Josty Retired Leader (R) | Zolang je mening een basis heeft kan je mening een stuk makkelijker als mening geintreperteerd worden. Daarnaast wordt deze dan ook sneller gerespecteerd. We vergeten de andere ? Ja Rob van ook 100+ en Eric van 110+ vergeten we gewoon voor het gemak maar even. Lees voordat je wederom post Laat ik even wat ophelderen. Toen RE (lees goed, een E) los ging van rsr is na verloop van tijd RA gekomen. Toen was bekend dat deze subclan alleen zou bestaan uit mensen van RSR werd dit gewoon geaccepteerd. Dit was een regel die geaccepteerd werd door de toenmalige leader Rob. Rob heeft onder die regel gewoon een degelijk RA opgezet. Tuurlijk had het geen options zoals Exer die hoog boven de 200 uit kwamen. Het is dan logisch dat je eerder dood gaat tegen zo`n clan met de dubbele options. Hoevaak ging een trip dan wel goed ? Dat jullie met full runes terug liepen, ja die tijden zijn er ook geweest. Toen is Rob ivm zijn privé leven gestopt met de VOLLEDIGE leiding van RA. Toen is RA doorgegaan onder leiding van Silvfo, echter is dit moeilijk vergaan door enkele internet problemen. Hierdoor was hiet niet tot slecht mogelijk om RA te leaden. Toen is de leiding gekomen / genomen in de hand van een general. Deze general, DBHooligan, had meerdere ideeen. Deze lagen echter voornamelijk overhaaks op de afgesproken regels met de eerste leader: Bamberg88 (Ro. Toen is er bij mij iets geknapt. Dit kon niet en toen heb ik me dan ook ingezet om dit duidelijk te maken. Door grote verschillen van mening en minder `wederzijds` respect is dit op weinig uitgelopen. Ik heb toen de hoop gevestigd dat het wel goed zou komen. Echter binnen een niet al te lange tijd lag ik weer overholp om wederom iets met DBH (Ja ik kort graag af). Ditmaal ging het om RAR, dat kon voor hem helemaal doodvallen. Andere die dit opnieuw leven wilde inblazen kregen hiervoor de kans niet, want toen zag meneer ineens RAR wel staan. Hij heeft hiertoe onderhandelingen uitgevoerd (die echter niet aan hem besteed BEHOORDE te zijn) en heeft zelf leaders en subs uitgekozen voor RAR. Dit viel al helemaal verkeerd. Nu kwam het voorval RAi erbij. Dit was letterlijk de druppel die voor mij de emmer deed overlopen. Echt dit was zo OFFLIMIT van alles waarvoor RA staat. Hierdoor heb ik me ook fel verzet tegen RAi en nader bleek dat ik niet de enige persoon was die tegen RAi was. Gelukkig waren er andere die zich het begin van RA nog konden herinneren en me dan ook gesteund hebben. (niet mij persoonlijk, maar mijn uitgebrachte mening). Dit heeft tot een lange discussie geleid tussen de MAL`s van RSR. Ja, deze mensen hebben nog altijd inspraak over de dingen die gebeuren in de clan. In dit geval is RA een ONDERDEEL van RSR en dus hebben de MAL`s inspraak. De leaders van RA mogen inderdaad wel ideeen opperen en dingen uitvoeren, maar er mag niet vergeten worden dat RA van RSR is. Daarnaast zou ik toch graag zien dat de mensen die leaven dit toch anders doen dan nu ons de zwarte piet toe te spelen. Het is niet zo dat wij ons 100% moeten en of hoeven te bemoeien met RA. Echter bij `DE` beslissingen zul je zien dat wij onze mening zullen plaatsen en dit als GROEP naar buiten brengen. Josty Joost (sk1l-edit) DBH, dit is geen persoonlijke aanval. Het is puur om mensen drijfveren uit te leggen. Geen reacties als ', nog 2 100+'. Dan ben je namelijk niet bezig om serieus te reageren, maar het bloed onder de nagels vandaan te halen. Die praktijken zullen dus niet geaccepteerd worden (/sk1l-edit) Conclusie: Het zal zo blijven, no matter what. Do you think I care? In reactie op bepaalde leden: I just love the issues of love. 12-11-2005 00:04 | ||
Poenix Horse Gewist lid | nou, ik ben hard aan het trainen voor RA. ik wil het weer opbouwen. ik snap de geleavde mensen ook wel. ze konden niks meer. als nou iedereen van RSR zijn schouders eronder zetten kan RA nog groot worden. dus vanaaf nu roep ik iedereen van RSR op om hard tegaan trainen en je combat 85 tekrijgen. zodat je RA kan helpen en er weer bovenop tekrijgen. greetzz, poenix horse. 12-11-2005 00:12 | ||
Larsrangerb Gewist lid | Zo zal de nieuwe RA het graag zien phoenix horse . 12-11-2005 00:16 | ||
Doegezond2 Inactief | sdfu over db jij 12-11-2005 00:23 | ||
Dbhooligan Gewist lid | nja Josty mag zeggen wat ie wil alles wat ik gedaan heb in ra is in overleg gegaan. en hij moet gewoon niet zo zielig doen want hij zoekt gewoon iets om mij op een zwak moment nu dus mee te kraken. maar dat lukt em toch nie want ik blijf gewoon rustig en de mensen die wel wat van ra af weten, zien zelf wel in dat ik neit ben zoals Josty beschrijft en dat doet mij veel meer dan een bekrompe 8+ die niks van ra weet, laatste lange tijd nooit met trip me eis geweest, iemand die zegt het gras is grijs en bij zijn besluit blijft terwijk bewezen wordt dat het groen is. 12-11-2005 00:23 | ||
Tisiptgemak Inactief | db deed et niet mis de sfeer in ra was gewoon verziekt toen ik nog lid was en dbh deed zijn best et beter te maken, zonder hem was ra lang dood, hij maakte trips wnnr er geen waren en silfvo plat zat.ok hij deed het iets te bazig , maar hij leerde tenminste dat dieing spam niet kan tijdens pk en als je op anderen gaat rekijshermafrodieten (algemeen flamertjes en zagen) , ik kan je zeggen doe zelf eens iets en ik ga ff commentaar geven IRL nubs, en opelijk doen jullie et nu goed, en de ra peeps die leaven, meeste ken ik en lets keep things same between us plos? en joost en lars etc, i know dat jullie het goed zullen doen http://www.youtube.com/watch?v=SItrex38PHU 12-11-2005 00:27 | ||
Blackmoon12 Gewist lid | Dbh jullie drijven hem gewoon in een hoekie nu waar slaat dit op ineens is het allemaal zijn schuld? en de leaders enz. van RAR werden trouwens niet door DB alleen gekozen ik ga slape lolz tot morge mense 12-11-2005 00:37 | ||
Bertjuh1 Gewist lid | Kijk db is een makkelijke naam maar kijkeeens naar jullie zelf jullie horen verschillende verhalen wat er echt afgespeeld heeft weten jullie niet alles is in overleg gebeurt dus alles op dbh af teschuiven heeft geen zin en vind ik echt min 12-11-2005 00:40 | ||
Larsrangerb Gewist lid | @ DBH, jij was toch degene die leaven een teken van zwakte vond, is me destijds zelf in convo verteld? @ Bert, wat er zich af heeft gespeeld weet ik maar dondersgoed . 12-11-2005 00:41 | ||
Josty Retired Leader (R) | Ik heb het niet over de persoon DBH gehad. Heb niet gezegd dat hij een boerenlul is oid. Wat ik heb gezegd is dat er keuzes zijn gemaakt die uit een persoon naar voren zijn gekomen. Heb het dus niet over jou als persoon, maar als de onderlinge confrontaties over punten. De punten zijn waar ik het over heb, die dragen bij aan de beslissing en mijn gedachtegang. Je hebt ook goede dingen gedaan, door trips ed. Maar nogmaals, zoals ook al in mij edit van hierboven staat, het was niet als PERSOONLIJKE aanval neergezet. Het is geplaatst om duidelijkheid te geven. Als je mijn mening en gedachtegang niet WILT lezen, ga dan niet mij proberen te slaan met een stok die er niet is. Dat doet namelijk geen pijn. Jammer genoeg blijkt ook uit de reactie van Xaverius dat het blijkbaar lastig is om de feiten uit de tekst op te halen. Lees dus goed wat er staat en ga het niet globaal lezen. Dan krijg je inderdaad een foutive indruk, wat dus niet zo bedoelt is. Daarnaast was gezegd niet te flamen. Alles in die richting geeft dus een probleem voor dat persoon. Conclusie: Het zal zo blijven, no matter what. Do you think I care? In reactie op bepaalde leden: I just love the issues of love. 12-11-2005 00:43 | ||
Dbhooligan Gewist lid | jup leaven id een teken van zwakte maar uit jezelf leaven, of gedwongen worden te leave is een groot verschil. en Josty ja ik heb gezegt dat ik rar liever dood zag, dat kwam omdat ik toen eerst ra helemaal weer op de been wou helpen, maar ik heb oowk egzegt dat ik er alles aan zou doen rar goed te maken, omdat de leden dit wouden. ook wil ik nog duidelijk maken dat met rar leaders en sub ik niet aleen het besluit genomen heb, bamberg88 die o zo geweldige leader en ijssie1 de 2 generals vand at moment stemde er ook mee in. 12-11-2005 00:52 | ||
Tt112 Rune Member (6.9) | ik quote trekkie quote: dit zegt genoeg? Elke echte man heeft een opblaasschaap! retired from runescape 12-11-2005 00:55 | ||
Dbhooligan Gewist lid | idd tt deze dingen zijn mij niet duidelijk gemaakt toen ik sub werd, als ze me wel duidelijk waren gemaakt had ik er niet eens zon punt van gemaakt. Want dan kon ik het van te vooren al verwachten, maar nu wis ik niet dat die dingen zo in elkaar staken. 12-11-2005 01:05 | ||
Erikje90 Gewist lid | quote: Eehm... jij mag in een andere clan. Rsr is een funclan Met RA mag dat (meestal) niet en daar heeft bertjuh het over 12-11-2005 08:29 | ||
Sir Mvl Inactief | Een idee is er gewoon niet gekomen, maar men gaat wel proberen om ra terug actief te maken, is dit niet goed? Een idee dat afgekeurd is wil zeggen dat het blijft als voordien, ervoor ging het ook dus waarom nu niet Als je hierdoor leaved vind ik het ook maar zwak, en de laatsten die nu leaven zoals blackmoon, gewoon meelopen, ow er gaan een paar goede mensen weg, dus ik ook.. Zo gaan doen vind ik nog dommer.. Ik zie het nog goed komen en zal nog steeds naar alle trips proberen te komen 12-11-2005 09:24 |