Zoek in het forum!
The Skyer
Beste Clanmensjes,

Zoals velen van jullie waarschijnlijk al weten was de voornaamste reden om een punt achter mijn RSR leader cariere te zetten dat ik gehacked was. Helaas had iemand mijn recovery questions veranderd en wist ik niet meer genoeg van mijn voorgaande paswoorden om mijn acount terug te kunnen halen. Zelfs niet door middel van mijn membership gegevens. Ik heb besloten deze hack mij te laten zitten en een nieuw character te maken onder de naam "The Skyer", ik zal dus ook onder deze naam mijn RSR cariere voort zetten. Ook heb ik nu een ander e-mail addres namenlijk Skyer@rsrclan.com. Ik weet dat het ff wennen zal zijn maar ik hoop dat jullie je er in kunnen vinden.

Greetz Skyer.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 2-7-2005 15:30
Antwoorden:
Zharlax

Rune Member (6.9)

Dan geloof je het niet Kip Plaatje Ik denk dat jij me goed genoeg kent om me gewoon ff op msn ofzo aan te spreken. Ik bedoel, die zal toch niet in 1x samen met rsr en mijn e-mail en mij rs acount zijn gahacked Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
2-7-2005 16:27
Kippendoder

Inactief

Ok, ik heb je profiel bekeken op msn.
Laatst verandert vorig jaar, naam skyer.
Srry.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
2-7-2005 16:32
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Lol, now he believes you Plaatje
Eigenlijk zouden we hem moeten bannen omdat ie ons niet vertrouwt Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-7-2005 16:35
Kippendoder

Inactief

Just ban me then. Voor zo iets?? Lol!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
2-7-2005 16:37
Zharlax

Rune Member (6.9)

Man doe relax, ik denk dat jaron een grapje maakte Plaatje Ok het was meschien niet grappig maar toch, don`t be so edgy.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

2-7-2005 16:40
Tosti.ffx

Black Member (3.0)

Wel goed dat je er tog weer bent.
Wennen? zal niet echt nodig zijn vooral met je avatar en je sign herken ik je zo weer Plaatje

Ik ben blij dat je weer voor ons kan zorgen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
2-7-2005 16:42
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Ik vond het wel grappig? Plaatje
Btw, kbart, waarom moet ik steeds dood in je sig...?
Maak een nieuwe of zo Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-7-2005 16:43
666megaminer

Inactief

welcome back, maar edit je post ff, want als je het van jeit nieuws leest, snap je neit van wie de post is Plaatje

PS: verkeerde Board PlaatjePlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Your file is not found
If you must file a complaint
Send it to Bill Gates

2-7-2005 16:54
Lord Michel

Gewist lid

The skyer, lijkt best veel op je gw account names. Ik vind deze naam wel veel cooler dan killerbart Plaatje. Ach ja ik zie je nog wel een keer in gwPlaatje.
2-7-2005 17:06
Zharlax

Rune Member (6.9)

Zeker, en ja dat klopt. Mijn algemeene fantasie game naam is Skyer, tenzei me character vrouwelijk is dan is het Skyler.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

2-7-2005 17:27
Erikje90

Gewist lid

bestaat skyer al lang of is die noobPlaatje?
2-7-2005 17:31
Kholdstare 4

Gewist lid

Hij is net gemaakt, lees zijn topic eens goed. En heb je dan nog games waar je skyer/skyler op heet? mss heb ik er welPlaatje
2-7-2005 17:42
Killerareso

Gewist lid

quote:
Thulinma zei: Ik vond het wel grappig? Plaatje
Btw, kbart, waarom moet ik steeds dood in je sig...?
Maak een nieuwe of zo Plaatje

hoezo nieuwe signPlaatje ik ivnd hem kewl Plaatje

btw leuke naam Plaatje skyper
2-7-2005 17:42
Zharlax

Rune Member (6.9)

lees SkyerPlaatje geen "p". Guild wars, RuneScape, Day of Defeat en Wolfenstein zijn de spelen die ik veel speel onder de naam Skyer.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

2-7-2005 17:55
Dave Z

Gewist lid

welkom terug, hebbie wel 650 total lvl PlaatjePlaatje
2-7-2005 18:45
Antwoord 31-45 van 58 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 13

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.