Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Sale gehackt]
Sale gehackt
Dames en heren,

Het spijt mij dit te moeten meedelen... En hoe het precies is gekomen weten we nog steeds niet, maar onze bank-account, RSR sale, is medio deze zomervakantie gehackt. Dit heeft ons veel geld gekost, en we hebben het (nog) niet terug kunnen halen. We weten echter wel WIE de account gehackt heeft.

[Bo]Xwarrior. Je leest het goed. We hebben het negetrokken, hij heeft het zelf toegegeven. We weten niet hoe hij aan het wachtwoord van sale is gekomen, we kunnen er slechts naar raden. Feit blijft dat hij erop is ingelogd en de spullen er niet meer op staan. Hij beweert echter bij hoog en laag dat hij de spullen niet heeft... Sorry, maar dat geloof ik niet. Ze terughalen is echter onbegonnen werk.

Uiteraard is niet alles duidelijk, dat zou het alleen maar zijn als we door de ogen van alle betrokkenen hadden kunnen kijken. Maar ik betreur het feit dat iemand van RSR zijn clangenoten en donerende vrienden op deze wijze kan verraden en alles waar zij voor gewerkt hebben in een klap afnemen. Persoonlijk zou ik hem graag een aantal trappen onder zijn hol geven voor dit soort gedrag, helaas is hij minderjarig en kan me dat dus enkele jaren cel opleveren.

Wat kan ik zeggen? Het is nu eenmaal niet anders, en dit heeft ons veel geld gekost.
Stats
Gepost door MacgyverGewist lid op 21-9-2005 00:45
Antwoorden:
A_ron469

Gewist lid

Ben ik het mee eens want er zijn zo te horen enorm veel centjes verloren gegaan. Sgelden is op het ogenblik nutteloos. Die lotto kan geld opleveren maar ut zal niet genoeg zijn.

Er moeten meer manieren zijn..
21-9-2005 13:50
King_orgo

Gewist lid

dara benik het dus niet mee eens schelden heeft wel nut het heeft namelijk zon leuke sencor:

blaatminuutnaaier mongool associatiedessertdinges aaphoer vuile Plaatjeker pis poep geef het geld terug tering jantje blaatminuutnaaier likker turkenneus alibos
21-9-2005 13:58
Dendries0

Inactief

Kijk ik wil hierover een paar dingetjes zeggen.

Ten eerste wil ik boxwarrior eens goed uitschelde, maar aangezien dit tegen de regels is doe ik het maar niet. Dit is wel een heel zielige actie. Ik had tsp nog bij hem genomen, maar tot zo een staat had ik hem niet gesteld.

Ik betreur ook hoe het komt dat hij aan het pass komt van rsr. Normaal zou dit echt niet mogen kunnen. De enigste nog een beetje normaale reden voor dit zou een keylogger kunnen zijn, maar als het zo is dacht ik wel dat de leaders zo verstandig zouden zijn om de log in van thul te gebruiken.

Nog iets wat ik betreur is dat dit nieuws pas zo laat bij ons komt. Mogen we dat niet weten ofzo? Of wouden jullie gewoon wat opzoekwerk flikken? Zoniet, dan ben ik redelijk teleurgesteld. Ik vind dat de leden moeten weten wat er met hun geld gebeurd en als het gehackt word dat dit ook wordt meedegedeeld.

Dan wil ik zeggen dat de lotto waarschijnlijk door zal gaan omdat ik al veel mensen weet die op het nieuwe account hebben gedoneerd.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
badges: 1 2 3
You're unique, just like everyone else....

21-9-2005 14:38
Masvic

Gewist lid

Vuile noob... gaat hij de sale hacken Plaatje wel erg noob hoor... ik zouw zn i.p. blokkeren als ik trekkie was, kan dat ?
21-9-2005 14:46
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

quote:
King_orgo zei: whaaaa wat een f ing naab ik wil die gozer ook voor zijn aars hol trappen! grrrrrrrrr :@ ja inderdsaat je past wel bij bluemage444 spaghettikaarsverdomme naab

had jij geen ban Plaatje? bluemage kan aardig zijn.
jij bent zeker een mietje.

maarja zoals iedereen moeten we maar weer op nieuw beginnen -.-
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
21-9-2005 15:08
666megaminer

Inactief

niet echt leuk nee, maar an de andere kant, wat werd er met het geld gedaan? Er zijn nooit meer drop party`s, helemaal niet door RSR (leaders), de lotto levert alleen maar geld op(als het niet verandert is) 7 v/d 10 PCP gaat naar de pot, rest naar RSR bank.

MAAR DAT IS GEEN REDEN OM RSR TE HACKEN! Hopelijk kunnen de player mods die RSR heeft hier iets aan doen?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Your file is not found
If you must file a complaint
Send it to Bill Gates

21-9-2005 15:26
Bert

Rune Member (6.9)

Ik zal nog eens 1.2 Mill doneren...

Anyway, is niet erg, jullie kunnen er ook niks aan doen. Kvind alleen dat er met het geld veel meer moet gebeuren ipv van alleen drop parties, aan jullie leaders om iets te zoeken. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
21-9-2005 15:31
Dendries0

Inactief

quote:
666megaminer zei: niet echt leuk nee, maar an de andere kant, wat werd er met het geld gedaan? Er zijn nooit meer drop party`s, helemaal niet door RSR (leaders), de lotto levert alleen maar geld op(als het niet verandert is) 7 v/d 10 PCP gaat naar de pot, rest naar RSR bank.

MAAR DAT IS GEEN REDEN OM RSR TE HACKEN! Hopelijk kunnen de player mods die RSR heeft hier iets aan doen?

Je kan geld van de bank krijgen door op advertensies boven forum te klikken. Dat doen ze met het geld.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
badges: 1 2 3
You're unique, just like everyone else....

21-9-2005 15:32
Killerareso

Gewist lid

ik vind dit idd ook niet leuk Plaatje

om te beginnen wil ik niet dat mensen hem kijhard gaan uitschelden. verder vind ik hte nogal oormeloenhond dat men 200k weg is Plaatje
21-9-2005 15:35
Eikel363

Gewist lid

Hij is gierig manPlaatje Kent iemand hem hier irlPlaatje kan die ze tel nr geve en dan moet een leader ze ma bellePlaatje
21-9-2005 15:49
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

quote:
Dendries0 zei:

Je kan geld van de bank krijgen door op advertensies boven forum te klikken. Dat doen ze met het geld.

10 kliks is een loto ticket.

p.s ik cut wel wat m logs.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
21-9-2005 15:54
Potterjos

Inactief

quote:
666megaminer zei: niet echt leuk nee, maar an de andere kant, wat werd er met het geld gedaan? Er zijn nooit meer drop party`s, helemaal niet door RSR (leaders), de lotto levert alleen maar geld op(als het niet verandert is) 7 v/d 10 PCP gaat naar de pot, rest naar RSR bank.

als jij de topic van de z warrior gelezen hebt over player mods dan wist je dat hun er niks aan kunnen doen...
marja door dit kijk ik anders naar tsp Plaatje moet je nu zonodig laten zien dat je sick/ziek bent ?Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

21-9-2005 15:56
Erikje90

Gewist lid

mooi greg dat mijn 200k niet weg isPlaatje

Trouwens trekkie...
Geen hack/scam/ban topicsPlaatje
21-9-2005 15:59
Burgje

Gewist lid

ik vin t wel laf wa hij gedaan heeft hoor maar kun je hem niet gewoon irl opzoeke en dan t acc terug vrage?
21-9-2005 16:28
Jimmie87

Rune Member (6.9)

OMGPlaatje Dit is echt niet leuk...Plaatje grrr in godsnaam waaromPlaatjePlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-9-2005 16:30
Antwoord 31-45 van 93 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.