Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [RA, wat zal er gebeuren.]
RA, wat zal er gebeuren.
Na een hoop heen en weer gerotzooi tussen mods/leaders/ra subs,leaders, hebben we vanavond na een lang gesprek een paar conclusies getrokken.

RAi zal niet komen. De mods zijn van mening dat dit RA ten gronde zal richten, aangezien je niets aan een inactief forum hebt.
Ik zal verder niet in details uitwijken, want deze topic is een uiteindelijke beslissing waarin alle mods inclusief bamberg/greg mee in gestemt hebben. En dus hoeven we geen commentaar op wat er gezegd is.

We snappen dat alle RA leden het er moeilijk mee hebben op het moment, de trips zijn kleinschalig en er is een zekere sprake van inactiefheid onder de members. Wij als mods denken dat we dit enigszins kunnen gaan verbeteren door de input van Bamberg88 weer tot de beschikking van RA te stellen. Wij hebben na overleg met bamberg besloten hem weer tot RA leader te bekronen. Hij zal de huidige leader silvfo niet vervangen, maar wel weer zijn grote deel van inspraak terug krijgen bij het nemen van de beslissingen betreft RA.

Verder wil ik graag mede delen, dat ondanks sommige mensen anders denken ook de mods van RSR echt wel hun best doen RA te helpen indien mogelijk. Om de actiefheid op trips omhoog te brengen zullen sommigen van hen dan ook zo af en toe trips bezoeken. Mensen als Gregoryw(109b), Josty(102cb), Rezer88(110cb), en misschien nog meer zullen jullie helpen met de wederopbouw van RA.

Hieronder zal een post komen gemaakt door Bamberg88. Good Luck RA.

~RSR Leaders

Bamberg:

Ik ben nu al een tijdje geen leader meer van ra. Het ging prima in het begin tot er een paar leden begonnen te leaven en er ideeen naar boven kwamen zoals ra internationaal maken. Na discussies bleek dit echter niet de goede oplossing te zijn voor om ra weer goed te laten lopen.

Daarom komt er nu een soort nieuwe start. Ik zal daarbij betrokken zijn. Ik zal de huidige leaders ondersteunen en helpen met het leaden van Ra. We proberen weer members te krijgen, maar vooral het weer gezelig te maken.

Op trip tijden red ik het helaas vaak niet, maar iets later op de avond zal ik beschikbaar zijn. Er zijn natuurlijk zat goede mensen beschikbaar voor trips en de andere leaders hebben zat. Belangrijkste is natuurlijk meer mensen die het leuk vinden om in ra te zitten en te pken met ra. We willen een prettige clan met een goede sfeer.

Hoe alles precies gaat verlopen word vanzelf duidelijk het enige van ik nu kan zeggen is: Join ra !!

Greetings Bamberg88
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
Gepost door Rezer88Rune Member (6.9) op 11-11-2005 22:47
Antwoorden:
Kippendoder

Inactief

Allez, toch iets goed voor RA.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
11-11-2005 22:50
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Goed, dan is alles duidelijk.Op naar een beter RA!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-11-2005 22:50
Erikje90

Gewist lid

op naar een beter RA iddPlaatje. En ik wist dat Bamberg weer RA leider zou wordenPlaatje
11-11-2005 22:52
Larsrangerb

Gewist lid

Ok, ik zal rejoinen zoals beloofd Plaatje.
11-11-2005 22:53
Okkidragon

Inactief

Yay,op naar een beter RA, Veel succes Bamberg Plaatje
Jij `hoort` gewoon leider van RA te zijn Plaatje

Greetz [] |< |< !
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-11-2005 22:54
Masterdjah

Gewist lid

yoo als jullie hulp nodig hebben ik wil wel helpen hoor Plaatje plz stuur geen post hier werkt niet echt hier mag me wel toevoegen op rs masterjah <<< of op msn als jullie willen zeil_djahmayhl@hotmail.com voor hulp kom je naar mij (A)PlaatjePlaatjePlaatje Plaatje
11-11-2005 22:56
Tosti.ffx

Black Member (3.0)

Ja echt he..
Ik vind ook dat bamberg gewoon een goeie leader is voor Ra.
Niet om te slijmen zit toch niet in Ra Plaatje
Maaruh met hem als leader hem ik alleen maar goeie dingen gehoord over Ra.
Wel wat verlies natuurlijk, maar geen members (die ik ken) die liepen te zeuren over Ra is slecht, stuff terug. Tis niet goed georganiseerd. Zulke dingen hoorde ik niet van mensen in Ra.
Nu hoor ik dat wel af en toe( tsja zal nu gewoon eerlijk zijn sorry silvfo) Plaatje
Maarja ik hoop voor jullie dat Ra weer een goed en lekker lopend pk clan word in Rsr.
Leaders/ admins en mods succes met Ra; om het een goeie georganiseerde pk clan te maken.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
11-11-2005 23:00
Bertjuh1

Gewist lid

lol jullie hebben de actieve leden weggejaagt

En nu willen jullie ra ineens wel helpen.
Na een hoop geziektevogelfucker ,jullie hoouden ra gewoon klein meer doen jullie niet jullie hadden ons ook een kans kunnen geven PlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatje
11-11-2005 23:04
Masterdjah

Gewist lid

komen heus wel weer actieve leden bij PlaatjePlaatjePlaatjePlaatje zoals ik msichien (A) whahaha
11-11-2005 23:05
Blackmoon12

Gewist lid

idd dit is best wel zwak Plaatje (voor de mensen die niet RA gemengd kunne lezen) er zijn op het moment 6 actieve leden geleaved. en nu gaan ze gewoon weer opnieuw Plaatje
11-11-2005 23:05
Bertjuh1

Gewist lid

En dan nog wat Josty zit in een andere clan Plaatje

dubbel clannen mag niet he .
Dus das fout 1 al Plaatje

begint al goed met RA
11-11-2005 23:08
Blackmoon12

Gewist lid

lol scherp van je berjuh Plaatje en ik denk niet dat RA hier erg veel goed mee aan het doen is. ik weet niet of het zoiezo nog goed komt en anders zal het niet echt goeie naam krijge denk.
11-11-2005 23:13
Larsrangerb

Gewist lid

lol scherp van je berjuh en ik denk niet dat RA hier erg veel goed mee aan het doen is. ik weet niet of het zoiezo nog goed komt en anders zal het niet echt goeie naam krijge denk.

nee, het had voorheen een goede naam (-.-)
11-11-2005 23:16
Rezer88

Rune Member (6.9)

quote:
Bertjuh1 zei: En dan nog wat Josty zit in een andere clan Plaatje

dubbel clannen mag niet he .
Dus das fout 1 al Plaatje

begint al goed met RA

Dubbelclannen, zo moet je dat niet zien. Ten eerste ik zit ook in een andere clan. Ik ben council bij RuneRaiders. Maar een keer mee pken als vriend zijnde kan geen kwaad en daar zullen geen problemen over gemaakt worden.

Anyway ik snap niet waar je moeilijk over doet. Als wij dit aanbieden zou je dat ook gewoon kunnen accepteren ipv een manier zoeken minder mensne op je trip te krijgen.

@die mensen die leavden, dat zijn dus de zwakkelingen, je clan in de steek laten op het moment dat ze je het hardst nodig hebben.

Anyway back on topic, en ik wens geen geflame. Iedereen die flamed zal per direct gebanned worden.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
11-11-2005 23:17
Doegezond2

Inactief

quote:
Gregoryw zei: Goed, dan is alles duidelijk.Op naar een beter RA!
ra zal doodgaan tusse dit en een maand of 2 als er geen rai komt.Geef me 2 redene 2! ik snap er echt geen lpmakenhomo van wrm dat het niet doorgaat.Je ziet het zelf iedereen van ra gaat weg. ownja die edit:mensen die ra leaven zwakelingen wtf jij jah!het is gwn jullie schuld jullie laten ra in de steek
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-11-2005 23:19
Antwoord 1-15 van 77 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.