Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [RA, wat zal er gebeuren.]
RA, wat zal er gebeuren.
Na een hoop heen en weer gerotzooi tussen mods/leaders/ra subs,leaders, hebben we vanavond na een lang gesprek een paar conclusies getrokken.

RAi zal niet komen. De mods zijn van mening dat dit RA ten gronde zal richten, aangezien je niets aan een inactief forum hebt.
Ik zal verder niet in details uitwijken, want deze topic is een uiteindelijke beslissing waarin alle mods inclusief bamberg/greg mee in gestemt hebben. En dus hoeven we geen commentaar op wat er gezegd is.

We snappen dat alle RA leden het er moeilijk mee hebben op het moment, de trips zijn kleinschalig en er is een zekere sprake van inactiefheid onder de members. Wij als mods denken dat we dit enigszins kunnen gaan verbeteren door de input van Bamberg88 weer tot de beschikking van RA te stellen. Wij hebben na overleg met bamberg besloten hem weer tot RA leader te bekronen. Hij zal de huidige leader silvfo niet vervangen, maar wel weer zijn grote deel van inspraak terug krijgen bij het nemen van de beslissingen betreft RA.

Verder wil ik graag mede delen, dat ondanks sommige mensen anders denken ook de mods van RSR echt wel hun best doen RA te helpen indien mogelijk. Om de actiefheid op trips omhoog te brengen zullen sommigen van hen dan ook zo af en toe trips bezoeken. Mensen als Gregoryw(109b), Josty(102cb), Rezer88(110cb), en misschien nog meer zullen jullie helpen met de wederopbouw van RA.

Hieronder zal een post komen gemaakt door Bamberg88. Good Luck RA.

~RSR Leaders

Bamberg:

Ik ben nu al een tijdje geen leader meer van ra. Het ging prima in het begin tot er een paar leden begonnen te leaven en er ideeen naar boven kwamen zoals ra internationaal maken. Na discussies bleek dit echter niet de goede oplossing te zijn voor om ra weer goed te laten lopen.

Daarom komt er nu een soort nieuwe start. Ik zal daarbij betrokken zijn. Ik zal de huidige leaders ondersteunen en helpen met het leaden van Ra. We proberen weer members te krijgen, maar vooral het weer gezelig te maken.

Op trip tijden red ik het helaas vaak niet, maar iets later op de avond zal ik beschikbaar zijn. Er zijn natuurlijk zat goede mensen beschikbaar voor trips en de andere leaders hebben zat. Belangrijkste is natuurlijk meer mensen die het leuk vinden om in ra te zitten en te pken met ra. We willen een prettige clan met een goede sfeer.

Hoe alles precies gaat verlopen word vanzelf duidelijk het enige van ik nu kan zeggen is: Join ra !!

Greetings Bamberg88
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
Gepost door Rezer88Rune Member (6.9) op 11-11-2005 22:47
Antwoorden:
Rutgermans

Inactief

RA is en blijft onderdeel van RSR, het is meer dan logisch dat de leiding van RA niet alléén mag beslissen of RA internationaal/los van RSR gaat.

Daarom vind ik het ook geen reden om de MAL`s aan te vallen - meerderheid is tegen dus gaat het feestje niet door.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Gestopt met RuneScape.
12-11-2005 09:34
Bertjuh1

Gewist lid

@ rutgermans meerder heid van de mals loopt mee Plaatje

gregory zei eerst dat het doorging Plaatje
en nu ineens niet meer Plaatje
Ra heeft zijn beste tijd gehad Plaatje
en nu de mods er zich meegaan bemoeien zie ik het nog zwaarder in .
maarja ik vind wel dat de mensen die ra nu joinen wel de schouders er onder moeten zetten zoals ik altijd gedaan heb ik heb geen TRIP overgeslagen.
en verlaat ra dan ook met pijn in mijn hart maarja .
ik heb deze beslissing genomen omdat ik niet in een clan wil waar mods zich meebemoeien .
12-11-2005 09:51
Flikkerman

Gewist lid

YEey,bamberg is er weer Plaatje
12-11-2005 09:57
Ijssie1

Inactief

Dat de mall,s van rsr er iets te over zeggen hebben kan ik na een heel gesprek begrijpen.

Maar feit blijft we ( RA ) kregen nu al paar dagen steeds tegenstrijdige berichten ,toen mocht het en toen weer niet en toen weer wel.Dus vind je het gek dat men de mall,s er over gaan aanvallen.Niemand wist meer waar hij/zij aan toe was.

@sir mvl.....Jij vind mensen die leaven zwak .Mag je vinden maar als men totaal geen oplossing meer ziet .Wat moet je dan met tegenzin blijven ?
Dat is precies wat Ra dus absoluut niet nodig heeft mensen die met tegenzin blijven .
Ik heb in me post op Ra ook gezegt ik hoop werkelijk dat de mensen die blijven er iets van kunnen maken.En wens ze werkelijk er heel veel succes bij .
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-11-2005 10:02
Nabuko Hond

Inactief

Wel...laat de leden dan beslissen?Of maak RA 80+ Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-11-2005 10:05
Woodcut X

Gewist lid

Was bamberg dan geen leader van RA meer dan?Plaatje Ik weet niks van RA, alleen dat Emiel Janson zei dat ie doodging.
12-11-2005 10:24
Kippendoder

Inactief

@rezer: vind je ze zwakkelingen of zijn ze dat volgens jouw?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
12-11-2005 10:32
666megaminer

Inactief

Ik ga mss RA wel joinen, zal alleen me defence nog ff 70+ maken Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Your file is not found
If you must file a complaint
Send it to Bill Gates

12-11-2005 11:38
King_orgo

Gewist lid

gl ra m8s jullie hebben het nodig
12-11-2005 12:30
Potterjos

Inactief

achja doegezond zei het volgens mij? ra heeft zijn hoogtepunt gehad.. ik vind het wel goed dat rezer en greg en skiller enzo aanbieden om mee te gaan met ra, alhoewel ik niet denk dat eric/maggot ook meegaat met trips zoals skiller zei? marja ik heb vooral gemerkt dat ra slechter was door de wars 1 de war tegen lunagang (ik zat toen zelf nog in ra) dat vond ik ra zijn hoogtepunt er waren sterke leden maar toen later ( ik joinde trd en deed mee met war tegen ra) toen zag ik dat ra verslechterd was teminste ik vond het wel vergeleken met de war tegen luna,

gl ra Plaatje prolly see you in wild sometime
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

12-11-2005 12:38
Burgje

Gewist lid

maak ra 80+ of 75+ dan kunne er meer mense kome en niet iedereen gaat met full rune pken...
12-11-2005 13:34
Jules

Inactief

Deze clan sterft uit. Zie je dat dan niet, ze willen weg, net als RE. Ze hebben genoeg van de afhankelijkheid van RsR. Dit is gewoon precies het zelfde als RE. Als je niet internationaal wordt wordt je nooit groot.

Al deze mensen zijn gewoon nieuwe mensen die het zelfde zijn als de mensen van RE. Dit is geen toeval, RA moet internationaal worden. MAAR, toch nog deel van RSR omdat ze anders simpelweg doodgaan door hun eigen luiheid en problemen, net als bij RE.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-11-2005 13:38
Tines4win

Gewist lid

quote:
Burgje zei: maak ra 80+ of 75+ dan kunne er meer mense kome en niet iedereen gaat met full rune pken...

Als iedereen in monks robes komt, en iedereen is lvl 60 in RA, lachen al de andere clans je uit hoorPlaatje.
12-11-2005 13:59
Rezer88

Rune Member (6.9)

@Erikje, Lezen is erg moeilijk, dat snap ik best. Maar het gaat hier over het bijwonen van PK trips van RA. Dit is officieel bij een hoo pclans niet toegestaan en wordt gezien als dubbelclannen. Maar hier is voor gezord en daar zullen onze andere echte pk clans geen problemen over maken.

@Kipje, ik wijs niet naar personen, ik heb het over het algemeen. Wanneer je clan een zware tijd doorgaat moet je je clan juist blijven steunen. Dit geld niet alleen voor Ra, dit geld inprincipe voor iedereen die in een clan zit.

@Bertje, jij verwacht dus dat iedereen RA joined, terwijl je zelf weg gaat, dat is erg tegenstrijdig. En volgens mij heeft iedereen over de post van TT heen gelezen waarin hij Trekkie quote. RA is een onderdeel van RSR en dus hebben wij het laatste woord.
Ik vind het alleen zo jammer dat wanneer iedereen het er over eens is er toch van die kinders zijn die hun zin door proberen te drammen. Wat overigens niet lukt. En als ze dan hun zin niet krijgen leaven ze. Nu kun je wel een domme replie maken dat ik men zin door dram, maar ik heb op dit moment ondersteuning van alle mods/mals die er zijn. We zijn met zen alle tot dit besluit gekomen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
12-11-2005 14:40
Bamberg88

Gewist lid

Leuk dat jullie allemaal zo positief zijn Plaatje.

Aan alle leavende leden wil ik zeggen dat ze gewoon weg moeten gaan en zich er verder niet mee moeten bemoeien want daar hebben we niks aan. Ga weg met respect. Enige wat ik jullie hier zie doen is ra neerhalen.

Ra is onderdeel van rsr en niet echt een opzich zelf staande clan en dat beeld hebben sommige van jullie wel. Die ambitie moet er in zeker mate ook zijn, maar je moet niet vergeten dat het altijd onderdeel van rsr blijft Plaatje.
12-11-2005 14:47
Antwoord 46-60 van 77 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.