tijd aan besteed. loop dat niet roekeloos af te kraken -.-".

Hoe weet jij dat we maar heel even naar die nieuwe badges hebben gekeken? Ik heb er goed naar gekeken en ik vind ze mooi als ze groot zijn.

Een keuzeknop die al eerder door iemand vernoemd werd zou alle problemen oplossen en dan zou niemand er nog over durven te zeuren. Dan kiest iedereen gewoon wat hij het mooist vind.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-7-2006 17:11
Dead Walker0

Inactief

ik vond het wel weer een keertje tijd voor wat nieuwes worden...
ik vind ze best mooi en ik heb er geen probleem mee dat deze blijvePlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-7-2006 17:24
X Ranged Z

Gewist lid

YesPlaatje! Eindelijk nieuwe badges.. veel mooier Plaatje
3-7-2006 17:28
Antwoord 31-45 van 83 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.