Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Sale gehackt]
Sale gehackt
Dames en heren,

Het spijt mij dit te moeten meedelen... En hoe het precies is gekomen weten we nog steeds niet, maar onze bank-account, RSR sale, is medio deze zomervakantie gehackt. Dit heeft ons veel geld gekost, en we hebben het (nog) niet terug kunnen halen. We weten echter wel WIE de account gehackt heeft.

[Bo]Xwarrior. Je leest het goed. We hebben het negetrokken, hij heeft het zelf toegegeven. We weten niet hoe hij aan het wachtwoord van sale is gekomen, we kunnen er slechts naar raden. Feit blijft dat hij erop is ingelogd en de spullen er niet meer op staan. Hij beweert echter bij hoog en laag dat hij de spullen niet heeft... Sorry, maar dat geloof ik niet. Ze terughalen is echter onbegonnen werk.

Uiteraard is niet alles duidelijk, dat zou het alleen maar zijn als we door de ogen van alle betrokkenen hadden kunnen kijken. Maar ik betreur het feit dat iemand van RSR zijn clangenoten en donerende vrienden op deze wijze kan verraden en alles waar zij voor gewerkt hebben in een klap afnemen. Persoonlijk zou ik hem graag een aantal trappen onder zijn hol geven voor dit soort gedrag, helaas is hij minderjarig en kan me dat dus enkele jaren cel opleveren.

Wat kan ik zeggen? Het is nu eenmaal niet anders, en dit heeft ons veel geld gekost.
Stats
Gepost door MacgyverGewist lid op 21-9-2005 00:45
Antwoorden:
A_ron469

Gewist lid

Jemig wat een nerd Ik heb alleen 1 tip voor de leiders..
Je moet 2 mensen gebruiken om zo bank te beheren niet stuk meer dat heb ik geleerd uit mijn oude clan die ik heb geleid. Tis namelijk zonde als je veel stuff moet verliezen. Ik en een neefje van me wisten alleen het password en zijn recovery questions hadden we onzin ingetypt bijv 1568AB1253 dan komt niemand er achter.
En verander bij de volgende recovery Ook de vraag dat geeft jagex ook aan.

Tis verder wel heel erg jammer dat zoveel waarde kwijt zijn kwil best doneren alleen heb ik op het ogenblik geen geld voor.Mischien kun je runecrafters gebruiken en runers om weer aan geld te komen.

Natures,en Laws leveren heel watop en elke runner geeft de runes aan 2 of 3 clanbanken die het weer geven aan de officieele clanbank tis slechts een tip...

A_ron469
21-9-2005 08:51
Bamberg88

Gewist lid

Ik wist het al een tijdje en het is idd spijtig Plaatje. Die update van de bank pin kwam te laat....
21-9-2005 08:59
A_ron469

Gewist lid

Nu moeten we weer spullen inzamelen..
Hoe gaan we dat doenPlaatje
21-9-2005 09:10
Gizmo17110

Gewist lid

quote:
Brian352 zei:

gizmo sdfu plz en leer elke clannieuws te lezen er komen geen drop parts! daarvoor komen die lotto`s`

De pot van de lotto is dacht ik de inleg, dus alle vrijgevigheids munten stonden er ook op en daar werd niks mee gedaan.

Het is een (insert random scheldwoord) streek dat hij de pot van de pcp lotto gejat heeft en dat er niks meer met het geld van de vrijgevigheids munten kan worden gedaan.
21-9-2005 10:51
Evolution606

Inactief

get a life..
beetje pixels lopen hacken, dan ben je triest..
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
21-9-2005 10:53
Postmab

Inactief

Bah, wat een naaistreek, ik neem aan dat hij permanente ban krijgt?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Record: meeste Yew longbows fletchen! Zie recordboek.
21-9-2005 10:55
Tisiptgemak

Inactief

quote:
A_ron469 zei: Jemig wat een nerd Ik heb alleen 1 tip voor de leiders..
Je moet 2 mensen gebruiken om zo bank te beheren niet stuk meer dat heb ik geleerd uit mijn oude clan die ik heb geleid. Tis namelijk zonde als je veel stuff moet verliezen. Ik en een neefje van me wisten alleen het password en zijn recovery questions hadden we onzin ingetypt bijv 1568AB1253 dan komt niemand er achter.
En verander bij de volgende recovery Ook de vraag dat geeft jagex ook aan.

Tis verder wel heel erg jammer dat zoveel waarde kwijt zijn kwil best doneren alleen heb ik op het ogenblik geen geld voor.Mischien kun je runecrafters gebruiken en runers om weer aan geld te komen.

Natures,en Laws leveren heel watop en elke runner geeft de runes aan 2 of 3 clanbanken die het weer geven aan de officieele clanbank tis slechts een tip...

A_ron469

euhm wa zeg jij ier nu allemaal Plaatje raren Plaatje

maja t word nu tijd da we weten oeveel er op stond? Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
http://www.youtube.com/watch?v=SItrex38PHU
21-9-2005 11:15
Sir Mvl

Inactief

zielig gewoon Plaatje

maar was het geld niet over verschillende accounts verdeelt? Ik hoop dat de lotto nog momenteel nog kan doorgaan.. en die update van die pin moest inderdaad een maandje vroeger komen en het was waarschijnlijk dan niet gebeurd...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-9-2005 12:22
Flikkerman

Gewist lid

laf,gewoonweg laf .-` dat het zover kon komen....
21-9-2005 12:41
Den_temmy

Gewist lid

hmm bo x warrior: why?
maarja eigenlijk is het nie echt slim he leaders om de doner naam bekend te make voor heel rsr en alles op1acoutn te zette
doneerde ik eens ff 200kPlaatje
wss is bo x nu heel blij met zen 20mil+(aangezien dit er zeker wel opstond)
21-9-2005 13:08
Nabuko Hond

Inactief

Bel naar zn mammy en vertel het!
Van mij mag ie levenslange ban krijgen
BOXWARRIOR,GROOTSTE NOOB VAN RUNESCAPE!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-9-2005 13:12
Kjellieboy

Gewist lid

boxwarrior!Plaatje u! :@ je bent gewoon weg ee autochtoonvisbuitenlandernoobje, ga anders wa rondlopen met bluemage444, da is ook zo ee Plaatjetje, spulle hacken waar andere voor gewerkt hebbe -.-" jij bent laf
21-9-2005 13:14
King_orgo

Gewist lid

whaaaa wat een f ing naab ik wil die gozer ook voor zijn aars hol trappen! grrrrrrrrr :@ ja inderdsaat je past wel bij bluemage444 doktorparacetamolturk naab
21-9-2005 13:19
Macgyver

Gewist lid

quote:
Stef Dude zei: hij heeft de stuff nie meer hij is zelf gehackt da hep hij tege mij gezegd dus sdfu over die stuff die is wegPlaatje!

Boeit dat ook maar iets? Ten eerste is dat wat HIJ zegt, ten tweede blijft het feit dat hij Sale gehackt heeft.
21-9-2005 13:24
Tines4win

Gewist lid

Het is jammer, maar het heeft geen nut om te blijven schelden. Beter zoeken we een oplossing om de verloren centjes weer terug te verdienen.
21-9-2005 13:37
Antwoord 16-30 van 93 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.