Xaverius Inactief | Met bam terug in de leaders stoel zal ra wel weer verbeteren hij heeft een leiders skill dat heeft hij al bewezen voor hij leavde hopelijk kan hij de eer en de vrede in ra herstellen en behouden Good Luck Xaverius, Maybe join ik ooit ook nog wel es als ik de reqs haal lol 11-11-2005 23:23 | ||
Ijssie1 Inactief | Waarom zwakkelingen als je leaved ?..... Als je absoluut geen oplossing meer ziet wat moet je doen ,maar aan blijven modderen . Ik ben dus ook 1 die geleaved is omdat ik echt geen oplossing meer zag . En het was trouwens ook geen geheim dat RA problemen had , maar waar waren jullie toen dan ? Toen heb ik ook niemand van jullie gehoord of gezien ,dus ga ons nou geen zwakkeling noemen ,want als we naar ons gevoel / mening alles algeprobeerd hebben maar niet heeft geholpen houdt het op . 11-11-2005 23:23 | ||
Doegezond2 Inactief | de zwakkelingen zijn de leaders die tegen stemde! 11-11-2005 23:24 | ||
Blackmoon12 Gewist lid | quote:idd waarom zwakkelingen dit is juist zwak de leaders van RA laten gewoon eerst hun leden stikke en dan gaan ze nieuwe leden verzamenlen? en idd wat ijssie zegt eerst gaat het een half jaar heeeeeeeeel slecht met RA en gaat slechter en slechter waar blijft iederen? en DBH heeft toen silv geen pc had de gene die RA levend houde en wat nu. Bamb zegt dat hij een fout had gemaakt om Dbh sub te laten worden. 11-11-2005 23:26 | ||
Bertjuh1 Gewist lid | ja precies en gaan ze dreigen met een ban ! net of dat helpt ons zwakkelingen noemen mag wel . hun zijn pas zwak geweest wij hebben alles geprobeert deafgelopen maanden ,toen zag je ze niet . en nu willen ze ineens wel helpen das pas zwak 11-11-2005 23:28 | ||
Nabuko Hond Inactief | Jmmr dat ze leaven maarja ik merkte wel dat het de laatste tijd niet zo goed ging met ra... 11-11-2005 23:29 | ||
Doegezond2 Inactief | ra heeft zen toppunt gehad en zal nu dalen als er niks tegoei word gedaan 11-11-2005 23:30 | ||
Dbhooligan Gewist lid | hoezow ben je zwak als je leaved? ik was sub ens il leader en ijs general wjij waren degene die wat te zeggen hadden in ra, wijw aren allen het er mee eebns dat rai moest komen, en alle leden oowk, maar omdat rsr bang is dat ra helemaal los zou komen is het niet doior gegaan, dit is gewoon aleen aan je eigen denken, ik ben niet gelevead om ra want ik weet zeker eens zal ra groot worden, maar niet zolang rsr mods die zelden tot niets weten wat er in ra speelt zware beslisingen moeten nemen over ra. laat dit aan de ra leden en generals en sub en leaders over, niet rsr mods. 11-11-2005 23:31 | ||
Darune0 Gewist lid | Nou, ik hopo dat Ra wat beter gaat lopen nu Bambie weer leader is... Jmmr dat RAi niet doorgaat... 11-11-2005 23:33 | ||
Blackmoon12 Gewist lid | mensen lees niet de RSR nieuws bericht maar de reacties daar staat teminste alles duidelijk en goed uitgelegt ook wel geinig lol die lvls van die rsr leaders/mods gewoon om mensen te laten denken ow dat RA is wel goed lol. ps. nice post db 11-11-2005 23:33 | ||
Bertjuh1 Gewist lid | dat zijn de enigste 3 hoogste overgebleven de rest zit onder de 100 11-11-2005 23:34 | ||
Dendries0 Inactief | Ik begrijp beide kanten.. Ik vind het jammer dat veel vrienden leaven nu.. *kuch bert kuch* Ik ga je zo hard missen.. 11-11-2005 23:42 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | Valt wel erg op dat de geleavde RA mensen hier hard posten.Dunno, maar RA komt er wel hoor. Owja,Blackmoon12 niet zo stoer worden aub. 11-11-2005 23:54 | ||
Dbhooligan Gewist lid | ik wil bij deze blackmoon, bert en doegzond vriendelijk verzoeken niet meer tot weinig te posten, het is al erg zat zo laat het maar gaan wij weten hoe het is gegaan en hun weten hoe het is gegaan. hun zijn rsr mods dus hebben gelijk zo gata het blijkbaar en aub reezer en de rest maak wat goeds van ra, ik hoop echt dat ra groot zal worden 11-11-2005 23:58 | ||
Doegezond2 Inactief | is niet stoer -.- mag je tegenwoordig je meening niet zeggen? 11-11-2005 23:58 |