RA, wat zal er gebeuren.
Na een hoop heen en weer gerotzooi tussen mods/leaders/ra subs,leaders, hebben we vanavond na een lang gesprek een paar conclusies getrokken.
RAi zal niet komen. De mods zijn van mening dat dit RA ten gronde zal richten, aangezien je niets aan een inactief forum hebt.
Ik zal verder niet in details uitwijken, want deze topic is een uiteindelijke beslissing waarin alle mods inclusief bamberg/greg mee in gestemt hebben. En dus hoeven we geen commentaar op wat er gezegd is.
We snappen dat alle RA leden het er moeilijk mee hebben op het moment, de trips zijn kleinschalig en er is een zekere sprake van inactiefheid onder de members. Wij als mods denken dat we dit enigszins kunnen gaan verbeteren door de input van Bamberg88 weer tot de beschikking van RA te stellen. Wij hebben na overleg met bamberg besloten hem weer tot RA leader te bekronen. Hij zal de huidige leader silvfo niet vervangen, maar wel weer zijn grote deel van inspraak terug krijgen bij het nemen van de beslissingen betreft RA.
Verder wil ik graag mede delen, dat ondanks sommige mensen anders denken ook de mods van RSR echt wel hun best doen RA te helpen indien mogelijk. Om de actiefheid op trips omhoog te brengen zullen sommigen van hen dan ook zo af en toe trips bezoeken. Mensen als Gregoryw(109b), Josty(102cb), Rezer88(110cb), en misschien nog meer zullen jullie helpen met de wederopbouw van RA.
Hieronder zal een post komen gemaakt door Bamberg88. Good Luck RA.
~RSR Leaders
Bamberg:
Ik ben nu al een tijdje geen leader meer van ra. Het ging prima in het begin tot er een paar leden begonnen te leaven en er ideeen naar boven kwamen zoals ra internationaal maken. Na discussies bleek dit echter niet de goede oplossing te zijn voor om ra weer goed te laten lopen.
Daarom komt er nu een soort nieuwe start. Ik zal daarbij betrokken zijn. Ik zal de huidige leaders ondersteunen en helpen met het leaden van Ra. We proberen weer members te krijgen, maar vooral het weer gezelig te maken.
Op trip tijden red ik het helaas vaak niet, maar iets later op de avond zal ik beschikbaar zijn. Er zijn natuurlijk zat goede mensen beschikbaar voor trips en de andere leaders hebben zat. Belangrijkste is natuurlijk meer mensen die het leuk vinden om in ra te zitten en te pken met ra. We willen een prettige clan met een goede sfeer.
Hoe alles precies gaat verlopen word vanzelf duidelijk het enige van ik nu kan zeggen is: Join ra !!
Greetings Bamberg88
Rezer88 - Banned November 17th.
Current owner of Melchiah_1
~ http://www.nomercy-clan.com ~
270 posts
Praatgemiddelde: (<100) Going good...