Hyperman36 Gewist lid | quote: Ja, en? IRL Life gaat toch voor... En Bart speelt geen RuneScape meer. Bart, heel jammer dat je vertrekt. Het is verder ook wel begrijpelijk, en ik hoop nog lang supporter van je te zijn in Hattrick en je nog vaak te ontmoeten in de FunFed! Ode aan de tijd dat Bart actief was! Ode aan Bart!9-2-2006 20:17 | ||
Xaverius Inactief | Euhm wat dacht je zo van BLIJF met wien`s comumn`s ga ik nu moeten lachen We will all miss u -Xaverius- 9-2-2006 20:18 | ||
Poenix Horse Gewist lid | Neej! Wr0m jij? De leukste leader. Egt jammer maar jah, `t gaat je goed in IRL Ill always love ya! (K) 9-2-2006 20:29 | ||
Evolution606 Inactief | Een groot verlies voor rsr, maar een opluching voor je irl life Soms zoek ik ook bij mijzelf wat ik bij zo een stom spelletje doe, maar ik ben zwak en kan ut niet achter me laten. Take care, en ik hoop je ooit nog eens in de metro column te zien staan Het was een goede tijd met jou samen 9-2-2006 20:31 | ||
Ijssie1 Inactief | Bah Drass Wie moet ik nou jennen in de chat. Maar ja snap het wel al had ik je liever gewoon retired gezien.Maar ik kan het wel begrijpen. In iedere geval succes in rl en blijf vooral colums schrijven. Take care drass zeg het nog 1 keer : Kijk dras boterham met hagelslag 9-2-2006 20:35 | ||
Poenix Horse Gewist lid | ijsie, ik mag tog wel weten wat je ermeej bedoel tog? 9-2-2006 20:38 | ||
Vincent20001 Gewist lid | NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.......de beste leader weg....(GEEN SLIJM, ik kan toch niks afpersen JE KOMT TOCH WEL NOG OP chat, hé bart? IK kan wel janken.*snik. Weer een dieptepunt voor RSR. Het begin van het graf is gemaakt VOOR Rsr grtz, vince. 9-2-2006 20:41 | ||
Dendries0 Inactief | Vincent.. RSR GAAT NIET DOOD! Wat is dat nou weer voor zever. Mensen komen en mensen gaan, daarom moet je niet denken dat rsr dood gaat, dat is pure bullshit.. Maargoed drass, weet dat ik het wel jammer vind dat je weg gaat, er zijn oneindige dingen die ik aan je zal missen. Eerst en voorals je collumns, wat gaan we doen? Het enigste nonspam board naar de zak? Je altijd vrolijke, nooit minder sippe karakter was iets in rsr wat iedereen nodig hebt. Je was een goede leader, met altijd je even opwindende ideeën die rsr alleen maar beter maakten. Ik kan zo nog wel even voortgaan met opsommen wat je betekende voor rsr, maar je hebt nog iets van mij te goed. Oh en we houden contact? En ja, irl gaat voor, het ga je goed. 9-2-2006 20:49 | ||
Benniebob Gewist lid | quote: Lol, er zijn altijd wel mensen om te jennen. Ik ben alleen niet beschikbaar. Dus je gaat ook weg van chat? 9-2-2006 20:51 | ||
Bamberg88 Gewist lid | [http://img.photobucket.com/albums/v330/peek/Met-tekst-tot-ziens.jpg]> 9-2-2006 20:53 | ||
Axion666 Gewist lid | spijtig dat je weg gaat mss verander je nog van gedacht, (ik hoop et). Wel erg als et zo door gaat is rsr kapot. 9-2-2006 20:56 | ||
0geff0 Gewist lid | dude blijf! dit is erg voor heel rsr maar... ik begrijp het blijf anders gwn rsr maar als dat niet gaat...add me dan hebben we nog contact! grtz geff 9-2-2006 21:00 | ||
Nighthell14 Inactief | =( Drass, nu is de rsr sfeer echt verziekt hoor wat ze ook zeggen. Rsr is zonder jouw niet meer hetzelfde maar het ga je goed! 9-2-2006 21:01 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | Aw.. de allereerste leader die ik leerde kennen gaat weg Toen ik joinde werd ik na een post op t introductie en afscheidsboard geadd door Rezer88 en Drass op rs. Ik was toen nog f2p en redelijk noob, en ik vond t n hele eer Altijd behulpzaam, altijd Drass.. Wie moet me nu van de suiker af houden? Will miss you. 9-2-2006 21:01 | ||
Everttensing Gewist lid | nee komaan drass niet jij ook al, barto en jij waren de beste spamkillers. je had een spamkillwhip moeten krijgen als reward en nu leave je ook al! doe dat ons niet aan! 9-2-2006 21:05 |