Josty Retired Leader (R) | Dat gaat moeilijk vermits deze er nog niet helemaal zijn canon... Anders was het al ingesteld, het is alleen het idee dat dit bijna af is en dat we jullie hiervan op de hoogte stellen. Daarnaast kunnen ze inderdaad vragen stellen aan andere, maar weten jou ouders hoe de enigste green dragon in f2p heet (gewoonweg een lukraak voorbeeld). Ze zouden dus misschien hulp kunnen krijgen met de iq test, maar de rest wordt toch echt een stuk moeilijker. Conclusie: Het zal zo blijven, no matter what. Do you think I care? In reactie op bepaalde leden: I just love the issues of love. 11-9-2005 10:31 | ||
Aleela Gewist lid | quote: had dat dan eerder gezeg want ik snapte er eerst geen hol van 11-9-2005 10:32 | ||
Bamberg88 Gewist lid | Goed initiatief dit houd vast ook een boel nep accounts tegen . 11-9-2005 10:34 | ||
Bv202 Inactief | quote: dat niet, maar alles over runescape staat op tip sites van pc enzo kan je wel hulp vragen wel leuk idee... btw: heet die draak niet elvarg van dragon slayer of zoiets 11-9-2005 10:36 | ||
Bloodgoat Gewist lid | ik snap alleen nog niet of het meerkeuze word met gesette goede antwoorden, of dat iemand het allemaal moet gaan nakijken. maar het idee vind ik goed, heb ik al een tijdje gewild(niet da ik hier iets aan heb gedaan en nu is het er dan. 11-9-2005 10:41 | ||
Josty Retired Leader (R) | He he, doen de leden die er al inzitten dan aan nieuwe aanmeldingen dan voor de clan ofzo Anyways, het zullen verschillende soorten vragen zijn. Zowel meerkeuze als open vragen. Dus er komt van alles wel wat. Opzoeken van de goede rs antwoorden, heb ik geen probleem mee. Als ze dat hiervoor willen doen, dan doen ze het ook wanneer ze zelf een vraag hebben. Dus in prencipe kan je het gedeeltelijk faken, maar dan nog zit er een positief punt aan. Maar wait and see (voor de hoe en wat`s ) Conclusie: Het zal zo blijven, no matter what. Do you think I care? In reactie op bepaalde leden: I just love the issues of love. 11-9-2005 10:55 | ||
Ajaxfan11 Gewist lid | lijkt wel goed we zullen zien he . 11-9-2005 11:15 | ||
Bertjuh1 Gewist lid | mmmmmmmmm jmmr ik weet een rotte appel in de clandie er gelijk uit mag ,maar idd een heel goed en strak idee 11-9-2005 11:16 | ||
Raylifes Gewist lid | Interresante manier om nieuwe leden te screenen, maar of het echt zoveel gaat helpen, dat vraag ik me af. We zullen zien... 11-9-2005 11:25 | ||
Stevo575 Gewist lid | jah is inderdaad wel beter goed gedaan leaders 11-9-2005 11:29 | ||
Gessie 1234 Inactief | Ik vind het een geweldig idee, ik hoop dat jullie WEL streng genoeg zijn. Als je niet snapt waarom, kijk maar eens naar de lijst van banned en inactieve members. Dat ziet er niet echt fijn uit of wel? Hopelijk komen er zo wat minder non actieve gekjes bij. Het vragen naar persoonlijke dingen is goed voor anti racisme binnen rsr, ik stoor me er niet aan (ik lach me dood) maar anderen duidelijk wel. Een tijdje geleden keek ik op het forum, en onder gemengd zag ik ineens een topic genaamd "auto miner". Het was natuurlijk een clearance level 1.0 gekje die wat geld wou verdienen door een auto miner te verkopen. Hopelijk komen er op deze manier minder van dit soort randdebieltjes in de clan. 11-9-2005 11:51 | ||
Rattenhoofd Rune Member (6.0) | Goed idee, erg goed zelfs, maar ik denk dat het ook wel slim zou zijn als alle RSR leden deze tests moeten doen en er anders gewoon uitgemieterd worden, wat voor nieuwe leden geldt, moet ook voor oude leden gelden vind ik. Evengoed is dit de beste regel die ik tot nu toe ben tegengekomen in RSR, goed gedaan MAL 11-9-2005 12:27 | ||
Sir Mvl Inactief | mooi gedaan drass, magg, .. Fake accounts blijven nu inderdaad hopelijk wat meer weg enz. 11-9-2005 12:29 | ||
De Z Warrior Inactief | jullie doen jullie best wel nu mooi kep it up 11-9-2005 12:36 | ||
Blackjaim Gewist lid | gelukkig ben ik een mooie rood groene appel 11-9-2005 13:25 |