Kjellieboy Gewist lid | zei ik dan dat ik alles beter weet? en dat van de sommige mals die ook rsr beetje verpest hadde was niet tegen jou bedoeld... mja je denkt maar wat je wilt greg 28-3-2006 18:21 | ||
Ijmuide 222 Inactief | Ik vind het wel een goede melding. Hierdoor gaan er hopelijk meer mensen RA joinen. 28-3-2006 18:51 | ||
Tom For Sure Steel Member (2.0) | Goede melding,hopelijk helpt het ook.. 28-3-2006 20:46 | ||
Eikel363 Gewist lid | Hoe the weet je wanneer er dan iets veranderd word vaag 29-3-2006 10:35 | ||
Sir Mvl Inactief | Als er ineens een nieuwe melding staat op een bord of een vinkje voor een melding wil het zeggen dat er iets vernieuwd is, dat is helemaal niet vaag, je moet ze dan gewoon ook een keertje lezen. 29-3-2006 10:39 | ||
Br0ngers Gewist lid | Maar zelfs als er een vinkje voor staat lees je er nog wel overheen. 29-3-2006 11:51 | ||
Islalapo Gewist lid | Wel toevallig dat de mals massaal voor dit idee zijn, en de leden tegen! Wat voorn clan wordt dit hier! 29-3-2006 13:06 | ||
Josty Retired Leader (R) | Deze melding niet gekomen om Blizzard wederom te bannen noch een ander persoon uit deze clan. Het moet ervoor zorgen dat er minder SPAM en FLAME komt. Het is voor jullie nu al zo gewoon om met elkaar om te gaan als hoe er op het wildernis board met elkaar werd omgegaan. Dit is af en toe gewoon mensonwaardig en dit verdiend niemand niet. Mocht blijken dat jullie je wel kunnen gedragen kunnen we het op een later stadium nog een keer proberen, maar dan moet er wel bewezen zijn dat jullie elkander echt kan respecteren ook al denkt of doet die persoon anders. Tot die tijd geen filmpjes, discussies e.d. voor cq. over andere clans.Waaruit voortvloeid dat deze melding van kracht blijft. Conclusie: Het zal zo blijven, no matter what. Do you think I care? In reactie op bepaalde leden: I just love the issues of love. 29-3-2006 14:34 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | Ok nu snap ik het echt helemaal, vorige keer voor het grootste deel ma je eerste tekst was nogal zwaar hoor Josty Kzal alle meldingen dan nog eens gaan doorlezen zekers... Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 29-3-2006 14:37 | ||
Kingofrune15 Gewist lid | quote: vind je dit raar , er zijn al 2 topics over re gesloten daarvoor , dan kom jij met een topic dat heet `a new clan` (re) , en post een filmpje , dat is tog duidelijk reclame maken voor re .. dan nog denke dat de mals hier wel in trappe , met een omweggetje reclame maken -.- 29-3-2006 15:46 | ||
Br0ngers Gewist lid | Het meeste geflame en gespamm komt van mensen die kills posten met tele runes ofzo, niet van gewone pk-films. 29-3-2006 16:15 | ||
Arjensun Rune Member (6.9) | quote: Wat is daar toevallig aan? Leg dat eens uit dan, misschien dat wij jou dan ook beter begrijpen. And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti. 29-3-2006 18:25 | ||
Nighthell14 Inactief | quote: Minder spam en flame zou een goede zaak zijn..heb hem gelezen maar ik zit toch nooit op dat board. 29-3-2006 19:22 | ||
Rezer88 Rune Member (6.9) | quote: Gaat eerst eens wat aan je engelse spelling doen schat. Ik ben al jaren in RSR en ben onderhand 1 van de old school RSR members als ik het dan een naam moet geven. Ik weet hoe het er vroeger was en hoe het er nu is. In feite is der geen reet veranderd, waarom? Omdaat OOK toen er elke keer weer 5 a 10 members waren die de boel probeerde te verzieken. Luister gewoon naar wat gezegt wordt, die regels zijn er om nageleeft te worden, niet om gebroken te worden . Denk je dat je het beter kan dan richt je zelf een Nederlandse community op die ruim 700 members heeft en actief is (Y). Zonder regels wordt het hier een chaos. Rezer88 - Banned November 17th.
Current owner of Melchiah_1
~ http://www.nomercy-clan.com ~
30-3-2006 17:07 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | Dat is zeer, zeer goed verwoord rezer... Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 30-3-2006 17:17 |