Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Nieuwe badges]
Nieuwe badges
Hey allemaal, gewoon even een meldingkje dat de nieuwe badges nu worden gebruikt, enjoy.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 3-7-2006 15:10
Antwoorden:
Nickalicious

Gewist lid

Plaatje

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA

Oja owned?

Ik zie dat niet iedereen de nieuwe badges mooi vind ik zal ze ff checken op stone plate Plaatje.
3-7-2006 15:43
Ijmuide 222

Inactief

quote:
Tosti.ffx zei: De badges zelf vind ik wel mooi. Teminste niet zo saai en kaal meer Plaatje

Dat is soms nou juist het probleem. Ze zijn veel te druk waardoor het bij sommige badges lastig is om te zien welke badge het is.

En soms is het heel moeilijk om badges te vergroten.

Ik gebruik Stone Plate en als ik jouw laatste badge probeer te zien die ik niet kan herkennen, knippert hij de hele tijd waardoor ik hem niet kan zien. Ook bij mijn eigen badges gebeurd dat.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-7-2006 15:44
Tom For Sure

Steel Member (2.0)

Hmm, vind het wel een beetje lullig voor Compunick aangezien hij er waarschijnlijk toch wel veel tijd aan heeft besteed.
Twee opties: Een wat modernere lay out erbij maken of een optie dat je de oude badges ziet.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-7-2006 15:44
Nickalicious

Gewist lid

Mja ik zit nu op Stone Unlimited en ik heb net stone plate gecheckt en ik vind er geen verschil zou iemand willen screenen wat die ziet?
3-7-2006 15:46
Hackdoosh1

Gewist lid

heel mooie badgesPlaatje! Plaatje
3-7-2006 15:48
Tom For Sure

Steel Member (2.0)

Mja, misschien is het ook gewoon een kwestie van wennen.
Als je eerst een aantal jaren met de oude badges hebt gewerkt en nu ineens nieuwe voor je neus krijgt is het gewoon even wennen denk ik.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-7-2006 15:49
Happyland 31

Gewist lid

quote:
Tommy 1g zei: Hmm, vind het wel een beetje lullig voor Compunick aangezien hij er waarschijnlijk toch wel veel tijd aan heeft besteed.
Twee opties: Een wat modernere lay out erbij maken of een optie dat je de oude badges ziet.

tommy ik heb dat idee net voorgesteld en ik heb jou idee nog niet gelezen echt waar dat zweer ik met mijn levenPlaatje
3-7-2006 15:52
Jules

Inactief

De rest was gewoon spuuglelijk dus daarom hebben we deze gekozen Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-7-2006 15:53
Tam Snow

Gewist lid

Ziet er wel heel anders uit... Ze zijn inderdaad een beetje druk op Stone Unlimited vergeleken bij die vorige.

Maar verder, mooi gemaakt, Compu Plaatje. En ik denk dat ik er wel aan wen.
3-7-2006 15:54
Ijmuide 222

Inactief

quote:
Compunick zei: Plaatje

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA

Oja owned?

Ik zie dat niet iedereen de nieuwe badges mooi vind ik zal ze ff checken op stone plate Plaatje.

CompuNick, het zijn wel mooie badges maar ik wil even de problemen op een rijtje zetten:

1. Sommige badges zijn heel erg onduidelijk als ze klein zijn.
2. Het uitvergroten van sommige badges door middel van je muis erboven te houden gaat niet altijd goed.
3. Het is nieuw en eigenlijk moet iedereen er nog aan wennen.
4. De cooking badge mist geloof ik een half pootje.

CompuNick, ik moet toegeven dat als je ze goed uitvergroot ze mooi zijn. Als ze klein zijn zijn ze gewoon heel onduidelijk. Daar kun jij natuurlijk ook niets aan doen. Aan punt 2 kun je volgens mij ook niets doen.

Ik zou eigenlijk graag de oude badges terug hebben omdat ze duidelijk zijn als ze klein zijn. Jij kon ook niet weten dat ze onduidelijk zouden worden.

EDIT: Konden deze badges niet gebruikt worden voor als je een badge voor de 2de keer haalt maar dan met hogere eisen. Dat was toch eerste de bedoeling?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-7-2006 15:55
6warhammer6

Inactief

Ik vind de mooi!
Bij sommige badges staan bij mij kruisjes -.-
Ik heb ook stone plate en ik vind ze er net vet bij staan. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
*Klik*
3-7-2006 15:56
Juwara

Inactief

quote:
Paulus55 zei:
Same ^^
Nja, er boekt vooruitgang

ik vindt ze ook niet zo mooi ik use namelijk dragon skin maarja wat ben ik.., een kip?
Thuls eigen mening he
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-7-2006 15:56
Zinrac

Gewist lid

quote:
Ijmuide 222 zei:

Dat is soms nou juist het probleem. Ze zijn veel te druk waardoor het bij sommige badges lastig is om te zien welke badge het is.

En soms is het heel moeilijk om badges te vergroten.

Ik gebruik Stone Plate en als ik jouw laatste badge probeer te zien die ik niet kan herkennen, knippert hij de hele tijd waardoor ik hem niet kan zien. Ook bij mijn eigen badges gebeurd dat.

Bij mij knippert de laatste niet hoor ik vind ze wel mooier dan de vorigePlaatje
3-7-2006 16:00
Kratos184

Gewist lid

ik weet het niet hoor, zo super zijn ze niet en de prayerbadge is spuuglelijk (Srry compu nicks persoonlijks, whaha)I WANT THE OLD BADGESPlaatje
3-7-2006 16:05
Tom For Sure

Steel Member (2.0)

quote:
Ijmuide 222 zei:

CompuNick, het zijn wel mooie badges maar ik wil even de problemen op een rijtje zetten:

1. Sommige badges zijn heel erg onduidelijk als ze klein zijn.
2. Het uitvergroten van sommige badges door middel van je muis erboven te houden gaat niet altijd goed.
3. Het is nieuw en eigenlijk moet iedereen er nog aan wennen.
4. De cooking badge mist geloof ik een half pootje.

CompuNick, ik moet toegeven dat als je ze goed uitvergroot ze mooi zijn. Als ze klein zijn zijn ze gewoon heel onduidelijk. Daar kun jij natuurlijk ook niets aan doen. Aan punt 2 kun je volgens mij ook niets doen.

Ik zou eigenlijk graag de oude badges terug hebben omdat ze duidelijk zijn als ze klein zijn. Jij kon ook niet weten dat ze onduidelijk zouden worden.

Dat pootje hoort volgens mij, dat komt omdat hij achter staat.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-7-2006 16:08
Antwoord 16-30 van 83 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.