Janno99 Gewist lid | Ik vind het sowieso wennen, maar ik vind de plaatjes echt fantastisch! maar kunne jullie geen andere achtergrond usen? srry, maar dit past niet echt bij het rsr board. 3-7-2006 19:32 | ||
Flikkerman Gewist lid | Tja daar ben ik het wel mee eens,in MF zit dat er raar uit tegen dat groen achtergrondje . Voor de rest:GJ,ze zijn echt mooi . 3-7-2006 19:37 | ||
6warhammer6 Inactief | quote: Verander gewoon niks. Er zal altijd gezeur komen omdat iedereen een andere smaakt heeft. Ze moeten niet zeuren en accepteren dat iemand daar nog de moeite voor heeft gedaan. Ze kunnen alleen maar kritiek geven. Toen er een topic over was, was de meerderheid voor de badges van Compunick. DUS KLAAG NIET! Had daar je commentaar gepost hoe het beter kon! 3-7-2006 19:40 | ||
Den_temmy Gewist lid | aangezien arjensun me vorige post deleted heeft tnx to megaminer hiervoornogmaals mijn mening: de badges zijn moeilijk te zien op klein formaat, wss kan dit gemakkelijk verholpen worden door een andere badge-achtergrond te neme. ps. ik vond me vorige post beter 3-7-2006 19:54 | ||
Everttensing Gewist lid | quote: nog maar even zeggen maar jij hebt een wedstrijd opgezet omdat je ego zo groot was dat je wou bewijzen dat je de beste sig maker bent en die heb je dan ook grandioos verloren. dus, nuja, ik lach het best ja 3-7-2006 20:00 | ||
666megaminer Inactief | quote: Ach, je heb 295 posts, 1 meer of minder boeit toch niks he Maar idd moeilijk te herkennen. Your file is not found If you must file a complaint Send it to Bill Gates 3-7-2006 20:24 | ||
Ijmuide 222 Inactief | quote: Het is misschien wel waar maar er valt niet zoveel over te zeggen. Ze zeggen gewoon dat ze het niet mooi vinden ook al hebben ze het goed bekeken. Of juist dat ze het wél mooi vinden. Veel mensen (vooral mensen die al wat langer in de clan zitten) zullen de badges goed bekeken hebben en dan pas een conlusie hebben getrokken denk ik. Ook is het nieuw en moeten ze eraan wennen. 3-7-2006 21:19 | ||
Nickalicious Gewist lid | quote:Die zin van jou was na de wedstrijd en moet je zien wie zn badges nu zijn ingevoerd, hilarisch he? Anyways no flamewar plx. 4-7-2006 00:01 | ||
Everttensing Gewist lid | ik zei ook niet dat je badges slecht waren, jij begon te kakken op mij omdat ik hetzelfde lettertype als jou gebruikte. ik maal er helemaal niet om dat me badges er niet staan, de jouwe zijn gewoon mooier. maar ik vond het toch wel ff lache toen je die wedstrijd opzette en nog verloor ook.+valsgespeeld 4-7-2006 00:02 | ||
Nickalicious Gewist lid | Ok voor de laatste keer ik heb niet valsgespeeld naab darkspeedy zei zonder te overleggen met Pureowner dat zij op me stemde naab. 4-7-2006 00:08 | ||
Den_temmy Gewist lid | regel dit eens private nick & evert @megaminer: nu vind ik wel dat ik +1post moet krijge lol 4-7-2006 09:19 | ||
Hkboy92 Gewist lid | Ze zijn wel mooi, alleen de -crafting badge (bijna) -mining badge -ranging (bijna) -smithing (bijna) -agil badge (HELEMAAL) -thiefing helemaal - (bijna) zijn onduidelijk, dan moet je echt de letters lezen... 4-7-2006 14:50 | ||
De Z Warrior Inactief | kickuhh!! 4-7-2006 18:11 | ||
Nickalicious Gewist lid | quote:Dat komt door de lange woorden. 5-7-2006 07:22 | ||
Ohno Rune Member (6.9) | Bah gvd, waarom moest je de badges veranderen? Bij mij lijken de crafting, mining & woodcutting badge op elkaar als ik ze niet vergroot 5-7-2006 11:24 |