Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Drass gaat nu voorgoed weg]
Drass gaat nu voorgoed weg
Goeie avond,

Ik heb besloten om voorgoed weg te gaan binnen RSR. Van mijn oude post kan je nog herinneren dat ik het erg druk heb. Ik heb ook amper iets met RSR meer en wil dit onderwerp ook afsluiten. Ik wens de mods die nu actief zijn alle succes toe. Maak er nog wat van en hopelijk blijft deze site nog lang bestaan.

Het ga jullie goed.

Drass
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
Gepost door DrassRune Member (6.9) op 9-2-2006 19:21
Antwoorden:
Ctk Mastah

Gewist lid

Dit is een groot verlies voor rsr, maar het ga je goed Plaatje
10-2-2006 08:31
Needlekiller

Inactief

Klercken_t zei: idd jammer dat je weg gaat maar miss krijg je nog spijt en mis het hier te veel en kom je nog trug?

Dit klopt niet helemaal, Drass is gewoon de zin in RsR verloren, hij speelt geen Runescape meer, hij doet geen enePlaatje aan RsR meer en hij heeft het veel te druk met z`n nieuwe studie.

Elke dag als hij thuiskomt issie bekaf, dus stopt hij.
Hij blijft natuurlijk wel zo nu en dan Travian spelen Plaatje

Het ga je goed Bart,
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

10-2-2006 09:44
Tosti.ffx

Black Member (3.0)

Nahh, dit vind ik echt jammer Plaatje Maarja iedereen zijn eigen leven he. Is er een kans dat je ooit nog terug komt?

Ik wens je veel succes met je studie en de rest in het leven ook. Het gaat goed bart. :'(

Greetz,
Tosti.ffx
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
10-2-2006 10:53
Tines4win

Gewist lid

Beter ga je niet al deze posts lezenPlaatje. Het zijn er nu al 50.
Het was leuk op de chat, misschien dat ik je daar nog ooit zie.
Doei,
tines
10-2-2006 13:32
Ijmuide 222

Inactief

quote:
Bloodlover99 zei: Jouw keuze, ik kan er niks aan veranderen en ga dat ook niet veranderen. De laatste periode begon ik je steeds beter te leren kennen, en het is jammer dat je nu vertrekt. Maybe hou ik nog contact met je op MSN? Trouwens ALS je een stijd over hebt kom weer eens op de chat Plaatje.

Voor mij ben je een RsR legende die nu vertrekt. Ik weet zeker dat er altijd over jou hier zal worden nagepraat. Misschien denkt iemand: Tjonge wat een geslijm, maar de meeste kennen mij wel. Ik ben (meestal Plaatje ) eerlijk Plaatje.

[Edit]

Na alle posts te hebben gelezen heb ik maar besloten om even een korte geschiedenis over de leaders van RsR te geven Plaatje (Van wat ik weet althans).

Iedereen denkt dat een clan sterft als een leider vertrekt. Het enige probleem is dat dit niet zomaar een clan is, dit is RsR. Wij zijn uniek, er zijn maar weinig clans die zo lang nog actief zijn als deze.

Naast dat, Drass is niet de enige. Er zijn zat leaders geweest. KOT, Dwarfff (Dat was zelfs voor mijn tijd), Killerbart, Monte zuma, Ohno, Den Boom in. Al deze mensen zijn ooit (sub -)leader geweest en een tijdje retired geweest. Ze zijn nug allemaal weg, of lid, of voeren geen ruk uit. Dit zijn behoorlijk wat mensen, RsR heeft dus veel littekens hieraan. Maar, RsR is net als een lichaam, het herstelt. We leven nog altijd, en zullen pas doodgaan als niemand meer een initiatief neemt om de leiding en host op zich te nemen.

Er zijn meer van dit soort periode`s geweest. Het is jammer en doet enkele(n) misschien zelfs pijn. Maar, het zij zo, we hebben geen keuze. Mensen komen, mensen gaan.

Idd, over een tijdje gaan mensen zeggen dat ze nog in de tijd in RSR zaten toen Drass leader was.

Drass, je blijft toch wel Retired zodat je ooit een keer kan terug komen?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
10-2-2006 13:52
Hyperman36

Gewist lid

quote:
Tines4win zei: Beter ga je niet al deze posts lezenPlaatje. Het zijn er nu al 50.
Het was leuk op de chat, misschien dat ik je daar nog ooit zie.
Doei,
tines

Als een topic 50 posts heeft lees ik ze allemaal hoor. Bart vast ook wel, het gaat ten slotte om hemPlaatje.

@Ijmuide: Hij is al Retired.. Maar nu vertrekt hij echt. Zijn keuze, maakt niks uit, toch? (afgezien van dat hij een van de beste leaders is die ik ooit heb gekend)
10-2-2006 14:24
De Z Warrior

Inactief

het gaat je goed Drass
ik bedank je voor de gezellig heid binnen rsr PlaatjePlaatje
doei

Plaatje weer 1 iemand die voledig afgekickt is van de rs Plaatje PlaatjePlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
10-2-2006 14:26
Flakflop

Gewist lid

jammer dat je weg gaat manPlaatje het was leuk je in de clan te hebben, en ik wens je veel geluk verder in je levenPlaatje
cya
10-2-2006 14:50
Athlox

Gewist lid

Ik begrijp je besluit Bart. Ik vindt het wel heel erg jammer dat je weg gaat. Maar betekend dat dat je echt je account verwijderd? Of kom je gewoon nog één keer in de maand kijken ofzo? Je was een hele aardige mod en de laatste tijd wat inactiever. Het ga je goed Plaatje
10-2-2006 16:42
666megaminer

Inactief

Jammer, maar have fun in Eindhoven Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Your file is not found
If you must file a complaint
Send it to Bill Gates

10-2-2006 16:43
Deskjet9300

Inactief

Hey Drass, dis idd erg jammer, want jij bent 1 van de beste mods die ik ken. Maar ik ken geen betere mods -.-. En in mijn jonge jaren vertrekt een UITSTEKENDE mod. `t ga je goed en ehh... tot ziens op de Trivia.

Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
10-2-2006 16:52
Rattenhoofd

Rune Member (6.0)

quote:
Ijmuide 222 zei:

Idd, over een tijdje gaan mensen zeggen dat ze nog in de tijd in RSR zaten toen Drass leader was.

Ik zat al in RSR toen Drass nog géén leader was Plaatje

Bart, doe gewoon zoals Terry en laat af en toe je kop zien, zolang je maar blijft pokeren (ik begin echt goed te worden)Plaatje, en jezelf nog gewoon vaak genoeg laat zien op de chatPlaatje

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Photobucket
10-2-2006 16:55
Benyi0

Inactief

jammer Drass, maar overal komt wel is een eind aan...
Veel plezier in je verdere leven!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
10-2-2006 17:06
Rutgermans

Inactief

Batje, we zullen je allemaal missen. Je hebt hier geweldig veel gepresteerd, bedankt daarvoor, enne, je bent hier altijd welkom Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Gestopt met RuneScape.
10-2-2006 17:50
Corne195

Gewist lid

Ik zal je echt missen, DrassPlaatje! Plaatje
Compunick, ik vind het een mooi plaatje erbij... Applausje
voor jouPlaatje! Plaatje
Of misschien iets van een badge? (A)

GRTZ *(corne195)* MaRtIjN
10-2-2006 18:56
Antwoord 46-60 van 67 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 7

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.