Zharlax Rune Member (6.9) | Dan geloof je het niet Kip Ik denk dat jij me goed genoeg kent om me gewoon ff op msn ofzo aan te spreken. Ik bedoel, die zal toch niet in 1x samen met rsr en mijn e-mail en mij rs acount zijn gahacked Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 2-7-2005 16:27 | ||
Kippendoder Inactief | Ok, ik heb je profiel bekeken op msn. Laatst verandert vorig jaar, naam skyer. Srry. hey! 2-7-2005 16:32 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Lol, now he believes you Eigenlijk zouden we hem moeten bannen omdat ie ons niet vertrouwt 2-7-2005 16:35 | ||
Kippendoder Inactief | Just ban me then. Voor zo iets?? Lol! hey! 2-7-2005 16:37 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Man doe relax, ik denk dat jaron een grapje maakte Ok het was meschien niet grappig maar toch, don`t be so edgy. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 2-7-2005 16:40 | ||
Tosti.ffx Black Member (3.0) | Wel goed dat je er tog weer bent. Wennen? zal niet echt nodig zijn vooral met je avatar en je sign herken ik je zo weer Ik ben blij dat je weer voor ons kan zorgen 2-7-2005 16:42 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Ik vond het wel grappig? Btw, kbart, waarom moet ik steeds dood in je sig...? Maak een nieuwe of zo 2-7-2005 16:43 | ||
666megaminer Inactief | welcome back, maar edit je post ff, want als je het van jeit nieuws leest, snap je neit van wie de post is PS: verkeerde Board Your file is not found If you must file a complaint Send it to Bill Gates 2-7-2005 16:54 | ||
Lord Michel Gewist lid | The skyer, lijkt best veel op je gw account names. Ik vind deze naam wel veel cooler dan killerbart . Ach ja ik zie je nog wel een keer in gw. 2-7-2005 17:06 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Zeker, en ja dat klopt. Mijn algemeene fantasie game naam is Skyer, tenzei me character vrouwelijk is dan is het Skyler. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 2-7-2005 17:27 | ||
Erikje90 Gewist lid | bestaat skyer al lang of is die noob? 2-7-2005 17:31 | ||
Kholdstare 4 Gewist lid | Hij is net gemaakt, lees zijn topic eens goed. En heb je dan nog games waar je skyer/skyler op heet? mss heb ik er wel 2-7-2005 17:42 | ||
Killerareso Gewist lid | quote: hoezo nieuwe sign ik ivnd hem kewl btw leuke naam skyper 2-7-2005 17:42 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | lees Skyer geen "p". Guild wars, RuneScape, Day of Defeat en Wolfenstein zijn de spelen die ik veel speel onder de naam Skyer. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 2-7-2005 17:55 | ||
Dave Z Gewist lid | welkom terug, hebbie wel 650 total lvl 2-7-2005 18:45 |