Zoek in het forum!
excuses
Bij deze bied ik oprecht mijn excuses aan voor de opschudding die ik heb veroorzaakt met mijn terugkomst, het was totaal niet gepast om zo uit te vallen tegen een aantal leden, nogmaals mijn excuses hiervoor.

Ik zal vanaf nu dus mijn taak als sub-leader bij RSR weer hervatten, voor zover dat mogelijk is, mijn studie kan nog wel eens dwarszitten, verder zal ik gewoon verder gaan met WoW spelen, dit zal echter alleen maar een paar avonden in de week zijn, op die momenten ben ik dus niet beschikbaar. (Je kan dan altijd nog een PM/mailtje sturen met het probleem, die zal ik die nacht dan nog wel beantwoorden)

Verder nog mijn excuses voor de 2 badges die ik er tussen gezet hebt, hoe die daar kwamen? Dat kwam dus door een (uit de hand gelopen) grap tussen een paar MAL's (drass, rezer, ik) in mijn periode van absentie kwam ik dus op het verzoek van rezer even terug om op een topic te reageren, na nog wat op msn met gepraat te hebbe kwam ik voor de gein met het idee: HEY laat ik mezelf is een slayer en smithing badge geven, niemand die et merkt. Ik ga weer weg en dus kom ik 9-11 weer op de gedachte, hey ik ga weer is op RSR kijken, ik zie dat mijn slayer badge weg is en ik denk bij mezelf, hmm die zet ik lekker terug (ja ik weet et, kinderachtig) en voor ik het weet ploppen de klachtentopics/posts uit de grond als paddenstoelen, maar in plaats van een wat formelere reactie word het meteen helemaal opgeblazen en vandaar ook mijn felle reactie terug.

Nogmaals mijn excuses voor de onrust.

ps. Girraf, nogmaals bedankt voor de geweldige kritiek die je gaf.

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
retired from runescape
Gepost door Tt112Rune Member (6.9) op 10-11-2005 00:19
Antwoorden:
Kippendoder

Inactief

Hmm, ik weet dat je iets voor de clan hebt gedaan. I don`t doubt that.
Maar kan een 7- effe zeggen wat je dan hebt gedaan? Zelf weet ik niet alles, maar toch voor diegene die het niet weten.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
10-11-2005 18:08
Geertjen2

Gewist lid

hey, heb geen zin om andere dingen te zeggen dus wb.
10-11-2005 18:12
Girraf

Gewist lid

wel ik denk dat je terugkomst zelf geen probleem vormde...wat waarschijnlijk wel een probleem vormde (met alle respect) is dat je er meteen weer invloog om het zachtjes uit te drukken. het is dus in het verkeerde keelgat geschoten bij bepaalde mensen...niet onterecht, maar ook niet terecht. ik heb er geen problemen mee. maar je moet weten dat er vanaf dat je een klein meningsverschil hebt je ``vijanden`` alle mogelijke middelen zullen gebruiken

zoals nu badges... dat is al zo lang geleden, oude koeien uit de gracht halen
maar wel een sterk argument...
so...leg het gewoon bij en unban ze. nabuko is een beste kerel
10-11-2005 18:22
Priamus

Gewist lid

Geneuzel door een paar kindjes met geen historisch besef..

Welkom terug dan maar weer.
10-11-2005 18:30
Rezer88

Rune Member (6.9)

quote:
Kippendoder zei: Hmm, ik weet dat je iets voor de clan hebt gedaan. I don`t doubt that.
Maar kan een 7- effe zeggen wat je dan hebt gedaan? Zelf weet ik niet alles, maar toch voor diegene die het niet weten.

Kipje, je weet zelf net zo goed als ik, dat behalve de 8 en misschien wel alleen 8.5+ Er niemand of maar 1 enkele persoon is die weet wat TT allemaal gedaan heeft, omdat de rest allemaal nog niet aanwezig waren toen tt actief was.

@belgje, Dat jij leaved lijkt me een strak plan jong. Gaat maar weer terug naar de kinder crash Plaatje. Denk dat je daar wat meer thuis hoort. Aangezien jij niet kan zien wat ik voor RSR doe en hoeveel vragen ik dagelijks op msn beantwoord moet jij je hier dan ook niet over uitspreken Plaatje. Want op het moment wordt ik dagelijks nog minstens 1maal geadd voor een vraag. Die ik overigens met liefde beantwoord.

En nee ik zou mij idd maar niet adden. Na het gezien te hebben van jou houding zou ik je direct blokkeren namelijk Plaatje. En over dat aantal vrienden in rsr zou ik btw ook maar niet al te zeker zijn. Mja veel plezier in je volgende clan. En stop aub met het posten op deze topic aangezien je niets nuttigs toe te voegen hebt.

reez
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
10-11-2005 18:38
De Z Warrior

Inactief

hmm en wat g ik zeggen Plaatje hmm ik snap niet waarom iedereen drukt maakt Plaatje zowel van 2 kanten ( de tt lovers & tt haters ) het is maar een clan hoor sleep je er niet zo erg in Plaatje we spelen bijna allemaal rs en het gaat hier toch meer over rs en niet over hoe je badges krijgt ik zie de badges als inspiratie om men skills naar te werken en als iemand minder actief is laat hem/haar je weet niet hij het met hem/haar irl aan toe gaat hij kan mss wel helemaal in de knup zitten of mss wel druk bezig met school of geen zin dus heb ik zoiets als iemand in actief is en komt dan weer online dan lijkt het my gebruikelijk dat je hem gewoon gegroet en niet van je kan weer opdonderen
gr Harm
PS:gaan jullie oowk over thul praten wanneer hij een hele tijd inactief word?
PSII: welkom terug tt
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
10-11-2005 18:39
Den_temmy

Gewist lid

quote:
Rezer88 zei:

Kipje, je weet zelf net zo goed als ik, dat behalve de 8 en misschien wel alleen 8.5+ Er niemand of maar 1 enkele persoon is die weet wat TT allemaal gedaan heeft, omdat de rest allemaal nog niet aanwezig waren toen tt actief was.

@belgje, Dat jij leaved lijkt me een strak plan jong. Gaat maar weer terug naar de kinder crash Plaatje. Denk dat je daar wat meer thuis hoort. Aangezien jij niet kan zien wat ik voor RSR doe en hoeveel vragen ik dagelijks op msn beantwoord moet jij je hier dan ook niet over uitspreken Plaatje. Want op het moment wordt ik dagelijks nog minstens 1maal geadd voor een vraag. Die ik overigens met liefde beantwoord.

En nee ik zou mij idd maar niet adden. Na het gezien te hebben van jou houding zou ik je direct blokkeren namelijk Plaatje. En over dat aantal vrienden in rsr zou ik btw ook maar niet al te zeker zijn. Mja veel plezier in je volgende clan. En stop aub met het posten op deze topic aangezien je niets nuttigs toe te voegen hebt.

reez
laatste post op dit topicPlaatje
och man ga jij maar naar je kindercrash
wss zijn het allemaal cl1-5mensen die je adde en wiens je daarna terug verwijderd uit je lijst, ik kan je vertelle en ook bewijzen als het nodig is dat ik van rsr aleen als uit me echte vrienden hier (kennisen die ik af en toe eens hoor staan er niet bij , ik op msn 72mensen hePlaatje
die mensen praat ik zeker om de 3dagen tegen
niet aleen de 8+waar jij vriendelijk probeert tegen te doen
en oja, ik zie hier op dit topic ook nog geen nuttige posts van jou hoor
10-11-2005 18:50
Zenpy

Gewist lid

welkom backz0rs TT Plaatje ik ken je geloof ik nog wel Plaatje denk ik .. Plaatje

Het is weer het oude liedje met rsr.. altijd gerijstsloganfucker hier he...Plaatje
10-11-2005 18:54
Tt112

Rune Member (6.9)

quote:
Girraf zei: wel ik denk dat je terugkomst zelf geen probleem vormde...wat waarschijnlijk wel een probleem vormde (met alle respect) is dat je er meteen weer invloog om het zachtjes uit te drukken. het is dus in het verkeerde keelgat geschoten bij bepaalde mensen...niet onterecht, maar ook niet terecht. ik heb er geen problemen mee. maar je moet weten dat er vanaf dat je een klein meningsverschil hebt je ``vijanden`` alle mogelijke middelen zullen gebruiken

zoals nu badges... dat is al zo lang geleden, oude koeien uit de gracht halen
maar wel een sterk argument...
so...leg het gewoon bij en unban ze. nabuko is een beste kerel

ten eerste wil ik je bedanken voor de zeer nuttige reply, je slaat de spijker echt op ze kop.
ik geef je echt helemaal gelijk met et feit dat ik er nogal invloog en ja dat kan nogal het verkeerde keelgat in Plaatje, is dus ook gebeurd, ik bied hier oprecht mijn excuses voor aan.

ps. aan jou reactie alleen al is te zien dat je het in je hebt om een 7 of zelfs hoger te zijn, alleen je actiefheid zit dan een beetje in de weg.

pss. ik pas nu ook mijn beginpost aan tot een wat minder provocerend verhaaltje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
retired from runescape
10-11-2005 18:55
Slaydo11

Inactief

Yo tt`tje! wb dude, ik remember nog dat je je orginality badge kreeg! wb dude!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
10-11-2005 19:19
Kippendoder

Inactief

@ rezer: misschien is het dat, als niemand het weet kan er toch ergens iets vermeld worden ofzo? Of toch iets gedaan zodat men weet wie welke betekenis heeft/had?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
10-11-2005 19:21
De Z Warrior

Inactief

het komt allemaal goed dames en heren PlaatjePlaatjePlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
10-11-2005 19:26
Erikje90

Gewist lid

quote:
Tt112 zei:

ten eerste wil ik je bedanken voor de zeer nuttige reply, je slaat de spijker echt op ze kop.
ik geef je echt helemaal gelijk met et feit dat ik er nogal invloog en ja dat kan nogal het verkeerde keelgat in Plaatje, is dus ook gebeurd, ik bied hier oprecht mijn excuses voor aan.

ps. aan jou reactie alleen al is te zien dat je het in je hebt om een 7 of zelfs hoger te zijn, alleen je actiefheid zit dan een beetje in de weg.

Mooie worden TT sportief van je excuses en badgesPlaatje

Nice leader. Misschien wordt je ooit nog mijn favo leiderPlaatje
10-11-2005 19:26
Den_temmy

Gewist lid

quote:
Tt112 zei:

nouja mooi van je dat je je excuses aanbied maar beetje raar om zo vlakaf te zegge en dat te beoordeling op 1post dat girraf 7+zou kunne worden
niet dat ik het hier moeilijk mee heb aangezien ik morgen leave maar je baseert je op 1post
oh this is weird eindelijk eens probs me 1van de leaders en hup daar zijn er 5 8.5+ online -_-(voor de eerste keer dit jaar)
10-11-2005 19:30
Maggot666_s

Gewist lid

Bah wat zijn er toch lotsa irri gaste in rsr.

Veel te veel owk om allemaal te lezen Plaatje
10-11-2005 19:41
Antwoord 46-60 van 83 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.