Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [RA, wat zal er gebeuren.]
RA, wat zal er gebeuren.
Na een hoop heen en weer gerotzooi tussen mods/leaders/ra subs,leaders, hebben we vanavond na een lang gesprek een paar conclusies getrokken.

RAi zal niet komen. De mods zijn van mening dat dit RA ten gronde zal richten, aangezien je niets aan een inactief forum hebt.
Ik zal verder niet in details uitwijken, want deze topic is een uiteindelijke beslissing waarin alle mods inclusief bamberg/greg mee in gestemt hebben. En dus hoeven we geen commentaar op wat er gezegd is.

We snappen dat alle RA leden het er moeilijk mee hebben op het moment, de trips zijn kleinschalig en er is een zekere sprake van inactiefheid onder de members. Wij als mods denken dat we dit enigszins kunnen gaan verbeteren door de input van Bamberg88 weer tot de beschikking van RA te stellen. Wij hebben na overleg met bamberg besloten hem weer tot RA leader te bekronen. Hij zal de huidige leader silvfo niet vervangen, maar wel weer zijn grote deel van inspraak terug krijgen bij het nemen van de beslissingen betreft RA.

Verder wil ik graag mede delen, dat ondanks sommige mensen anders denken ook de mods van RSR echt wel hun best doen RA te helpen indien mogelijk. Om de actiefheid op trips omhoog te brengen zullen sommigen van hen dan ook zo af en toe trips bezoeken. Mensen als Gregoryw(109b), Josty(102cb), Rezer88(110cb), en misschien nog meer zullen jullie helpen met de wederopbouw van RA.

Hieronder zal een post komen gemaakt door Bamberg88. Good Luck RA.

~RSR Leaders

Bamberg:

Ik ben nu al een tijdje geen leader meer van ra. Het ging prima in het begin tot er een paar leden begonnen te leaven en er ideeen naar boven kwamen zoals ra internationaal maken. Na discussies bleek dit echter niet de goede oplossing te zijn voor om ra weer goed te laten lopen.

Daarom komt er nu een soort nieuwe start. Ik zal daarbij betrokken zijn. Ik zal de huidige leaders ondersteunen en helpen met het leaden van Ra. We proberen weer members te krijgen, maar vooral het weer gezelig te maken.

Op trip tijden red ik het helaas vaak niet, maar iets later op de avond zal ik beschikbaar zijn. Er zijn natuurlijk zat goede mensen beschikbaar voor trips en de andere leaders hebben zat. Belangrijkste is natuurlijk meer mensen die het leuk vinden om in ra te zitten en te pken met ra. We willen een prettige clan met een goede sfeer.

Hoe alles precies gaat verlopen word vanzelf duidelijk het enige van ik nu kan zeggen is: Join ra !!

Greetings Bamberg88
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
Gepost door Rezer88Rune Member (6.9) op 11-11-2005 22:47
Antwoorden:
Dbhooligan

Gewist lid

reez ik leave niet omdat ik me zin niet krijg,

en ik ga niet quoten waar jij je zin door dramt, want je weet blijkbaar zelf al dat je het gedaan hebt, en er zijn mensen die leaven omdat rai niet door gaan, maar jij hebt ook gezegt rsr te leave als rai wel door gingn dus val die mensen aub niet aan.

bam waarom zeg jij alle mensen die leave? mij hoor je niks verkeerds over ra zeggen, ra is een mooie clan alhoewel je het de laatste tijd geen clan maar een vriende groep kon noemen.

ik hoop dat bam er wat goeds van maakt,

en de mensen die zegge dat wij zwakelingen zijn omdat we ra leaven en dat we ra juist nu moeten steunen, de mensen die nu leaven tenminste de meeste dan zijn hele trouwe leden van ra, ik heb in de anderhalfjaar dat ik speel maar in 1 clan gezete en dat was ra.

deze mensen leave niet om 1 ding genaat rai maar om meerdere dingen die er voorgevalle zijn in ra, ik hoop dat mensen het nu een beetje snappen.

En dat mensen mij mini hotler ofzow noemen geef ik oowk niks om, wabt ik weet zelf dat alle besluiten die ik binnen ra genomen heb in overleg zijn gegaan met andere generals leaders enovoorts.
12-11-2005 15:17
Bertjuh1

Gewist lid

Je weet geen eens wrom we leaven je trekt je eigen conclussies .
Maar ja je bent ook mod he dan mag dat Plaatje
En we zijn nu al een paar maand bezig om ra op tebouwen ,maar dan zien we jullie niet en nu ineens wel .

@bamberg ik heb zat eer en dat weet jij zelf ook ben ik wel een gelogt of gerunt ik ben altijd voor ra gestorven trip in trip uit.
en ja ik heb een geweldige tijd in Ra gehad , maar wat zou je zelf doen eerst krijg je het gaat door , en dan gaat het ineens niet door terwijl alles al bijna klaar was.
maar ja dat zullen jullie wel niet snappen.

die discussie van jullie he ,
daarin werd gelijk al gezegt van nee we doen het niet zonder tekst of uitleg tevragen over hoe en wat .
Dus jullie keken gewoon en hebben hem afgekeurt .
12-11-2005 15:27
Ijssie1

Inactief

Dit is de laatste keer dat ik hierop post,want anders zou ik geen respect hebben ,nou weet ik toevallig van mezelf dat ik dat wel terdege heb.

Nee mij hoor je ook niet zeggen dat RA slecht is,maar feit blijft het ging slecht met Ra en dat weet jij zelf ook bam.

We dachten een goeie oplossing tehebben ,maar werd niet goed gekeurd.Prima geen gezeur daar verder over ,maar werd ons een andere oplossing aangereikt nee werd er niet.
Oke kan je zeggen dat lukt niet op zo,n korte termijn geef ik iedereen die dat zegt gelijk in .

Maar nu komt er weer een feit naar boven het is al tijden bekend dat het absoluut maar dan ook absoluut niet goed ging met RA .
Waar was toen de helpende hand....even denken ...... nergens dus.

We probeerde met de actieve ra leden van alles tebedenken om het weer enigszins goed tekrijgen.

En bam met alle respect waar was jij al die tijd?Jij had ook in de gaten dat we met onze handen in het haar zaten ben jij met oplossing gekomen,nee zover ik weet niet.We moesten maar aanmodderen.

Maar ook ik hoop dat men RA op de been krijgt .
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-11-2005 15:43
Tisiptgemak

Inactief

lawl als ra weg zou gaan komt er gewoon een niewue,

ra is gewoon gedoemt een kleine vriendenclan te blijven, en de mensen die ra wilden laten groeien , soz gasten een clan zonder public board kan onmogelijk het gewone clanleven aannemen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
http://www.youtube.com/watch?v=SItrex38PHU
12-11-2005 16:06
Silvfo

Gewist lid

Hmm ik vind dat jullie mij nu een beetje de schuld geven van hoe het allemaal in RA is gegaan de laatste tijd...
Als je me echt kent weet je dat ik enorm veel voor RA heb gedaan, maar ik zal er maar niet verder op ingaan.

Ik wil ook even duidelijk maken dat de problemen met actiefheid al aan de gang waren voordat Bammy leavde.

Voor de rest wil ik hier niks meer over zeggen en ik kan sommige mensen hier wel begrijpen maar ik ga er nu even niet verder op in.

Ik denk niet dat Bammy`s terugkomst alles goed maakt. We zullen er nu samen aan gaan werken RA actief te maken maar dat heb ik samen met Dbh ook al geprobeert.
Ik zal me ook weer 100% voor RA inzetten zoals ik altijd heb gedaan.

Maar mensen, als je niet weet wat er allemaal gebeurt is binnen RA, post dan maar niet.

Degenen die me nog wat willen vragen sturen me maar een PM.

Silvfo
12-11-2005 16:35
Doegezond2

Inactief

mmm, ik geef je niet de schuld alle leaders van ra en generals en somige ra leden hebbe veel voor ra gedaan.Je ziet dat het gwn nietmeer leuk is afhankelijk te zijn van rsr en daarom minder actiefheid is en veel minder leden. EENIGSTE WAT IK NOG WIL ZIJN REDENE WRM HET NIET DOORGAAT
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-11-2005 17:36
Benniebob

Gewist lid

Ik ben er best positief over, want ra is begonnen als het pk gedeelte van rsr. Toen het er net was, was iedereen positief en joinde ra onmiddelijk. Nu is ra meer een aparte pk clan geworden en men spreekt vééél minder over het `pk gedeelte` van rsr.

Wij moeten de rsrers gewoon weer even positief over ra laten denken net als eerder, dan zal het meeste weer goed komen!
12-11-2005 17:50
Blackmoon12

Gewist lid

quote:
Sir Mvl zei: Een idee is er gewoon niet gekomen, maar men gaat wel proberen om ra terug actief te maken, is dit niet goed?

Een idee dat afgekeurd is wil zeggen dat het blijft als voordien, ervoor ging het ook dus waarom nu nietPlaatje
Als je hierdoor leaved vind ik het ook maar zwak, en de laatsten die nu leaven zoals blackmoon, gewoon meelopen, ow er gaan een paar goede mensen weg, dus ik ook.. Zo gaan doen vind ik nog dommer..

Ik zie het nog goed komen en zal nog steeds naar alle trips proberen te komen Plaatje
bah meeloperPlaatje? Ik was de gene die op msn samen met Dbh, ijssie en bert besloot te leaven hoor -.-. En silv en bamb jullie hebben samen RA altijd wel goed gelead. Ik heb niks op tegen alleen ik zag eigelijk als enige optie nog RAi als dat niet door zou gaan had ik al besloten zou ik leaven. Toen zag ik dat dbh zo over dacht en dat versterkte mijn mening alleen maar. Ik heb leuke tijd gehad met RA en ik hoop dat jullie nog iets van kunnen maken maar ik ga er niet vanuit. Er zitten volgens mij bijna geen actieve leden meer in RA. Ik zal misschien ooit als RA toch gegroeit is nog wel terug komen. Maar ik heb nu ff genoeg van het onactieve gedoe waar ik al half jaar dood te gaan in wildy wat vooral komt omdat we teweinig actieve leden hebben. Dit is denk ik ook mijn laatste post in dit topic of er moet nog iets gebeuren maar ik denk dat dit me laatste is. Good Luck RA Plaatje
13-11-2005 09:48
Larsrangerb

Gewist lid

Blackmoon..?

Is dit een grap!?!

Eerst brand je RA in alle topics af ( en niet alleen in de topics ) en nu hoop je weer dat we er nog wat van kunnen maken....een BEETJE vreemd.
13-11-2005 12:37
Rune Haj Fly

Gewist lid

rsr heeft bewezen dat ze met 111 personen tegelijk online kunnen zijn. en volgens mij zijn minstens de helft van die personen combat 85+.
hoe komt het dan dat er te weinig leden zijn? wat jullie moeten doen is de rsr-ers meer enthiousaster maken over RA.

ik doe niets anders dan trainen nu om 85 combat te krijgen en zo RA te kunnen joinen want ik wil niets liever dan RA groot krijgen.

de mensen die leaven zeggen allemaal `ik hoop dat jullie groot worden`. stop met dat koppig gedoe en help gewoon mee om RA groot te krijgen. jullie zij miscchien pissed omdat RA niet internationaal gaat maar RA blijft gewoon RA dus het word ook niet slechter.
dit is mijn mening over wat hier allemaal gebeurd.en volgens mij zijn de meeste rsr-ers en RA-ers het er hier met mij eens
13-11-2005 17:08
Bertjuh1

Gewist lid

@rune jij weet niet wat er allemaal voor gevallen is je kunt wel een mooi praatje houden maar dat werkt niet als je aan alle kanten tegen gewerkt word we hebben zat geprobeerrtt de afgelopen maanden toen ban generaal wasen hij betrokken zou blijven bij ra.

Nou niet dus hij hield zich stil en deed niks Plaatje
13-11-2005 17:11
Black_marco

Gewist lid

omg omg omg rai moet komenPlaatjePlaatje zeg dat is zo belangrijk voor ra, we willen tog groeienPlaatje
14-11-2005 14:22
Dead Walker0

Inactief

oke ik vind het heel veel tekst om allemaal te lezen maar ik heb het gedaan. hoewel ik niet bij ra zit (wel bij rar) heb ik denk ik wel een goed beeld gekregen van de situatie

doordat ra niet internationaal word zeggen de leavers die vinden dat ze teweinig te zeggen haden dat niet naar hun geluisterd werd en dat het alleen maar slechter gaat worden met ra. en door die twee redenen leaven ze nu (ik zou ook leaven na al dat gespookmutsmarrokkaan)

en bamberg die blijft, daarvan vind ik het heel knap dat hij ra nog blijft leiden na al dit gebeuren

ik ben zelf cb 81 en kan dus nog niet bij ra maar ga er wel me best voor doen om er bij te komen

en eigenlijk vind ik dat de mensen die nu leaven juist nu moeten blijven om ra er weer boven op te krijgen want volgens mij zijn er nu niet meer zo veel mansen bij ra

Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
14-11-2005 22:09
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

quote:
Rune Haj Fly zei: rsr heeft bewezen dat ze met 111 personen tegelijk online kunnen zijn. en volgens mij zijn minstens de helft van die personen combat 85+.
hoe komt het dan dat er te weinig leden zijn? wat jullie moeten doen is de rsr-ers meer enthiousaster maken over RA.

ik doe niets anders dan trainen nu om 85 combat te krijgen en zo RA te kunnen joinen want ik wil niets liever dan RA groot krijgen.

de mensen die leaven zeggen allemaal `ik hoop dat jullie groot worden`. stop met dat koppig gedoe en help gewoon mee om RA groot te krijgen. jullie zij miscchien pissed omdat RA niet internationaal gaat maar RA blijft gewoon RA dus het word ook niet slechter.
dit is mijn mening over wat hier allemaal gebeurd.en volgens mij zijn de meeste rsr-ers en RA-ers het er hier met mij eens

Vooral dat laatste zinnetje staat me niet zo aan.
Je hebt in sommige opzichten gelijk, maar ik heb een klein standpuntje, Toen RA in echte Actiefheidsmoeilijkheden zat, waren de MAL`s er niet om te helpen, de RA leden geef ik hiervan niet de schuld, Bamberg is eerlijk afgetreden, en Silvfo had Internetprobs.

Maar de rest van de MAL`s, heeft die in die tijden ooit wat voor RA proberen te doen? Een beetje actiefheid getoont?(Niet tegen Josty).
Juist nu, nu RAI kon helpen, ok dit mocht niet, maar sta het dan niet eerst toe en sluit het later omdat je het er niet mee eens bent zonder een echte reden te geven bij de close zelf, komen de MAL`s "te hulp", ok, het zal wel goed bedoeld zijn, maar help dan niet eerst tegenstrijdig door RAi te blokkeren, om dan ineens aantekomen met hulpPlaatje
Natuurlijk, alle hulp word op prijs gesteld, maar ik ben gewoon tegen de manier waarop het topic geclosed werdPlaatje

En al helemaal tegen de meelopers die leaven omdat RA door het leaven van DBH, Doegezond, Blackmoon, Ijssie en Bert daarna meelopen.
En tegen de mensen die niks van de situatie weten, ga aub ook niet verhalen van 1 kant nemen, dan ben je altijd geneigd in zo`n situatie degene die het zei te gelovenPlaatje

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-11-2005 07:26
Folkie5

Gewist lid

ik zou ook leaven.....dbh en doegezond en bert hebben wel gelijk vind ik, eerst doen ze niks, en nu welPlaatje
18-11-2005 18:13
Antwoord 61-75 van 77 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 2

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.