Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Sale gehackt]
Sale gehackt
Dames en heren,

Het spijt mij dit te moeten meedelen... En hoe het precies is gekomen weten we nog steeds niet, maar onze bank-account, RSR sale, is medio deze zomervakantie gehackt. Dit heeft ons veel geld gekost, en we hebben het (nog) niet terug kunnen halen. We weten echter wel WIE de account gehackt heeft.

[Bo]Xwarrior. Je leest het goed. We hebben het negetrokken, hij heeft het zelf toegegeven. We weten niet hoe hij aan het wachtwoord van sale is gekomen, we kunnen er slechts naar raden. Feit blijft dat hij erop is ingelogd en de spullen er niet meer op staan. Hij beweert echter bij hoog en laag dat hij de spullen niet heeft... Sorry, maar dat geloof ik niet. Ze terughalen is echter onbegonnen werk.

Uiteraard is niet alles duidelijk, dat zou het alleen maar zijn als we door de ogen van alle betrokkenen hadden kunnen kijken. Maar ik betreur het feit dat iemand van RSR zijn clangenoten en donerende vrienden op deze wijze kan verraden en alles waar zij voor gewerkt hebben in een klap afnemen. Persoonlijk zou ik hem graag een aantal trappen onder zijn hol geven voor dit soort gedrag, helaas is hij minderjarig en kan me dat dus enkele jaren cel opleveren.

Wat kan ik zeggen? Het is nu eenmaal niet anders, en dit heeft ons veel geld gekost.
Stats
Gepost door MacgyverGewist lid op 21-9-2005 00:45
Antwoorden:
Rutgerino

Inactief

wat een aso, dan je zoiets Plaatjet Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-9-2005 08:55
Antwoord 91-91 van 93 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 2

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.