Burgje Gewist lid | uhh en nou gaat iedereen in eens slijme 10-11-2005 10:57 | ||
Eikel363 Gewist lid | *amen*. Groot gelijk heb je. Ik vond het juist wel grappig van die badge. Nou ik hoop dat je weer wat actiever word 10-11-2005 11:23 | ||
Vincent20001 Gewist lid | het kan mij niet veel schelen of je nou een badge extra hebt of niet. je bent BTW leader en ligt nou net iets hoger. dat wil ik er alleen over zeggen verder. nog 1 ding: die haters kunnen je ook niet met rust laten. echt zielig. 10-11-2005 11:51 | ||
Arjensun Rune Member (6.9) | Ach wat zal ik erover zeggen... WElcome Back iig En er zijn nou eenmaal mensen die altijd wat te autochtooncockpitmilleniummaandlikkeren willen hebben, vooral als het gaat om mensen die meer aanzien genieten.. And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti. 10-11-2005 11:56 | ||
Larsrangerb Gewist lid | Lol, de grootste stennismakers in de chat posten hier positief. Ik vond dat je de slayerbadge had een naaiersstreek omdat de rest er wel voor moet werken, maar ach, who cares, als jij denkt dat jij dat mag doen en je hebt die mogelijkheid, zou ik je niet tegenhouden, wat boeit het mij dat iemand een badge onterecht heeft -.- zeer weinig. Nu even, natuurlijk welkom terug en ( try to ) have fun . 10-11-2005 13:36 | ||
Needlekiller Inactief | FFS, en Erikje zat gister nog bij de anti-TT groep :-? Welcome back, `k heb je vroeger wel `n aantal keer gezien, met die coole full gold armour gastjes in je sign (Alhoewel deze ook niet slecht is) De mensjes die tegen TT`s badges waren moeten nog posten . Al `n bezoekje aan je speciale forum gebracht ROFL ? Je bent toch eigk nooit weggeweest ^^? GreetZ, Pascal 10-11-2005 13:43 | ||
Jmthebigman Rune Member (6.9) | mja in iedergeval op heldering. had al een voor gevoel dat je me sig zou zien, hoopte het al. maar ehh over die melee badge had ik eerst gevraagd en er was gezegt tegen me dat je die ook had gepakt mja dat was dan mijn fout. en loze beschuldigingen waren het niet had info van mensen. potter zei dat jij hem had gebanned mja zal wel. mja en wilde het rustig uit praten maar sommige begrepen het mss niet -.- annyway nog maals deze ophedering heeft veel goed gemaakt dus dit kan gewoon het prullebakje in. en needle mss dat andere niet op de site hebben gekeken. vanochtend deed bij mij internet het amper. en mss hebben sommige geen zin om te reageren kan ik ook wel begrijpen. en wie zei dat jij nabuko bande vind ik raar want bijna 90% wist wie het wel was. dat was alles dat ik nog kwijt wilde. en speciaale forum wordt opgedoekt als het niet al gedaan is. edit die is dus al weg. 10-11-2005 14:06 | ||
King510 Inactief | misschien om al die n00bs tevreden t stellen moet je al je screens even posten om te laten zien dat je het wel gedaan hebt en nu TT weer terug is, moeten we weer uitwijken naar mijn duivelse gedachte,... wanneer komt bartho_e terug 10-11-2005 15:17 | ||
666megaminer Inactief | Gezellig... kom dus online, staat het scherm ineens vol met het nieuws... Maar gezellige verjaardag morgen he PS: het is orangevloerallochtoon, niet STUF. PS2: je werd gecencureerd door Thul`s systeem Your file is not found If you must file a complaint Send it to Bill Gates 10-11-2005 15:23 | ||
Rezer88 Rune Member (6.9) | Jm leer eens typen jong *kleine toevoeging aan tt zen punten lijstje toch ter ?* Anyway welcome back m8 Goed je weer onder ons te hebben *w000tz ter is terug * Rezer88 - Banned November 17th.
Current owner of Melchiah_1
~ http://www.nomercy-clan.com ~
10-11-2005 16:25 | ||
Blizzard Pk Gewist lid | jm zal nooit leren typen. Hij begrijpt niet hoe dat moet, te ingewikkeld voor um. 10-11-2005 16:35 | ||
Tt112 Rune Member (6.9) | zucht.. et is STUF . <---- punt Elke echte man heeft een opblaasschaap! retired from runescape 10-11-2005 16:37 | ||
Erikje90 Gewist lid | zucht je hebt de smithing badge ook niet verdient<--- punt 10-11-2005 16:39 | ||
Potterjos Inactief | jm dat heb IK nog nooit gezegd k? nee serieus ik heb daar nog extra goed opgelet dat dat niet zou zeggen omdat ik niet wist of ik door hem geband was (ik dag zelf Josty maargoed), en als aap al schelden is... en je komt terug? ow? de vorige keer dat je me bande vanwege me sig ( zeg ik alleen als geheugensteuntje) toen hoorde ik ook van mals dat je weer terug zou komen? nooit iets van gemerkt dus denk ik dat je nu ook niet terug komt. en ik heb ook trouwens niet gezecht dat je lui was ofso en loze beschuldigingen? mss zijn die loos voor jou maar voor andere niet dus.... 10-11-2005 16:51 | ||
Everttensing Gewist lid | ik heb nooit 1 woord geflamed gespamt enzo over jou, khielp dendries zelf in het rustig houden van de chat 10-11-2005 16:52 |