Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Sale gehackt]
Sale gehackt
Dames en heren,

Het spijt mij dit te moeten meedelen... En hoe het precies is gekomen weten we nog steeds niet, maar onze bank-account, RSR sale, is medio deze zomervakantie gehackt. Dit heeft ons veel geld gekost, en we hebben het (nog) niet terug kunnen halen. We weten echter wel WIE de account gehackt heeft.

[Bo]Xwarrior. Je leest het goed. We hebben het negetrokken, hij heeft het zelf toegegeven. We weten niet hoe hij aan het wachtwoord van sale is gekomen, we kunnen er slechts naar raden. Feit blijft dat hij erop is ingelogd en de spullen er niet meer op staan. Hij beweert echter bij hoog en laag dat hij de spullen niet heeft... Sorry, maar dat geloof ik niet. Ze terughalen is echter onbegonnen werk.

Uiteraard is niet alles duidelijk, dat zou het alleen maar zijn als we door de ogen van alle betrokkenen hadden kunnen kijken. Maar ik betreur het feit dat iemand van RSR zijn clangenoten en donerende vrienden op deze wijze kan verraden en alles waar zij voor gewerkt hebben in een klap afnemen. Persoonlijk zou ik hem graag een aantal trappen onder zijn hol geven voor dit soort gedrag, helaas is hij minderjarig en kan me dat dus enkele jaren cel opleveren.

Wat kan ik zeggen? Het is nu eenmaal niet anders, en dit heeft ons veel geld gekost.
Stats
Gepost door MacgyverGewist lid op 21-9-2005 00:45
Antwoorden:
Legolas13666

Gewist lid

wat een loserPlaatje!(kan er verder niks voor verzinne)Plaatje
21-9-2005 16:41
Dendries0

Inactief

Mensen, hij zal het toch niet teruggeven dus kap met zagen over bel hem op en laat een leader naar hem toe gaan irl en het hem terug vragen. Dit lukt toch niet, dus kap daarmee.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
badges: 1 2 3
You're unique, just like everyone else....

21-9-2005 16:45
Born2die101

Gewist lid

omg zielig Plaatje
en hij geeft dan ook nog het wachtwoordt gekergen van iemand
btw weet iemand om oeveel k
het ongeveer gaat
21-9-2005 17:16
Tom For Sure

Steel Member (2.0)

Hmpf is ben pas 13 dus ik kan hem wel een aantal trappen onder zn reet geven!
Dit vind ik echt zielig van je Bo xwarrior Plaatje
Ik heb 100k gedoneerd voor rsr niet voor een zielige hacker!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-9-2005 17:23
Athlox

Gewist lid

Ik ben het volkomen met tommy eens. precies hetzelfde. Wat ben je een loser bo xwarrior. Ik dacht dat je een toffe gast was. Maar schijn bedriegt.
21-9-2005 17:26
Lesley 01

Gewist lid

ik vind hem gwoon een zielepoot daar mee uit.
het is gwoon een kk noobie.
ik hoop dat we het geld snel weer terug hebbenPlaatjePlaatje
21-9-2005 17:27
Canon 62

Gewist lid

quote:
Dendries0 zei:

Je kan geld van de bank krijgen door op advertensies boven forum te klikken. Dat doen ze met het geld.

ook wel dom dus het geld wat ze gedoneeerd krijgen ,, daar halen ze iedereen mee over om irl geld mee te krijgen Plaatje

maarjaPlaatje boeje

die boxwarrior is wel zielig .
ik zou wel graag weten HOE hij dit heeft kunnen doen
21-9-2005 17:39
Benniebob

Gewist lid

met flamen kom je nergens hoor ik hoop gewoon dat het opgelost ken worden en ja hij is nu ook gelijk nie mijn beste vriend als ik hem tegenkom
maar ja...

thats life!
21-9-2005 17:40
6warhammer6

Inactief

geef die godverdommese koningsbrilidioot ziektepuntzoonlijer een ban voor altijdPlaatjePlaatjePlaatje
ik weet een ding zeker dat als hij ergens nog iets durft te posten dat ik echt flink op hem ga schelden die ziektepuntzoon smoesbusturk mongool (vooral bij: wat vind je van degene boven jePlaatje )

wat een hoeresmoesbusturk vent is dat man dat hij zoiets Plaatjet

ik vind iemand hacken is al zielig maar ook nog het bank account van de clan is echt het toppuntPlaatje

als ik leader was zou ik hem voor altijd hebben gebannedPlaatje (of misschien niet zodat iedereen hem uit kan schelden)
(srry van het taalgebruik maar het moest er ff uitPlaatje )
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
*Klik*
21-9-2005 17:47
Madmarkx

Gewist lid

hey valt het jullie niet op dat hij dit doet vlak voor de PIN dingen? hij kon het vast al eerder maar was bang dat er een PIN op kwam dus wachtte hij er niet mee
21-9-2005 18:02
Tom For Sure

Steel Member (2.0)

quote:
6warhammer6 zei: geef die godverdommese vloeranalfabeet kershoerlijer een ban voor altijdPlaatjePlaatjePlaatje
ik weet een ding zeker dat als hij ergens nog iets durft te posten dat ik echt flink op hem ga schelden die kershoer allochtoonlul mongool (vooral bij: wat vind je van degene boven jePlaatje )

wat een hoereturkautochtoonidioot vent is dat man dat hij zoiets Plaatjet

ik vind iemand hacken is al zielig maar ook nog het bank account van de clan is echt het toppuntPlaatje

als ik leader was zou ik hem voor altijd hebben gebannedPlaatje (of misschien niet zodat iedereen hem uit kan schelden)
(srry van het taalgebruik maar het moest er ff uitPlaatje )

Hij heeft een ip ban gekregen Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-9-2005 18:06
Bertjuh1

Gewist lid

gvd wat een klerestreek hij is zeker noob irlPlaatje wat eenstreek heb hier maar 1 woord voorPlaatje NOOB IRL
21-9-2005 18:10
Bv202

Inactief

quote:
Tommy 1g zei: Hmpf is ben pas 13 dus ik kan hem wel een aantal trappen onder zn reet geven!
Dit vind ik echt zielig van je Bo xwarrior Plaatje
Ik heb 100k gedoneerd voor rsr niet voor een zielige hacker!

idd en ik wou bijna 1m gaan doneren Plaatje

met hem wil ik niets te maken hebben
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-9-2005 18:38
Exergo281

Gewist lid

tja... wat meer te zeggn dan gasschoolbrigadeprotoplasma en zielig... Plaatje
We gaan er weer bovenop geraken zeker( hoopk)
21-9-2005 18:40
Rs_ruler156

Gewist lid

Hoi.. jullie zijn dus het RSR-account kwijt he... ikke kan er misschien voor zorgen dat jullie het account terug krijgen ( ik denk niet de spullen )Plaatje Ik heb zo mijn bronnen
21-9-2005 18:42
Antwoord 46-60 van 93 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.