Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [RA, wat zal er gebeuren.]
RA, wat zal er gebeuren.
Na een hoop heen en weer gerotzooi tussen mods/leaders/ra subs,leaders, hebben we vanavond na een lang gesprek een paar conclusies getrokken.

RAi zal niet komen. De mods zijn van mening dat dit RA ten gronde zal richten, aangezien je niets aan een inactief forum hebt.
Ik zal verder niet in details uitwijken, want deze topic is een uiteindelijke beslissing waarin alle mods inclusief bamberg/greg mee in gestemt hebben. En dus hoeven we geen commentaar op wat er gezegd is.

We snappen dat alle RA leden het er moeilijk mee hebben op het moment, de trips zijn kleinschalig en er is een zekere sprake van inactiefheid onder de members. Wij als mods denken dat we dit enigszins kunnen gaan verbeteren door de input van Bamberg88 weer tot de beschikking van RA te stellen. Wij hebben na overleg met bamberg besloten hem weer tot RA leader te bekronen. Hij zal de huidige leader silvfo niet vervangen, maar wel weer zijn grote deel van inspraak terug krijgen bij het nemen van de beslissingen betreft RA.

Verder wil ik graag mede delen, dat ondanks sommige mensen anders denken ook de mods van RSR echt wel hun best doen RA te helpen indien mogelijk. Om de actiefheid op trips omhoog te brengen zullen sommigen van hen dan ook zo af en toe trips bezoeken. Mensen als Gregoryw(109b), Josty(102cb), Rezer88(110cb), en misschien nog meer zullen jullie helpen met de wederopbouw van RA.

Hieronder zal een post komen gemaakt door Bamberg88. Good Luck RA.

~RSR Leaders

Bamberg:

Ik ben nu al een tijdje geen leader meer van ra. Het ging prima in het begin tot er een paar leden begonnen te leaven en er ideeen naar boven kwamen zoals ra internationaal maken. Na discussies bleek dit echter niet de goede oplossing te zijn voor om ra weer goed te laten lopen.

Daarom komt er nu een soort nieuwe start. Ik zal daarbij betrokken zijn. Ik zal de huidige leaders ondersteunen en helpen met het leaden van Ra. We proberen weer members te krijgen, maar vooral het weer gezelig te maken.

Op trip tijden red ik het helaas vaak niet, maar iets later op de avond zal ik beschikbaar zijn. Er zijn natuurlijk zat goede mensen beschikbaar voor trips en de andere leaders hebben zat. Belangrijkste is natuurlijk meer mensen die het leuk vinden om in ra te zitten en te pken met ra. We willen een prettige clan met een goede sfeer.

Hoe alles precies gaat verlopen word vanzelf duidelijk het enige van ik nu kan zeggen is: Join ra !!

Greetings Bamberg88
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
Gepost door Rezer88Rune Member (6.9) op 11-11-2005 22:47
Antwoorden:
Xaverius

Inactief

Met bam terug in de leaders stoel zal ra wel weer verbeteren hij heeft een leiders skill dat heeft hij al bewezen voor hij leavde hopelijk kan hij de eer en de vrede in ra herstellen en behouden Good Luck

Xaverius, Maybe join ik ooit ook nog wel es als ik de reqs haal lol Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-11-2005 23:23
Ijssie1

Inactief

Waarom zwakkelingen als je leaved ?..... Als je absoluut geen oplossing meer ziet wat moet je doen ,maar aan blijven modderen .

Ik ben dus ook 1 die geleaved is omdat ik echt geen oplossing meer zag . En het was trouwens ook geen geheim dat RA problemen had , maar waar waren jullie toen dan ?

Toen heb ik ook niemand van jullie gehoord of gezien ,dus ga ons nou geen zwakkeling noemen ,want als we naar ons gevoel / mening alles algeprobeerd hebben maar niet heeft geholpen houdt het op .
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-11-2005 23:23
Doegezond2

Inactief

de zwakkelingen zijn de leaders die tegen stemde!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-11-2005 23:24
Blackmoon12

Gewist lid

quote:
Rezer88 zei:

Dubbelclannen, zo moet je dat niet zien. Ten eerste ik zit ook in een andere clan. Ik ben council bij RuneRaiders. Maar een keer mee pken als vriend zijnde kan geen kwaad en daar zullen geen problemen over gemaakt worden.

Anyway ik snap niet waar je moeilijk over doet. Als wij dit aanbieden zou je dat ook gewoon kunnen accepteren ipv een manier zoeken minder mensne op je trip te krijgen.

@die mensen die leavden, dat zijn dus de zwakkelingen, je clan in de steek laten op het moment dat ze je het hardst nodig hebben.

Anyway back on topic, en ik wens geen geflame. Iedereen die flamed zal per direct gebanned worden.
idd waarom zwakkelingen dit is juist zwak Plaatje de leaders van RA laten gewoon eerst hun leden stikke en dan gaan ze nieuwe leden verzamenlen? Plaatje en idd wat ijssie zegt eerst gaat het een half jaar heeeeeeeeel slecht met RA en gaat slechter en slechter waar blijft iederen? en DBH heeft toen silv geen pc had de gene die RA levend houde en wat nu. Bamb zegt dat hij een fout had gemaakt om Dbh sub te laten worden.
11-11-2005 23:26
Bertjuh1

Gewist lid

ja precies en gaan ze dreigen met een ban !

net of dat helpt ons zwakkelingen noemen mag wel .
hun zijn pas zwak geweest wij hebben alles geprobeert deafgelopen maanden ,toen zag je ze niet .
en nu willen ze ineens wel helpen das pas zwak Plaatje
11-11-2005 23:28
Nabuko Hond

Inactief

Jmmr dat ze leaven maarja ik merkte wel dat het de laatste tijd niet zo goed ging met ra...
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-11-2005 23:29
Doegezond2

Inactief

ra heeft zen toppunt gehad en zal nu dalen als er niks tegoei word gedaan
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-11-2005 23:30
Dbhooligan

Gewist lid

hoezow ben je zwak als je leaved?

ik was sub ens il leader en ijs general wjij waren degene die wat te zeggen hadden in ra, wijw aren allen het er mee eebns dat rai moest komen, en alle leden oowk, maar omdat rsr bang is dat ra helemaal los zou komen is het niet doior gegaan,

dit is gewoon aleen aan je eigen denken,

ik ben niet gelevead om ra want ik weet zeker eens zal ra groot worden, maar niet zolang rsr mods die zelden tot niets weten wat er in ra speelt zware beslisingen moeten nemen over ra.

laat dit aan de ra leden en generals en sub en leaders over, niet rsr mods.
11-11-2005 23:31
Darune0

Gewist lid

Nou, ik hopo dat Ra wat beter gaat lopen nu Bambie weer leader is... Jmmr dat RAi niet doorgaat...
11-11-2005 23:33
Blackmoon12

Gewist lid

mensen lees niet de RSR nieuws bericht maar de reacties daar staat teminste alles duidelijk en goed uitgelegt Plaatje ook wel geinig lol die lvls van die rsr leaders/mods Plaatje gewoon om mensen te laten denken ow dat RA is wel goed lol.

ps. nice post db Plaatje
11-11-2005 23:33
Bertjuh1

Gewist lid

dat zijn de enigste 3 hoogste overgebleven Plaatje

de rest zit onder de 100
11-11-2005 23:34
Dendries0

Inactief

Ik begrijp beide kanten.. Ik vind het jammer dat veel vrienden leaven nu.. *kuch bert kuch* Ik ga je zo hard missen..
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
badges: 1 2 3
You're unique, just like everyone else....

11-11-2005 23:42
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Valt wel erg op dat de geleavde RA mensen hier hard posten.Dunno, maar RA komt er wel hoor.

Owja,Blackmoon12 niet zo stoer worden aub.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-11-2005 23:54
Dbhooligan

Gewist lid

ik wil bij deze blackmoon, bert en doegzond vriendelijk verzoeken niet meer tot weinig te posten, het is al erg zat zo laat het maar gaanPlaatje

wij weten hoe het is gegaan en hun weten hoe het is gegaan.

hun zijn rsr mods dus hebben gelijk zo gata het blijkbaarPlaatje

en aub reezer en de rest maak wat goeds van ra, ik hoop echt dat ra groot zal wordenPlaatje
11-11-2005 23:58
Doegezond2

Inactief

is niet stoer -.- mag je tegenwoordig je meening niet zeggen?
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-11-2005 23:58
Antwoord 16-30 van 77 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.