Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Sale gehackt]
Sale gehackt
Dames en heren,

Het spijt mij dit te moeten meedelen... En hoe het precies is gekomen weten we nog steeds niet, maar onze bank-account, RSR sale, is medio deze zomervakantie gehackt. Dit heeft ons veel geld gekost, en we hebben het (nog) niet terug kunnen halen. We weten echter wel WIE de account gehackt heeft.

[Bo]Xwarrior. Je leest het goed. We hebben het negetrokken, hij heeft het zelf toegegeven. We weten niet hoe hij aan het wachtwoord van sale is gekomen, we kunnen er slechts naar raden. Feit blijft dat hij erop is ingelogd en de spullen er niet meer op staan. Hij beweert echter bij hoog en laag dat hij de spullen niet heeft... Sorry, maar dat geloof ik niet. Ze terughalen is echter onbegonnen werk.

Uiteraard is niet alles duidelijk, dat zou het alleen maar zijn als we door de ogen van alle betrokkenen hadden kunnen kijken. Maar ik betreur het feit dat iemand van RSR zijn clangenoten en donerende vrienden op deze wijze kan verraden en alles waar zij voor gewerkt hebben in een klap afnemen. Persoonlijk zou ik hem graag een aantal trappen onder zijn hol geven voor dit soort gedrag, helaas is hij minderjarig en kan me dat dus enkele jaren cel opleveren.

Wat kan ik zeggen? Het is nu eenmaal niet anders, en dit heeft ons veel geld gekost.
Stats
Gepost door MacgyverGewist lid op 21-9-2005 00:45
Antwoorden:
Tines4win

Gewist lid

... Wat heb je nou aan het account zonder spullen mafkeesPlaatje. Het gaat natuurlijk om de stuff.
Maarjah, boeien, ik had ook gedoneerd en nooit meer wat van men geld terug gezien.
21-9-2005 19:04
Pitdroid2

Gewist lid

whow iemand van je eigen clan hacke en geld pikke en dan nog bewere dat je het niet hebt gepakt dat zal wel zielig hoor Plaatje is hij dan echt zo arm dat hij zelf geen geld kan verdiene hij verdient ban hoor
21-9-2005 19:27
Knight Bas

Gewist lid

laf van m Plaatje had k egt nie van m verwacht..
van dat er nu geen geld meer is op zn accout hoeft nix met dat hij gehackt is te make te zijn.. mss heeft ie de cash op een ander account gezet zodat hij nog een beetje zielig lijkt Plaatje
anyway, wat wordt t alternatief met sale account? zoizo een nieuwe aanmake zou k zegge..
Goe, nie te rade pass instelle (mss was dat al zo, maar zo nie doe dat dan nu wel)
En geef natuurlijk alleen de allerhoogste in de clan de pass, maar da was al zo Plaatje

Plaatje Knight Bas has bl4t3n Plaatje
21-9-2005 19:57
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

FF willen mensen met wc lvl boven de 60 naar ideen bord gaan clanbank oproep v2

zowel p2p als f2p.

als we dat met x aantal man doen hebben we zo het geld terug.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
21-9-2005 20:45
Red Walter

Gewist lid

K, deze hondenlul mag van mij dus echt gebannd worden owk van rs zelf. IS ie wel helenmaal lekker ze eigen clan verraaden door bank acc te gaan lopen hacken. Beter dat ie zelf gehackt is. Heeft ie in ieder gevaal zelf ook niks meer.
21-9-2005 21:06
Maggot666_s

Gewist lid

4 woorden, Omfg.

Zeer laf, om een bankaccount te beroven..
21-9-2005 21:08
Stef Dude

Gewist lid

hij heeft geen andere accounts daar vertrouw ik em opPlaatje!
21-9-2005 22:31
Gessie 1234

Inactief

Ik vind het zeer lullig. Die gozer is best laf, ik mocht hem sowieso niet. Word ie nou geband of niet? Ik heb nog een ander leuk idee, we gaan naar zn huis toe, daarna gaan we een fles vullen met benzine, een doek erin stoppen en die door zn raam gooien nadat je de doek hebt aangestoken. Een wat vredelievendere aanpak heb ik ook: gewoon zn hele familie 24 uur per dag kietelen zodat ze doodgaan. vreemd idee? inderdaad, maar zo ben ik nou eenmal...... zeer vreemd.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Hosted by Putfile.com
22-9-2005 08:15
Ctk Mastah

Gewist lid

@rsr ruler: hij is leeg, niet weg.

OMFG dit is zoooo triest. Wat een bs`er. Is het toegestaan om hem af te slachten in wild?
22-9-2005 08:44
Gizmo17110

Gewist lid

quote:
Stef Dude zei: hij heeft geen andere accounts daar vertrouw ik em opPlaatje!

Vertrouw je hem nu nogPlaatje nadat hij de bank account gejat heeft ?
22-9-2005 09:41
Leon

Gewist lid

quote:
Ctk Mastah zei: @rsr ruler: hij is leeg, niet weg.

OMFG dit is zoooo triest. Wat een bs`er. Is het toegestaan om hem af te slachten in wild?

Hij is geen rsr lid meer, Dus Ja
22-9-2005 09:54
Gessie 1234

Inactief

ehehe.... ik zal me best doen met mn zwakke lvl 72 combatPlaatje! jaja..... het lukt me welPlaatje! (of niet)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Hosted by Putfile.com
22-9-2005 15:05
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

Ik wist al dat Sale gehackt was, en ben atm (half) bezig te onderzoeken, hoe, en waar het geld is gebleven....

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-9-2005 15:36
King_orgo

Gewist lid

quote:
Gessie 1234 zei: Ik vind het zeer lullig. Die gozer is best laf, ik mocht hem sowieso niet. Word ie nou geband of niet?

hij si al gebannedPlaatjePlaatje
22-9-2005 15:41
Brian352

Gewist lid

ómg wilt elke noob en nieuwe lid die hem niet kennen z`n klep houden over hem jullie kennen hem niet dus sdfu... sterf dude hij zei ok maar tot het 13mil was tot thul z`n vriend het niet heeft zei iemand op de chat... en dat zei [bo] weer tegen hemPlaatje gessie jij maakt hem niet af...lukt je niet
22-9-2005 15:41
Antwoord 61-75 van 93 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.