Kippendoder Inactief | Hmm, ik weet dat je iets voor de clan hebt gedaan. I don`t doubt that. Maar kan een 7- effe zeggen wat je dan hebt gedaan? Zelf weet ik niet alles, maar toch voor diegene die het niet weten. hey! 10-11-2005 18:08 | ||
Geertjen2 Gewist lid | hey, heb geen zin om andere dingen te zeggen dus wb. 10-11-2005 18:12 | ||
Girraf Gewist lid | wel ik denk dat je terugkomst zelf geen probleem vormde...wat waarschijnlijk wel een probleem vormde (met alle respect) is dat je er meteen weer invloog om het zachtjes uit te drukken. het is dus in het verkeerde keelgat geschoten bij bepaalde mensen...niet onterecht, maar ook niet terecht. ik heb er geen problemen mee. maar je moet weten dat er vanaf dat je een klein meningsverschil hebt je ``vijanden`` alle mogelijke middelen zullen gebruiken zoals nu badges... dat is al zo lang geleden, oude koeien uit de gracht halen maar wel een sterk argument... so...leg het gewoon bij en unban ze. nabuko is een beste kerel 10-11-2005 18:22 | ||
Priamus Gewist lid | Geneuzel door een paar kindjes met geen historisch besef.. Welkom terug dan maar weer. 10-11-2005 18:30 | ||
Rezer88 Rune Member (6.9) | quote: Kipje, je weet zelf net zo goed als ik, dat behalve de 8 en misschien wel alleen 8.5+ Er niemand of maar 1 enkele persoon is die weet wat TT allemaal gedaan heeft, omdat de rest allemaal nog niet aanwezig waren toen tt actief was. @belgje, Dat jij leaved lijkt me een strak plan jong. Gaat maar weer terug naar de kinder crash . Denk dat je daar wat meer thuis hoort. Aangezien jij niet kan zien wat ik voor RSR doe en hoeveel vragen ik dagelijks op msn beantwoord moet jij je hier dan ook niet over uitspreken . Want op het moment wordt ik dagelijks nog minstens 1maal geadd voor een vraag. Die ik overigens met liefde beantwoord. En nee ik zou mij idd maar niet adden. Na het gezien te hebben van jou houding zou ik je direct blokkeren namelijk . En over dat aantal vrienden in rsr zou ik btw ook maar niet al te zeker zijn. Mja veel plezier in je volgende clan. En stop aub met het posten op deze topic aangezien je niets nuttigs toe te voegen hebt. reez Rezer88 - Banned November 17th.
Current owner of Melchiah_1
~ http://www.nomercy-clan.com ~
10-11-2005 18:38 | ||
De Z Warrior Inactief | hmm en wat g ik zeggen hmm ik snap niet waarom iedereen drukt maakt zowel van 2 kanten ( de tt lovers & tt haters ) het is maar een clan hoor sleep je er niet zo erg in we spelen bijna allemaal rs en het gaat hier toch meer over rs en niet over hoe je badges krijgt ik zie de badges als inspiratie om men skills naar te werken en als iemand minder actief is laat hem/haar je weet niet hij het met hem/haar irl aan toe gaat hij kan mss wel helemaal in de knup zitten of mss wel druk bezig met school of geen zin dus heb ik zoiets als iemand in actief is en komt dan weer online dan lijkt het my gebruikelijk dat je hem gewoon gegroet en niet van je kan weer opdonderen gr Harm PS:gaan jullie oowk over thul praten wanneer hij een hele tijd inactief word? PSII: welkom terug tt 10-11-2005 18:39 | ||
Den_temmy Gewist lid | quote:laatste post op dit topic och man ga jij maar naar je kindercrash wss zijn het allemaal cl1-5mensen die je adde en wiens je daarna terug verwijderd uit je lijst, ik kan je vertelle en ook bewijzen als het nodig is dat ik van rsr aleen als uit me echte vrienden hier (kennisen die ik af en toe eens hoor staan er niet bij , ik op msn 72mensen he die mensen praat ik zeker om de 3dagen tegen niet aleen de 8+waar jij vriendelijk probeert tegen te doen en oja, ik zie hier op dit topic ook nog geen nuttige posts van jou hoor 10-11-2005 18:50 | ||
Zenpy Gewist lid | welkom backz0rs TT ik ken je geloof ik nog wel denk ik .. Het is weer het oude liedje met rsr.. altijd gerijstsloganfucker hier he... 10-11-2005 18:54 | ||
Tt112 Rune Member (6.9) | quote: ten eerste wil ik je bedanken voor de zeer nuttige reply, je slaat de spijker echt op ze kop. ik geef je echt helemaal gelijk met et feit dat ik er nogal invloog en ja dat kan nogal het verkeerde keelgat in , is dus ook gebeurd, ik bied hier oprecht mijn excuses voor aan. ps. aan jou reactie alleen al is te zien dat je het in je hebt om een 7 of zelfs hoger te zijn, alleen je actiefheid zit dan een beetje in de weg. pss. ik pas nu ook mijn beginpost aan tot een wat minder provocerend verhaaltje Elke echte man heeft een opblaasschaap! retired from runescape 10-11-2005 18:55 | ||
Slaydo11 Inactief | Yo tt`tje! wb dude, ik remember nog dat je je orginality badge kreeg! wb dude! 10-11-2005 19:19 | ||
Kippendoder Inactief | @ rezer: misschien is het dat, als niemand het weet kan er toch ergens iets vermeld worden ofzo? Of toch iets gedaan zodat men weet wie welke betekenis heeft/had? hey! 10-11-2005 19:21 | ||
De Z Warrior Inactief | het komt allemaal goed dames en heren 10-11-2005 19:26 | ||
Erikje90 Gewist lid | quote: Mooie worden TT sportief van je excuses en badges Nice leader. Misschien wordt je ooit nog mijn favo leider 10-11-2005 19:26 | ||
Den_temmy Gewist lid | quote:nouja mooi van je dat je je excuses aanbied maar beetje raar om zo vlakaf te zegge en dat te beoordeling op 1post dat girraf 7+zou kunne worden niet dat ik het hier moeilijk mee heb aangezien ik morgen leave maar je baseert je op 1post oh this is weird eindelijk eens probs me 1van de leaders en hup daar zijn er 5 8.5+ online -_-(voor de eerste keer dit jaar) 10-11-2005 19:30 | ||
Maggot666_s Gewist lid | Bah wat zijn er toch lotsa irri gaste in rsr. Veel te veel owk om allemaal te lezen 10-11-2005 19:41 |