666megaminer Inactief | quote: en je hebt je werk voor ``de vriendjespolitiek van RSR`` neergelegt? Ik denk dat je het onderzoeken maar gewoon aan de leaders kunt overlaten, en al zou je het vinden: hoe wil je het terug krijgen... Your file is not found If you must file a complaint Send it to Bill Gates 22-9-2005 16:50 | ||
6warhammer6 Inactief | quote: geloof je hem echt ik weet al waarom je hem geloofd je geloofd jezelf nog als je zegt dat je op 1 dag 8mil hebt verdiend en dat je dan heel toevallig op dezelfde dag gehacked bent en dat je je screenshots van de 8mil hebt verwijderd (ik ken hem irl (jmmr genoeg) en hij schept er altijd over op) je moet in ieder geval stef dude niet geloven! 22-9-2005 16:55 | ||
Gessie 1234 Inactief | quote: hmmm..... is het niet echt tot je doorgedrongen dat het sarcastisch was? 22-9-2005 16:56 | ||
Tosti.ffx Black Member (3.0) | Mwaja..eerlijk gezegd boeit het me niet. Ik bedoel ik gaf het geld voor jullie wat ermee gebeurd is jullie zorg In het begin vond ik deze medal vet..bijna niemand had hem. (met 3 sterren) Misschien wel rot dat alles weg is... Moesten jullie het maar uitgeven (voor jullie zelf of vriendelijk rond strooien) Tis wel een zielige actie van die gast. Kan niet zelf voor zijn stuff zorgen. Maarja misschien besteed hij het wel Veel plezier er mee. 23-9-2005 00:19 | ||
10 Tje Gewist lid | Als er me nu iemand kan vertellen waar en hoe ik kan doneren...want PM en naar Trekkie hierover is niet beantwoord 23-9-2005 16:07 | ||
Lord_giogek Gewist lid | nie normaal wie doet nou zoiets. maar ik wil wel weten. hoeveel stond er nou op da zou ik wel willen weten.. en hoezo loterij heb ik nog nooid van gehoord.... kan iemand da mij vertellen via pm of zo dat zou ik fijn vinden.. groetjes lord_giogek ps:ik zou die kerel gewoon hacken en al het geld trug halen 23-9-2005 17:58 | ||
Ajaxfan11 Gewist lid | lol wat een nub evolution606 en ik gaan wel ff wat cash doneren right lucien ? 23-9-2005 18:32 | ||
Deadboy10 Gewist lid | Is wel aardbeiviooljood. Hij gaf ooit eens toe op dit forum dat hij scamde dacht ik. Anyway, ik ben wel verbaasd dat RSR sale is gehackt, velen hebben het geprobeerd vermoed ik maar waarom slaagde boxwarrior alleen? Hij was toch geen computer kenner ofwel? Anyway ik zou zegge dat de normale leden zich hier buite houde tenzei ze toestemming hebben. Ik vertrouw Thul en Trekkie dat ze alles weer in goede banen kunnen regelen. 23-9-2005 19:20 | ||
Geertjen2 Gewist lid | Kvind het niet erg erg, want ik heb 1.Nooit gedoneert 2.Nooit mee gedaan aan lotto En kvind het toch maar dom sinds die drop partys van vroeger er niet meer zijn. Kvind het wel erg voor de mensen die WEL ooit gedoneert hebben. 23-9-2005 20:04 | ||
Tosti.ffx Black Member (3.0) | Erg? ahh kom op als hun die geld ooit terug zagen. Ze hebben hun medal klaar daar ging het om 23-9-2005 20:17 | ||
Xaverius Inactief | Hoe zou het komen dat hij aan de pass komt? Questions? Of een ex of leader die zijn mond niet kon houden? Of een gekeylogde leader? Who knows the answer too al those question only 1 person Bwarior! Mijn idee praat es met die gast ... ipv hem hier zitten te verwijten en te doen maybe ziet hij in dat hij fout is ... ik geloofde hem vroeger ook al niet aangezien hij scammt en hackt, zijn "Money-making" manier zij ie maar zo aan zijn geld kan komen, Pfffffffffffffffffff... 24-9-2005 13:00 | ||
Aloalo4 Inactief | hoe moet je dat doen om iets te doneren voor de munt van vrijgevigheid greetz aloalo4 Geen zin in een signature... 24-9-2005 18:56 | ||
Masterkil666 Gewist lid | omg had je geen questions gedaan ofzo? 25-9-2005 16:54 | ||
10 Tje Gewist lid | Volgens de "leidraad" moet je contact opnemen(pm) met The skyer,zodat deze kan online komen en je donatie aanneemt. Spijtig genoeg kreeg ik hier totaal geen reactie op,en mijn vragen worden niet beantwoord, dus kan ik ook niet helpen...:-`( 25-9-2005 17:01 | ||
Dendries0 Inactief | Pm gregoryw voor donaties. 25-9-2005 20:57 |