Zoek in het forum!
excuses
Bij deze bied ik oprecht mijn excuses aan voor de opschudding die ik heb veroorzaakt met mijn terugkomst, het was totaal niet gepast om zo uit te vallen tegen een aantal leden, nogmaals mijn excuses hiervoor.

Ik zal vanaf nu dus mijn taak als sub-leader bij RSR weer hervatten, voor zover dat mogelijk is, mijn studie kan nog wel eens dwarszitten, verder zal ik gewoon verder gaan met WoW spelen, dit zal echter alleen maar een paar avonden in de week zijn, op die momenten ben ik dus niet beschikbaar. (Je kan dan altijd nog een PM/mailtje sturen met het probleem, die zal ik die nacht dan nog wel beantwoorden)

Verder nog mijn excuses voor de 2 badges die ik er tussen gezet hebt, hoe die daar kwamen? Dat kwam dus door een (uit de hand gelopen) grap tussen een paar MAL's (drass, rezer, ik) in mijn periode van absentie kwam ik dus op het verzoek van rezer even terug om op een topic te reageren, na nog wat op msn met gepraat te hebbe kwam ik voor de gein met het idee: HEY laat ik mezelf is een slayer en smithing badge geven, niemand die et merkt. Ik ga weer weg en dus kom ik 9-11 weer op de gedachte, hey ik ga weer is op RSR kijken, ik zie dat mijn slayer badge weg is en ik denk bij mezelf, hmm die zet ik lekker terug (ja ik weet et, kinderachtig) en voor ik het weet ploppen de klachtentopics/posts uit de grond als paddenstoelen, maar in plaats van een wat formelere reactie word het meteen helemaal opgeblazen en vandaar ook mijn felle reactie terug.

Nogmaals mijn excuses voor de onrust.

ps. Girraf, nogmaals bedankt voor de geweldige kritiek die je gaf.

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
retired from runescape
Gepost door Tt112Rune Member (6.9) op 10-11-2005 00:19
Antwoorden:
Den_temmy

Gewist lid

ff reageren hier op en over mijn reactie op zette
punt1:als jij geen mening uit over ons en jij je actief en normaal gedraagt hebbe wij geen reden om slecht over je te praten
punt2:ik snap persoonlijk niet wat er zo tof is aan een badge wat heb je daar aan buiten dat hij bij je sig komt staan, zet aleen de verdiende badges bij je badges
punt3:jij bent wel degene die hen het hardste antwoord gaf en hen voor 90% zei dat ze banned zouden kome, dus heeft er wel mee te maken
punt4:ik blijf steeds mezelf en kan nie van sommige slijmballe hier gezegd worden, als jij hiermee niet me overweg kan , sow the hell =ban maar dan zie je mij hier nooit meer terug
punt5: Dat is kjel gewoon daar kan je nisk aan veranderen , kjel deelt de zelfde mening als ik
punt6:laat die `weer` er maar van tussen , tenzij om de 6maanden ook als weer bedoeld word
punt7:waarheid kwets soms man , leer daar mee leren
extra regeltje: als jullie je als zak mogen gedragen en heel ambetant en vervelend willen dragen moed je de gevolgen daar ook van dragen, een groep mensen op je dak

proficiat trouwens je bent in de laatse 10minuten nog nie inactief geweest doe zo verder
ik spreke je over 6maand nog wel eens als je nog eens een verjaardag van 8.5+post
10-11-2005 17:05
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

quote:
Potterjos zei: jm dat heb IK nog nooit gezegd k? nee serieus ik heb daar nog extra goed opgelet dat dat niet zou zeggen omdat ik niet wist of ik door hem geband was (ik dag zelf Josty maargoed),
en als aap al schelden is...
en je komt terug? ow? de vorige keer dat je me bande vanwege me sig ( zeg ik alleen als geheugensteuntje) toen hoorde ik ook van mals dat je weer terug zou komen? nooit iets van gemerkt dus denk ik dat je nu ook niet terug komt.
en ik heb ook trouwens niet gezecht dat je lui was ofso Plaatje
en loze beschuldigingen? mss zijn die loos voor jou maar voor andere niet dus....

iemand zei het.
en bliz jij begrijpt normaal doen ook niet.Plaatje
hoorde laatst al weer wat, maar ik zit er niet mee je doet maar.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
10-11-2005 17:09
Kjellieboy

Gewist lid

quote:
Gast zei: lawl ik sta ook es in clannieuws Plaatje
en heeft iemand

oo lawl, kill me dan eh -.-
deze post was van ik Plaatje
10-11-2005 17:14
Stevo575

Gewist lid

yo wat hoor ik nu ben uit rsr en leaders posten zulke dingen...

wat sommigen niet beseffen is dat ik vroeger in rsr zat en tt veel deed voor rsr nu minder.

aan de andere kant heb ik geen begrip dat je jezelf badges geeft maakt mij ni uit maar tov anderen niet echt netjes als je dit toont toon je niet echt geen respect voor rsr en je bent toch haast inactief dus leave rsr ff...

en als je niet mee akkoord bent geef dan vlug ff ban ben ik definitief uit rsr.

btw ik heb je nooit echt gemogen maarja ligt vast aan mij he ....

en gvd zit nu niet te zeuren dat ik niet lang genoeg in rsr zat. En dat je nu nog mensen beschuldigt hun mening te zeggen zoals kjelle gaat er bij mij helemaal niet in.

owjah reactie op je topic

GEEF MIJ EEN BAN
10-11-2005 17:20
Rezer88

Rune Member (6.9)

quote:
Belg1990 zei: ff reageren hier op en over mijn reactie op zette
punt1:als jij geen mening uit over ons en jij je actief en normaal gedraagt hebbe wij geen reden om slecht over je te praten
punt2:ik snap persoonlijk niet wat er zo tof is aan een badge wat heb je daar aan buiten dat hij bij je sig komt staan, zet aleen de verdiende badges bij je badges
punt3:jij bent wel degene die hen het hardste antwoord gaf en hen voor 90% zei dat ze banned zouden kome, dus heeft er wel mee te maken
punt4:ik blijf steeds mezelf en kan nie van sommige slijmballe hier gezegd worden, als jij hiermee niet me overweg kan , sow the hell =ban maar dan zie je mij hier nooit meer terug
punt5: Dat is kjel gewoon daar kan je nisk aan veranderen , kjel deelt de zelfde mening als ik
punt6:laat die `weer` er maar van tussen , tenzij om de 6maanden ook als weer bedoeld word
extra regeltje: als jullie je als zak mogen gedragen en heel ambetant en vervelend willen dragen moed je de gevolgen daar ook van dragen, een groep mensen op je dak

proficiat trouwens je bent in de laatse 10minuten nog nie inactief geweest doe zo verder
ik spreke je over 6maand nog wel eens als je nog eens een verjaardag van 8.5+post

Jij moet echt je mond gaan houden jong. Jij weet niet waar jij het over hebt. TT is lang RETIRED geweest en hij had dus geen enkele verplichtingen aan RSR. Hij had alleen rechten. Hij hoefde niet actief te zijn, dus als jij hem daardoor niet kent is dat NIET zijn fout maar JOU fout. Je had em op msn kunnen adden en gezellig met em praten? Maar nee, zodra jij ergens wat ziet waar jij je bakkes over open kan trekken doe je dat natuurlijk.

En dat puntje 3 eh, het doet er helemaal niet toe wie em banned, wanneer er regels overtreden worden krijg je een ban. Het doet er absoluut niet toe wie em gebanned heeft. Ik kan alleen wel met 200% zekerheid bevestigen dat hij het NIET was. Als je daarvoor een zondebok wil neem mij dan maar. Ik zeg niet dat ik hte was, maar jij hebt absoluut het recht niet mods hun plaats te wijzen. Wie denk je wle niet dat je bent?

Maak nog 1x een bijdehand opmerking en je hebt een ban aan je broek oke? Door MIJ.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
10-11-2005 17:24
Arjensun

Rune Member (6.9)

quote:

En wat heb jij allemaal gedaan voor rsr dan?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti.
10-11-2005 17:30
Erikje90

Gewist lid

Compunick zegt:
quote:

Hey Tt`tje,

ken je me nog? ^^
Ja, ik ben het nu wil ik iets zeggen over JOU.
Tuurlijk weet ik wat je voor RSR gedaan hebt *respect*,
maar om daar op toe tevoegen is dat je zwaar triest bent met die badges -.-`
Maar jij bent 8.5 (retired) dus JIJ mag alles toch?
Jij mag echt alles nou zal ik zeggen paas me alle medals, inclusief badges.
Want jij mag alles!Plaatje
En ik vind dit topic ook onnodig had die badges nou gewoon een hele tijd geleden weggehaalt,
ik vind het ook zeer kinderachtig dat je de 12-13 jarigen noobs vind omdat je n00b bent.

10-11-2005 17:35
Marvin13

Inactief

Hey Tt122 ik wist nog nie es da ge weg was rofl -.-
Welcome Back zeg ik dan maar Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
~~Fight Or Die~~ `Hosted
10-11-2005 17:39
Tt112

Rune Member (6.9)

quote:

1 enig idee wat et woord retired betekent?

2 die badges, dat was gewoon een grap tussen de MAL`s, verder op jou punt 2, als die badges niets uitmaken, waarom maak jij je der dan druk over dat ik ze aan mezelf geef?

3 laat dat antwoord maar is zien, hup laat de post ff zien waarin ik zeg dat ze gebanned gaan worden.

4 DOEI

5 het zeggen van: ik vind je een mietje = een mening, zeggen: je bent een mietje = een belediging.

6 Plaatje, kan jij de toekomst voorspellen dan?

7 en sinds wanneer bepaal jij wat de waarheid van iemand anders is? ik ben nog steeds degene die de waarheid van mezelf bepaal, net zoals jij dat van jezelf bepaald.
En kijk daar komen de meningen weer kijken, dat je mij lui vind is gewoon jou mening, nou die mening mag je hebbe, maar zodra je die mening als waarheid gaat beschouwen ben je gewoon echt fout bezig.

is het nou echt zo moeilijk om even aan de FEITEN te denken voordat je commentaar gaat geven? MENINGEN zijn gewoon geen concrete en objectieve onderbouwing voor kritiek. (ja veel van de kritiek die je in de media leest is fout et levert anders geen moer op)

@stevo: et was je avatar en sorry hoor maar een neonazi die en neger in elkaar slaat valt onder racistische uitingen en dat is gewoon tegen de regels, eigenschuld, had je maar moeten nadenken voordat je et neerzette.

quote:
Erikje90 zei: Compunick zegt:
quote:

Hey Tt`tje,

ken je me nog? ^^
Ja, ik ben het nu wil ik iets zeggen over JOU.
Tuurlijk weet ik wat je voor RSR gedaan hebt *respect*,
maar om daar op toe tevoegen is dat je zwaar triest bent met die badges -.-`
Maar jij bent 8.5 (retired) dus JIJ mag alles toch?
Jij mag echt alles nou zal ik zeggen paas me alle medals, inclusief badges.
Want jij mag alles!Plaatje
En ik vind dit topic ook onnodig had die badges nou gewoon een hele tijd geleden weggehaalt,
ik vind het ook zeer kinderachtig dat je de 12-13 jarigen noobs vind omdat je n00b bent.

ja ik mag alles, jaloers?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
retired from runescape
10-11-2005 17:46
Rezer88

Rune Member (6.9)

[reez]reez 4 nub Plaatje [/reez]Danku voor die heldere opmerking arjunson ik hou van je (K)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
10-11-2005 17:50
Flikkerman

Gewist lid

Ik hou me erbuiten slimste om te doen.Anyway offside,is niks mis mee als er nog een ldr is!Wb.
10-11-2005 17:51
Potterjos

Inactief

tt:@stevo: et was je avatar en sorry hoor maar een neonazi die en neger in elkaar slaat valt onder racistische uitingen en dat is gewoon tegen de regels, eigenschuld, had je maar moeten nadenken voordat je et neerzette.

ehm daar moet potter denk ik staan? maare ik zette er tog bij als geheugensteuntje? dus niet om het hier weer op tehalen en ik had het over dat ik toen hoorde dat je weer actief zou worden wat je daarna nooit geworden bent!

owja dan nog iets.. het was volgens mij tog echt me sig
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Flikkerman

Gewist lid

Ik hou me erbuiten slimste om te doen.Anyway offside,is niks mis mee als er nog een ldr is!Wb.

damn this lag!i curse you!
Den_temmy

Gewist lid

quote:
Arjensun zei:

En wat heb jij allemaal gedaan voor rsr dan?
ik zal ff iets op een rijtje zette

ik ben elke dag actief(tijdens school 3-4uur, vrije dagen 7-8uren per dag)
ik scheld geen leden uit(en gedraag me niet als een broerlppoliticus zoals jij het zo mooi zegt)
en rezer : moed ik nou schrik krijgen als jij het niet met me eens bent sow what , zei ik trouwens iets over jou.
en wat dat retired betreft, ik praat over hedendaags( als je dit niet begrijpt dit betekend= de laatste tijd (weken))
oja en wat word de reden dan voor die ban rezer:
ik scheld niemand uit
ben actief (meer dan jou)
help mensen als ze probleme hebbe
heb wss meer rsr vrienden dan jou
oja wat zou jij doen als ik jou zou adden op msn , ik heb wel wat beters te doen dan inactieve mensen te adden op msn hoor.
nouja trek jullie je plan ermee ik probeer het de leden van rsr zo aangenaam te maken
als jij nou eenmaal aleen aan jezelf denken of denken dat je door af en toe eens een pm te antwoorden alles goed maakt hier
dam men go sleep for a while

edit: zie nu post van rezer en tt
tja rezer , hieruit kan ik aleen besluiten dat tt zen eigen niet kan verdedigen dat jij hier het woord voert voor tt
i'm scary
nouja ik denk dat ik maar beter rsr leave aangezien hier met jullie tog niks valt te doen

@tt: 1 enig idee wat et woord retired betekent? : inactief sub leader(8.5)?

[TTedit] lieve schat, ga is het woord retired opzoeken in een woordenboek, je zult zien dat daar staat pensioen. in andere woorden GESTOPT [/TTedit]
10-11-2005 17:54
Halve Gek1

Inactief

nu ik vind het ook laag dat je badges faked
nuja als je alle screens kan laten zien geef ik het toe dat ik fout zat maar aan een woord heb je fluit dus pics anders was je echt zielig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
10-11-2005 18:05
Antwoord 31-45 van 83 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.