Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Screenen van nieuwe leden]
Screenen van nieuwe leden
Alo,

Omdat we nu veel leden hebben komt het soms eens voor dat er een paar * rotte appelen * tussen zitten. We willen dit steeds meer te gaan verkomen door onze leden beter te gaan bekijken bij de aanmelding. Hiervoor gaan we een soort screening toepassen.

Screening werkt als volgt. Er zullen 3 soorten vragenlijsten moeten worden ingevuld.

- Een soort IQ testje.
- Kennis van RS en PC.
- Persoonlijke dingen en eigenschappen.

Dit betekent niet dat we heel streng gaan zijn op mensen die volgens onze iq test laag gaan scoren, want dat is gewoon discriminatie. We willen alleen een beeld krijgen wat voor soort leden we in de clan gaan krijgen.

Hopelijk gaat dit het niveau van RSR nog meer verhogen!

Groeten
Leaders
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
Gepost door DrassRune Member (6.9) op 11-9-2005 01:44
Antwoorden:
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Die Rotte appelen zullen dan wel verminderen en zal beter zijn voor rsr.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-9-2005 01:49
Kalkan

Inactief

Mooi, jij gaat wel 80km per uur éh
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-9-2005 01:49
Josty

Retired Leader (R)

Mjah, het heeft een hele tijd heel langzaam gelopen, het mocht dan ook weleens dat het dan eindelijk een vaartje kreeg. Nu is dit een uitkomst, deze lijkt me dan ook persoonlijk wel te gaan werken. Het is in ieder geval wel positief. Hiermee haal je al direct de dubbele accounts van mensen eruit, daarnaast de fake accounts. *ziet meteen de ledenlijst met 50 terug nemen*. Daarnaast merk je ook aan de vragen of mensen ook echt van plan zijn en bereid zijn om in de clan te komen. Dit merk je gauw genoeg, verwacht dus niet zo veel N members meer zoals eerder het geval Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Conclusie:
Het zal zo blijven, no matter what.

Do you think I care?

In reactie op bepaalde leden:
I just love the issues of love.
11-9-2005 01:58
Masterkil666

Gewist lid

dit zal een hoop verandere Plaatje
11-9-2005 07:34
Dendries0

Inactief

Dit zal inderdaad een hoop veranderen. Maar toch betreur ik het een klein beetje, het zal bepaalde `latere` goede leden weghouden. Kijk naar mij. Ik zat er een maand in zonder iets te doen. Pas bij 4 begon ik te posten en daar waren dan nog vele fouten bij. Ik zou wss dan indertijd niet aanvaard zijn geweest. Maar ja, de rotte appels verdwijnen...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
badges: 1 2 3
You're unique, just like everyone else....

11-9-2005 08:27
Zenpy

Gewist lid

opzich is het wel goed Plaatje

maar moeten alle leden dit doen of alleen de nieuwe die er nu bijkomen? en waar kunnen ze die lijst vinden
11-9-2005 08:31
Benniebob

Gewist lid

yey! het klopt wat gregory zei dat rsr in 2006 al veel beter is

hele goeie updates

maar er zijn denk ik ook veel mensen die nog niet veel weten (basis mensen) in de clan
maar ja mij maakt het niet uit

ik zou die vragenlijsten over rs tog wel non member houden want er zijn veel non members in de clan
11-9-2005 09:08
Eikel363

Gewist lid

Moeten wij de tests ook doen want het lijkt me wel grappig. komp er btw een versie voor nederlanders en belgen?PlaatjePlaatjePlaatje
11-9-2005 09:08
Erikje90

Gewist lid

Drass spam niet zoPlaatje
Leuk dat screenen.
Nog 1 idee. Je moet een screenshot van je account hebben waarop je rsr zegt (dan niet kinderachtig met chats doenPlaatje )

Leren ze gelijk hoe je moet uploadenPlaatje
11-9-2005 09:19
Geertjen2

Gewist lid

Ik zie er het nut niet van in?
11-9-2005 09:55
Bv202

Inactief

ik snap het niet goedPlaatje
wat gebeurt er met diegenen dat het laag is?
worden ze dan gekicked ofzo Plaatje?
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-9-2005 10:04
Josty

Retired Leader (R)

Het gaat om de NIEUWE leden. Zijn jullie nieuw, nee jullie zitten er nog in. Dit wordt gedaan om een shifting te gaan maken tussen de nieuwe leden. We kijken dus naar hoe een persoon in eerste instantie `allround` overkomt. Scoort een persoon op de 3 punten slecht. Dan komt die persoon er bv niet in. Het geld dus niet voor jullie, jullie hoeven deze test niet te ondergaan.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Conclusie:
Het zal zo blijven, no matter what.

Do you think I care?

In reactie op bepaalde leden:
I just love the issues of love.
11-9-2005 10:18
Bv202

Inactief

ah ik snap het
maar ze kunnen valsspelen door aan ouders, familie, vrienden enz.. te vragen Plaatje
wanneer gaat dat dan in werking?
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-9-2005 10:21
Potterjos

Inactief

of ze proberen als ze geweigerd worden andere antwoorden die niet kloppe gewoon om erin te komen?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

11-9-2005 10:26
Canon 62

Gewist lid

maar ik wil die test wel ff zien wat er in staat zou iemand die hier ff kunne posten ofzo...
lijkt me wel grappig Plaatje
11-9-2005 10:28
Antwoord 1-15 van 45 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.