Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Screenen van nieuwe leden]
Screenen van nieuwe leden
Alo,

Omdat we nu veel leden hebben komt het soms eens voor dat er een paar * rotte appelen * tussen zitten. We willen dit steeds meer te gaan verkomen door onze leden beter te gaan bekijken bij de aanmelding. Hiervoor gaan we een soort screening toepassen.

Screening werkt als volgt. Er zullen 3 soorten vragenlijsten moeten worden ingevuld.

- Een soort IQ testje.
- Kennis van RS en PC.
- Persoonlijke dingen en eigenschappen.

Dit betekent niet dat we heel streng gaan zijn op mensen die volgens onze iq test laag gaan scoren, want dat is gewoon discriminatie. We willen alleen een beeld krijgen wat voor soort leden we in de clan gaan krijgen.

Hopelijk gaat dit het niveau van RSR nog meer verhogen!

Groeten
Leaders
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
Gepost door DrassRune Member (6.9) op 11-9-2005 01:44
Antwoorden:
Nickalicious

Gewist lid

Eindelijk democratie en ik ben terug Plaatje.
11-9-2005 16:34
Priamus

Gewist lid

Echt goed. Plaatje Zo voorkom je een hoop ellende en ben je hopelijk heel wat potentiele appelen voor.
11-9-2005 16:43
Athlox

Gewist lid

Ja goed. Een IQ zie ik het nut niet van in maar als dat helpt is het zeker goed Plaatje. Hopelijk word het hierdoor wat gezelliger op rsr.
11-9-2005 18:26
Nickalicious

Gewist lid

Hoe willen jullie het trouwens berijken?
11-9-2005 18:46
Jens_w

Gewist lid

Ik wil ook wel eens die testen doen, zelfs al zit ik al in rsr. Plz, laat mensen die al lid zijn dat ook doen, word vast lachen Plaatje
Wel een goed idee om de beginnende runescapers of mensen met een "gekregen" account die niets over rs weten beetje buiten te houden en zo "lowlvl" vragen te vermijden Plaatje
11-9-2005 18:48
Macgyver

Gewist lid

Aan de gemiddelde antwoorden hier te zien is het een goed idee om de iq-test ook aan alle bestaande leden voor te leggen... Puur voor de fun Plaatje
11-9-2005 23:26
Supergreg888

Gewist lid

ik hou van appels :{ weeeeh

nee grapje... goed idee Plaatje
12-9-2005 15:17
Den Jos1

Gewist lid

ik vind ook dat de leden die al lid zijn die vragen moeten beandwoorden. aangezien er nu waarschijnlijk nog heel wat rotte appels tussenzitten.
12-9-2005 15:36
Postmab

Inactief

ja best goed idee, komen er betere leden Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Record: meeste Yew longbows fletchen! Zie recordboek.
12-9-2005 15:58
Djerun Xvii

Inactief

quote:
Trekkie1701 zei: Aan de gemiddelde antwoorden hier te zien is het een goed idee om de iq-test ook aan alle bestaande leden voor te leggen... Puur voor de fun Plaatje

Ja, ik wil die screening ook wel eens doen, om te kijken of ik het wel goed doe hier in rsr... en voor de lol natuurlijk Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
14-9-2005 21:07
Xaverius

Inactief

Vraag 1 voor wat dient de startknop? Vraag 2 geef de afkorting van rs? lol z`n vragenPlaatje? neen echt een goed iddee! verhoogt het niveau met o.5 procent en jaajajajaja ik weet het dat er nu een paar apen gaan zeggen "en als jij eruit gaat stijgt het met 50%" Troostje ik ga nog niet weg Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
14-9-2005 23:51
Gessie 1234

Inactief

tja...... hopelijk stijgt het niveau met iets meer dan 0.5 procent...... zal vast ook wel gebeuren.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Hosted by Putfile.com
16-9-2005 08:27
Nielsboy26

Gewist lid

waar is die IQ test eigenlijk ik zie er hier geen...Plaatje
16-9-2005 20:43
Kill12

Gewist lid

Ok.. Ik heb me zojuist aangemeld, maar ik kreeg geen test ofzo. Zou die nog moeten komen of is het nog niet toegevoegd? Of misschien omdat ik niet echt nieuw ben in de clan.

Kill12,
curious
17-9-2005 18:05
Bobsel

Rune Member (6.9)

quote:
Trekkie1701 zei: Aan de gemiddelde antwoorden hier te zien is het een goed idee om de iq-test ook aan alle bestaande leden voor te leggen... Puur voor de fun Plaatje

Waarom niet? Dat bij de volgende login iedereen een IQ test moet invullenPlaatje Zou leuk zijn, maar dan zouden een aantal mensen er niet zo goed voor staand *kuch* Kebab, Jan, Terry *kuch*
PlaatjePlaatjePlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-9-2005 20:20
Antwoord 31-45 van 45 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.