Islalapo Gewist lid | Hmmm... Ik heb het nog eens overlezen en nu snap ik het helemaal Wie leest nu iedere keer een melding als hij het bord opgaat, ik kan bijvoorbeeld toch niet weten als er iets aan een melding veranderd is 30-3-2006 17:29 | ||
Kjellieboy Gewist lid | quote: i dont care bout that no more re is noobigste clan die er is maar het was echt ni bedoelt als reclame 30-3-2006 17:46 | ||
Josty Retired Leader (R) | En je engels blijft geweldig. en ja Islalapo, dat kan je wel weten. Net als bij een nieuw bericht op een topic staat er ook bij een verandering of een nieuwe melding zo`n vinkje erbij. Daaraan kan je zien dat er iets veranderd is. Daarnaast staan ze al bovenaan zodat je ze niet kan missen. Echter willen jullie niet alles zien en lezen en kijk je er dus gemakklijk overheen. Helaas voor jullie kan je ons (als mal`s ) daar de schuld niet van geven. Conclusie: Het zal zo blijven, no matter what. Do you think I care? In reactie op bepaalde leden: I just love the issues of love. 30-3-2006 20:07 | ||
Br0ngers Gewist lid | Dat vinkje staat er de volgende keer dat je inlogt niet meer. En zo als je zegt daar kan je de mal`s niet de schuld van geven, maar daar moeten de leden niet de dupe van worden. 30-3-2006 20:55 | ||
Islalapo Gewist lid | Als ik bvb. een keer niet op wildernis kijk, dan heb ik dat vinkje niet gezien... En leer aub eens een stuk van men naam juist te schrijven (minstens 6 letters) : Islala 31-3-2006 16:22 | ||
Josty Retired Leader (R) | Ik wil ook niet dat jullie de dupe ervan worden, ik wil alleen niet dat jullie het voor andere leden verpesten. Zeker niet als jullie daarbij gewoon dus aangeven dat jullie niet alles (willen) lezen... Conclusie: Het zal zo blijven, no matter what. Do you think I care? In reactie op bepaalde leden: I just love the issues of love. 31-3-2006 19:52 | ||
Br0ngers Gewist lid | Niet (willen) lezen, heeft daar helemaal niets mee te maken. Ik had het zelf ook niet gezien, vast omdat ik per ongeluk in en uitlogde ofzo. Dat die regel daar is, leg ik me bij neer, want die zal er voorlopig wel blijven. Maar ik vind het gewoon nergens op slaan dat je daarvoor iemand gaat bannen. 31-3-2006 21:17 | ||
Josty Retired Leader (R) | Dus als iemand ongeoorloofd blijft spammen en flamen en die persoon meldt dat hij de regel niet gelezen heeft, dat we dan die persoon kunnen laten voor wat hij is. Tja, hij heeft het niet gelezen, dus dan is het ook niet nodig om hem te bannen? In die optiek: Iedereen ga je gang, je hebt toch een goed excuus, je hebt de regels niet gelezen. Wel, die regels zijn er niet voor niets en dus zal er ook naar geleefd moeten worden. Als iemand de regels niet ziet veranderen kan je moeilijk de schuld geven aan de persoon die hem veranderd / plaatst (wat overigens altijd in overeenstemming gebeuren moet). Dan zou het wel heel makkelijk zijn. Wat ik echter niet snap is dat hier zo`n ophef over komt. Is het punt dat jullie het niet gezien hebben of zijn jullie het niet met deze regel eens. Kies voor welke je gaat, maar kom niet alleen met die reden aan. Het zou mooi zijn als je dan ook zo woordkrachtig bent om dit volwaardig te kunnen beargumenteren. Dan zou er namelijk echt over gesproken worden, in tegenstelling tot wat er nu grotendeels gedaan wordt. Conclusie: Het zal zo blijven, no matter what. Do you think I care? In reactie op bepaalde leden: I just love the issues of love. 31-3-2006 21:40 | ||
Br0ngers Gewist lid | Natuurlijk moet je mensen bannen die spammen en flamen, die regels zijn algemeen bekend. Deze regel is compleet nieuw, voor iedereen, ook op andere (rs)forums heb ik nog nooit meegemaakt dat je geen pk-films mag posten (tja, het zal wel aan mij liggen). Deze regel is dus compleet nieuw voor mij, en voor vele anderen ook. Je kan niet ruiken dat er van de ene op de andere dag ineens nieuwe regels zijn, de MAL`s kunnen er niets aan doen dat dat vinkje na 1 keer inloggen er weer weg is, en de leden kunnen er net zo goed weinig aan doen dat ze het over het hoofd zien. Dus vind ik het een beetje overdreven dat er niet eerst een waarschuwing word uitgedeeld, maar dat er meteen met 2 banns word gestrooid. Verder ben ik het ook niet met de regel zelf eens. Vrijwel alle topics met pk-films erin die op het wilderniss board gepost werden, waren zonder bijbedoelingen. Gepost om de leden te vermaken, niet om de desbetreffende clan te promoten. Er waren geloof ik 2-3 topics, waar ik het ook mee eens was dat er duidelijk reclame gemaakt werd, en deze zijn dan ook gesloten. Deze regel zorgt ervoor dat die topics niet meer gemaakt worden, niks mis mee. Maar nu mogen ook de gewone pk-films(van clans) niet meer gepost worden. Dus ik stel voor: Laat pk-films voor wat ze zijn, en filter alleen de topics waar echt duidelijk reclame word gemaakt. 31-3-2006 22:10 | ||
Josty Retired Leader (R) | Het gaat niet alleen om de reclame, maar ook om de spam en flame die hierdoor ontstaat. Dit is al tijden aan de gang en ik achtte het nu echt tijd om dit aan te pakken. Na overleg is deze melding er dan gekomen, terwijl al vaker gewaarschuwd is voor dit bord in vergaderingen e.d. Ook zijn er al vaak zat topics gesloten waaraan je had kunnen zien dat het niet mocht. Daarnaast is het op een gegeven moment te ver om te blijven waarschuwen. Er zijn al zat waarschuwingen geweest en wanneer er dan ook geen gehoor wordt gegeven aan een melding, dan wordt het wel heel riskant. Je kan niet van ons gaan verlangen dat wij een PM versturen met daarin de vraag of jullie die melding gelezen hebben en dat wij daarop onze reactie baseren. Conclusie: Het zal zo blijven, no matter what. Do you think I care? In reactie op bepaalde leden: I just love the issues of love. 31-3-2006 22:50 | ||
Br0ngers Gewist lid | Ik heb nog nooit een topic meegemaakt waar de pk-film geflame en gespamm veroorzaakt. Zorg er dan voor dat de mensen die flamen en spammen een ban/waarschuwing krijgen, en sluit alleen die desbetreffende topics. Spammen en flamen gebeurt overal in het forum wel eens, ik zie niet in waarom er op het wildernis bord dan zulke maatregelen moeten worden getroffen. 1-4-2006 08:39 |