Bowman981 Gewist lid | ik heb je niet zo heel goed gekend maar het ga je goed jong! 9-2-2006 21:06 | ||
Baswai Rune Member (6.9) | Bye Drass, jammer dat je weg gaat maar iedereen moet is weg hé Het ga je goed 9-2-2006 21:07 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | NOOOOOOOOO (sorry, dat moest er even uit ) quote: Hij speelde rs classic, maar sinds het members only is, is hij gestopt. Ga niet zeveren over dingen waar je niets van weet. (sorry, ik was al slecht gehumeurd vandaag, en nu dit nog... ) In ieder geval, veel geluk verder, we zullen je missen! I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 9-2-2006 21:09 | ||
Killerareso Gewist lid | *snik* jammer dat je gaat man weet je dit heeeel erg zeker dat je dit ook egt wil? maar goed ik kan je niet tegenhouden. en het enigste wat ik kan zeggen is doei bart ik wens je heel erg veel sterkte met je irl leven. en ik hoop dat je nog ooit terug komt. en of je mischien ook nog op de chat blijft? bye 9-2-2006 21:15 | ||
Xsyndicatesx Gewist lid | R.I.P drass hf irl 9-2-2006 21:23 | ||
Tom For Sure Steel Member (2.0) | Omg nee hè Blijf gewoon joh,blijf je wel op de chat eigenlijk? 9-2-2006 21:26 | ||
Hyperman36 Gewist lid | quote: ROFL! 9-2-2006 21:31 | ||
Jules Inactief | Jouw keuze, ik kan er niks aan veranderen en ga dat ook niet veranderen. De laatste periode begon ik je steeds beter te leren kennen, en het is jammer dat je nu vertrekt. Maybe hou ik nog contact met je op MSN? Trouwens ALS je een stijd over hebt kom weer eens op de chat . Voor mij ben je een RsR legende die nu vertrekt. Ik weet zeker dat er altijd over jou hier zal worden nagepraat. Misschien denkt iemand: Tjonge wat een geslijm, maar de meeste kennen mij wel. Ik ben (meestal ) eerlijk . [Edit] Na alle posts te hebben gelezen heb ik maar besloten om even een korte geschiedenis over de leaders van RsR te geven (Van wat ik weet althans). Iedereen denkt dat een clan sterft als een leider vertrekt. Het enige probleem is dat dit niet zomaar een clan is, dit is RsR. Wij zijn uniek, er zijn maar weinig clans die zo lang nog actief zijn als deze. Naast dat, Drass is niet de enige. Er zijn zat leaders geweest. KOT, Dwarfff (Dat was zelfs voor mijn tijd), Killerbart, Monte zuma, Ohno, Den Boom in. Al deze mensen zijn ooit (sub -)leader geweest en een tijdje retired geweest. Ze zijn nug allemaal weg, of lid, of voeren geen ruk uit. Dit zijn behoorlijk wat mensen, RsR heeft dus veel littekens hieraan. Maar, RsR is net als een lichaam, het herstelt. We leven nog altijd, en zullen pas doodgaan als niemand meer een initiatief neemt om de leiding en host op zich te nemen. Er zijn meer van dit soort periode's geweest. Het is jammer en doet enkele(n) misschien zelfs pijn. Maar, het zij zo, we hebben geen keuze. Mensen komen, mensen gaan. 9-2-2006 21:36 | ||
Dope Dude666 Inactief | bye bye for real now drass t ga jou ook goed irl man...mss tot ooit wie weet 9-2-2006 22:31 | ||
Kalkan Inactief | Jammer dat je weggaat, we zullen je missen 9-2-2006 23:03 | ||
Kingofrune15 Gewist lid | noo jammer mja irl gaat voor , gl irl en bye 10-2-2006 03:32 | ||
Ck Bond Gewist lid | Bah,jammer Drass.Jij was een van de actieve leaders.Ik wens je veeeel succes irl.Het ga je goed.Bye Greetz ck bond 10-2-2006 06:55 | ||
Hyperman36 Gewist lid | quote: Klap klap. Mooi gezegd... Jij kan et weten. 10-2-2006 07:45 | ||
Klercken_t Gewist lid | idd jammer dat je weg gaat maar miss krijg je nog spijt en mis het hier te veel en kom je nog trug? 10-2-2006 07:52 | ||
Megajeroen2 Gewist lid | jammer dat je weg gaat maar maar nog veel plezier met de andere dingen die je doet het gaat je goed de mzzl GrEeTz MeGaJeRoEn2 10-2-2006 07:53 |