Islalapo Gewist lid | Ik had het al gemerkt op wedstrijden board, maar de melding komt een beetje laat dacht ik 28-3-2006 12:54 | ||
Josty Retired Leader (R) | De melding is er gekomen omdat er geen gehoor is gekomen aan de vermeldinge tijdens de vergadering. Daarnaast was de melding op het bord er een paar dagen. Maar denk je nu werkelijk dat ik voor elke mini verandering die gemaakt wordt hier dat in het nieuws moet plaatsen ? Dat kan best, maar dan komen er teveel nieuwe nieuwstopics waardoor het zijn kracht verliest. Conclusie: Het zal zo blijven, no matter what. Do you think I care? In reactie op bepaalde leden: I just love the issues of love. 28-3-2006 12:58 | ||
Killerareso Gewist lid | ik snap het niet 28-3-2006 13:01 | ||
Josty Retired Leader (R) | Af en toe zijn meldingen aan vernieuwing toe. Ze zijn dan oud verlopen etc etc. Het kan dus zo zijn dat er een compleet nieuwe melding komt of een oude wordt aangepast. Het is dan niet de bedoeling dat dit wel wordt gelezen maar dat niemand zich eraan houdt. Het punt is echter dat het onnodig is om voor elke verandering in zo`n melding hier een nieuwstopic te plaatsen. Hierdoor verliest het clannieuws namelijk zijn kracht en dat kan ook de bedoeling zijn. Conclusie: Het zal zo blijven, no matter what. Do you think I care? In reactie op bepaalde leden: I just love the issues of love. 28-3-2006 13:08 | ||
Kjellieboy Gewist lid | check wildernis forum er kwam ook ee nieuwe melding op mijn topic van a new clan? -.- jij maakte expres ee nieuwe regel zodat me topic kon gesloten worden ik poste gewoon het filmpje om es te tonen, heb het ook op andere communitys gepost , en dit was niet bedoelt om de advertisen -.- ook het topic van blizzard pk en zijn clan werd gesloten, ik vind dit echt ee **** regel... het wildernis board was al zo slecht, kome er eens filmpjes op die mensen graag zien, dan wordt het direct geslote 28-3-2006 14:14 | ||
Bv202 Inactief | quote: Weet je, dan veranderen we de naam van wilderniss bord naar pk-filmpjes-van-andere-clans-bord? 28-3-2006 14:31 | ||
Abcdefgijs Gewist lid | Kan je geen datum achter die meldingen zetten, dan kan je direct zien wanneer hij vernieuwd is en dan weet je dus of je m nog moet lezen of niet. 28-3-2006 14:33 | ||
Br0ngers Gewist lid | Ik vind deze regel ook helemaal nergens op slaan, en dat blizzard dan meteen gebanned word omdat hij die melding niet gezien heeft slaat ook nergens op. Het wilderniss board is er onder andere toch om pk vids en pics te posten. 28-3-2006 14:43 | ||
666megaminer Inactief | Heb em gelezen, maar zit normaal eigenlijks nooit op het wildy forum, dus zal er wss niks van merken Your file is not found If you must file a complaint Send it to Bill Gates 28-3-2006 14:43 | ||
Pk-jos Inactief | domme regel ik kijk graag naar vids en ik zoek niet graag ver dus kijk ik gwn af en toe op het wildernis forum voor leuke pk vids als alleen rsr zijn vids gata posten zijn het hoofdzakelijk flop vids op sommige na greetz pk-jos 28-3-2006 14:50 | ||
Abcdefgijs Gewist lid | Trouwens om hier gelijk bans voor uit te delen vind ik ook een beetje te ver gaan. 28-3-2006 15:07 | ||
Kjellieboy Gewist lid | quote:dan doe je het gewoon? -.- oeps ja jij hebt de powers niet... zoals je ziet zijn er nog vele tegen deze regel skiller... rsr is niet enkel slecht geworden door de leden maar ook door sommige mal`s... get i a ban now cuz i tell u the truth? 28-3-2006 15:31 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | Ik kan eigelyk wel de regel begrijpen, ma het is vooral nodig voor de nieuwe leden denk ik. Maja wie ben ik om daarover te oordelen... Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 28-3-2006 16:34 | ||
Islalapo Gewist lid | Nu snap ik het, Ik vind dit eigenlijk wel erg dat er een regel gemaakt word dat 3/4 van de clan tegen is! Noemen ze dat een goede regel? 28-3-2006 16:59 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | quote: Oh jij weet alles beter? Goed Zo, de meldingen zijn er niet voor niets hoor! 28-3-2006 17:50 |