Ctk Mastah Gewist lid | Dit is een groot verlies voor rsr, maar het ga je goed 10-2-2006 08:31 | ||
Needlekiller Inactief | Klercken_t zei: idd jammer dat je weg gaat maar miss krijg je nog spijt en mis het hier te veel en kom je nog trug? Dit klopt niet helemaal, Drass is gewoon de zin in RsR verloren, hij speelt geen Runescape meer, hij doet geen ene aan RsR meer en hij heeft het veel te druk met z`n nieuwe studie. Elke dag als hij thuiskomt issie bekaf, dus stopt hij. Hij blijft natuurlijk wel zo nu en dan Travian spelen Het ga je goed Bart, 10-2-2006 09:44 | ||
Tosti.ffx Black Member (3.0) | Nahh, dit vind ik echt jammer Maarja iedereen zijn eigen leven he. Is er een kans dat je ooit nog terug komt? Ik wens je veel succes met je studie en de rest in het leven ook. Het gaat goed bart. :'( Greetz, Tosti.ffx 10-2-2006 10:53 | ||
Tines4win Gewist lid | Beter ga je niet al deze posts lezen. Het zijn er nu al 50. Het was leuk op de chat, misschien dat ik je daar nog ooit zie. Doei, tines 10-2-2006 13:32 | ||
Ijmuide 222 Inactief | quote: Idd, over een tijdje gaan mensen zeggen dat ze nog in de tijd in RSR zaten toen Drass leader was. Drass, je blijft toch wel Retired zodat je ooit een keer kan terug komen? 10-2-2006 13:52 | ||
Hyperman36 Gewist lid | quote: Als een topic 50 posts heeft lees ik ze allemaal hoor. Bart vast ook wel, het gaat ten slotte om hem. @Ijmuide: Hij is al Retired.. Maar nu vertrekt hij echt. Zijn keuze, maakt niks uit, toch? (afgezien van dat hij een van de beste leaders is die ik ooit heb gekend) 10-2-2006 14:24 | ||
De Z Warrior Inactief | het gaat je goed Drass ik bedank je voor de gezellig heid binnen rsr doei weer 1 iemand die voledig afgekickt is van de rs 10-2-2006 14:26 | ||
Flakflop Gewist lid | jammer dat je weg gaat man het was leuk je in de clan te hebben, en ik wens je veel geluk verder in je leven cya 10-2-2006 14:50 | ||
Athlox Gewist lid | Ik begrijp je besluit Bart. Ik vindt het wel heel erg jammer dat je weg gaat. Maar betekend dat dat je echt je account verwijderd? Of kom je gewoon nog één keer in de maand kijken ofzo? Je was een hele aardige mod en de laatste tijd wat inactiever. Het ga je goed 10-2-2006 16:42 | ||
666megaminer Inactief | Jammer, maar have fun in Eindhoven Your file is not found If you must file a complaint Send it to Bill Gates 10-2-2006 16:43 | ||
Deskjet9300 Inactief | Hey Drass, dis idd erg jammer, want jij bent 1 van de beste mods die ik ken. Maar ik ken geen betere mods -.-. En in mijn jonge jaren vertrekt een UITSTEKENDE mod. `t ga je goed en ehh... tot ziens op de Trivia. 10-2-2006 16:52 | ||
Rattenhoofd Rune Member (6.0) | quote: Ik zat al in RSR toen Drass nog géén leader was Bart, doe gewoon zoals Terry en laat af en toe je kop zien, zolang je maar blijft pokeren (ik begin echt goed te worden), en jezelf nog gewoon vaak genoeg laat zien op de chat 10-2-2006 16:55 | ||
Benyi0 Inactief | jammer Drass, maar overal komt wel is een eind aan... Veel plezier in je verdere leven! 10-2-2006 17:06 | ||
Rutgermans Inactief | Batje, we zullen je allemaal missen. Je hebt hier geweldig veel gepresteerd, bedankt daarvoor, enne, je bent hier altijd welkom Gestopt met RuneScape. 10-2-2006 17:50 | ||
Corne195 Gewist lid | Ik zal je echt missen, Drass! Compunick, ik vind het een mooi plaatje erbij... Applausje voor jou! Of misschien iets van een badge? (A) GRTZ *(corne195)* MaRtIjN 10-2-2006 18:56 |