Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Drass gaat nu voorgoed weg]
Drass gaat nu voorgoed weg
Goeie avond,

Ik heb besloten om voorgoed weg te gaan binnen RSR. Van mijn oude post kan je nog herinneren dat ik het erg druk heb. Ik heb ook amper iets met RSR meer en wil dit onderwerp ook afsluiten. Ik wens de mods die nu actief zijn alle succes toe. Maak er nog wat van en hopelijk blijft deze site nog lang bestaan.

Het ga jullie goed.

Drass
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
Gepost door DrassRune Member (6.9) op 9-2-2006 19:21
Antwoorden:
Bowman981

Gewist lid

ik heb je niet zo heel goed gekend maar het ga je goed jong!
9-2-2006 21:06
Baswai

Rune Member (6.9)

Bye Drass, jammer dat je weg gaat maar iedereen moet is weg hé Plaatje
Het ga je goed Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-2-2006 21:07
Glowball02

Rune Member (6.9)

NOOOOOOOOO (sorry, dat moest er even uit Plaatje )
quote:
Jevy1 zei: je gaat hier weg maar ga je dan nog op runescape blijven spelen f stop je met alles
PS : iedereen wil dat je blijftPlaatje

Hij speelde rs classic, maar sinds het members only is, is hij gestopt. Ga niet zeveren over dingen waar je niets van weet. (sorry, ik was al slecht gehumeurd vandaag, en nu dit nog... Plaatje )
In ieder geval, veel geluk verder, we zullen je missen!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
9-2-2006 21:09
Killerareso

Gewist lid

Plaatje *snik*

jammer dat je gaat man Plaatje weet je dit heeeel erg zeker dat je dit ook egt wil?

maar goed ik kan je niet tegenhouden. en het enigste wat ik kan zeggen is doei Plaatje

bart ik wens je heel erg veel sterkte met je irl leven. en ik hoop dat je nog ooit terug komt. en of je mischien ook nog op de chat blijft? Plaatje

bye Plaatje
9-2-2006 21:15
Xsyndicatesx

Gewist lid

R.I.P drassPlaatje
hf irl
9-2-2006 21:23
Tom For Sure

Steel Member (2.0)

Omg nee hè Plaatje
Blijf gewoon joh,blijf je wel op de chat eigenlijk?
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-2-2006 21:26
Hyperman36

Gewist lid

quote:
Bamberg88 zei: Plaatje[http://img.photobucket.com/albums/v330/peek/Met-tekst-tot-ziens.jpg]>

ROFL!
9-2-2006 21:31
Jules

Inactief

Jouw keuze, ik kan er niks aan veranderen en ga dat ook niet veranderen. De laatste periode begon ik je steeds beter te leren kennen, en het is jammer dat je nu vertrekt. Maybe hou ik nog contact met je op MSN? Trouwens ALS je een stijd over hebt kom weer eens op de chat Plaatje.

Voor mij ben je een RsR legende die nu vertrekt. Ik weet zeker dat er altijd over jou hier zal worden nagepraat. Misschien denkt iemand: Tjonge wat een geslijm, maar de meeste kennen mij wel. Ik ben (meestal Plaatje ) eerlijk Plaatje.

[Edit]

Na alle posts te hebben gelezen heb ik maar besloten om even een korte geschiedenis over de leaders van RsR te geven Plaatje (Van wat ik weet althans).

Iedereen denkt dat een clan sterft als een leider vertrekt. Het enige probleem is dat dit niet zomaar een clan is, dit is RsR. Wij zijn uniek, er zijn maar weinig clans die zo lang nog actief zijn als deze.

Naast dat, Drass is niet de enige. Er zijn zat leaders geweest. KOT, Dwarfff (Dat was zelfs voor mijn tijd), Killerbart, Monte zuma, Ohno, Den Boom in. Al deze mensen zijn ooit (sub -)leader geweest en een tijdje retired geweest. Ze zijn nug allemaal weg, of lid, of voeren geen ruk uit. Dit zijn behoorlijk wat mensen, RsR heeft dus veel littekens hieraan. Maar, RsR is net als een lichaam, het herstelt. We leven nog altijd, en zullen pas doodgaan als niemand meer een initiatief neemt om de leiding en host op zich te nemen.

Er zijn meer van dit soort periode's geweest. Het is jammer en doet enkele(n) misschien zelfs pijn. Maar, het zij zo, we hebben geen keuze. Mensen komen, mensen gaan.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-2-2006 21:36
Dope Dude666

Inactief

Plaatje bye bye for real now drass Plaatje
t ga jou ook goed irl man...mss tot ooitPlaatje wie weet
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-2-2006 22:31
Kalkan

Inactief

Jammer dat je weggaat, we zullen je missen
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-2-2006 23:03
Kingofrune15

Gewist lid

noo Plaatjejammer mja irl gaat voor , gl irl en bye Plaatje
10-2-2006 03:32
Ck Bond

Gewist lid

Bah,jammer Drass.Jij was een van de actieve leaders.Ik wens je veeeel succes irl.Het ga je goed.Bye Plaatje
Greetz ck bond
10-2-2006 06:55
Hyperman36

Gewist lid

quote:
Bloodlover99 zei: Jouw keuze, ik kan er niks aan veranderen en ga dat ook niet veranderen. De laatste periode begon ik je steeds beter te leren kennen, en het is jammer dat je nu vertrekt. Maybe hou ik nog contact met je op MSN? Trouwens ALS je een stijd over hebt kom weer eens op de chat Plaatje.

Voor mij ben je een RsR legende die nu vertrekt. Ik weet zeker dat er altijd over jou hier zal worden nagepraat. Misschien denkt iemand: Tjonge wat een geslijm, maar de meeste kennen mij wel. Ik ben (meestal Plaatje ) eerlijk Plaatje.

[Edit]

Na alle posts te hebben gelezen heb ik maar besloten om even een korte geschiedenis over de leaders van RsR te geven Plaatje (Van wat ik weet althans).

Iedereen denkt dat een clan sterft als een leider vertrekt. Het enige probleem is dat dit niet zomaar een clan is, dit is RsR. Wij zijn uniek, er zijn maar weinig clans die zo lang nog actief zijn als deze.

Naast dat, Drass is niet de enige. Er zijn zat leaders geweest. KOT, Dwarfff (Dat was zelfs voor mijn tijd), Killerbart, Monte zuma, Ohno, Den Boom in. Al deze mensen zijn ooit (suPlaatjeleader geweest en een tijdje retired geweest. Ze zijn nug allemaal weg, of lid, of voeren geen ruk uit. Dit zijn behoorlijk wat mensen, RsR heeft dus veel littekens hieraan. Maar, RsR is net als een lichaam, het herstelt. We leven nog altijd, en zullen pas doodgaan als niemand meer een initiatief neemt om de leiding en host op zich te nemen.

Er zijn meer van dit soort periode`s geweest. Het is jammer en doet enkele(n) misschien zelfs pijn. Maar, het zij zo, we hebben geen keuze. Mensen komen, mensen gaan.

Klap klap. Mooi gezegd... Jij kan et wetenPlaatje.
10-2-2006 07:45
Klercken_t

Gewist lid

idd jammer dat je weg gaat maar miss krijg je nog spijt en mis het hier te veel en kom je nog trug? Plaatje
10-2-2006 07:52
Megajeroen2

Gewist lid

jammer dat je weg gaat maar maar nog veel plezier met de andere dingen die je doet het gaat je goed de mzzl

GrEeTz MeGaJeRoEn2
10-2-2006 07:53
Antwoord 31-45 van 67 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.