Kippendoder Inactief | quote: En ik ben zezima... Iedereen kan zeggen dat hij die persoon is. Gewoon sign kopieren en in uw eigen plaats zetten... Ik heb nog nooit van skyer gehoord. Laat staan dat KB hem is. hey! 2-7-2005 15:56 | ||
Raylifes Gewist lid | Je vergeet 1 heel leuk dingetje, members kunnen geen nieuws aanmaken en hebben ook niet de kleur van de leaders bij hun naam en hebben geen 9 clearance Dat lijkt me genoeg bewijs, tenzij kb zijn rsr account gehacked is, maar dat is wel heel ver gezocht 2-7-2005 15:58 | ||
Kippendoder Inactief | Hij is ook geen `member`. Maar gewoon een leader, door vrienjespolitiek omdat kb weg is... hey! 2-7-2005 16:02 | ||
Sir Mvl Inactief | quote: the skyer heeft kb ook als counterstrike naam stond ooit eens in een topic, hij wou toen een tag laten maken voor the skyer toen 2-7-2005 16:02 | ||
Woodcut X Gewist lid | Jep, en leden kunnen ook niet meteen Leader worden, en precies alle badges en medals van KB hebben... 2-7-2005 16:03 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Uuhm kipman, ik kan me de verwaring voorstellen maar neem maar van mij aan dat ik daadwerkelijk de oude KillerBart ben. Zowel Thulinma als Drass zijn op de hoogte van mijn naam verandering, vraag het hun maar als je me niet geloofd. Ik kan me je reactie goed voorstellen maar je hoeft je echt geen zorgen te maken P.S. Ik ga weer actief deelnemen aan RSR en meschien wordt ik wel weer full time leader. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 2-7-2005 16:04 | ||
Kippendoder Inactief | Ja,... Ik geloof het toch niet. Gewoon gehackt, nieuwe account, meteen leader??? Niet eerlijk tegenoverde rest. hey! 2-7-2005 16:06 | ||
Raylifes Gewist lid | Hehehe, vette complot theorien van kippendoder...... 2-7-2005 16:06 | ||
Petertje93 Gewist lid | quote: Doe ff normaal iedereen zegt het dat The Skyer KB is en waarom geloof jij het da nniet, trouwens waarom is Kb dan uit de ledenlijst en is er een andere leader 2-7-2005 16:10 | ||
De Z Warrior Inactief | jah maar ik kan het wel iets inzien van kip hoor zo was het oowk gegaan met ctk mastah die kwam oowk uit het nix en boem 7+ dus ik vind het oowk best vreemd 2-7-2005 16:12 | ||
Kippendoder Inactief | quote: Allez, als drass het zegt zal ik het misschien nog `geloven`. hey! 2-7-2005 16:12 | ||
Tom For Sure Steel Member (2.0) | Het is natuurlijk jammer dat je gehackt werd maar ik ben blij dat je toch weer een nieuw account bent gestart. 2-7-2005 16:14 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | The Skyer is KillerBart. Ik heb hem zelf moeten renamen, want hij was te stom om het zelf te doen Iedereen die bart kent, weet dat dit typisch bart is Ow, en aanstaande dinsdag komt hij weer langs op een IRL meeting, dus dan zien jullie het zelf quote: Ctk Mastah was niet uit het niets 7, hij is vanaf het begin lid van RSR/CTK geweest (waarom denk je dat ie CTK in zn naam heeft?), en heeft alle stappen t/m 6.9 moeten doorlopen voor hij 7 werd. Dat jij nou blind bent kan ik ook niets aan doen. 2-7-2005 16:20 | ||
Kippendoder Inactief | Still no 100% garantee. Srry dat ik zo ongelovig ben. hey! 2-7-2005 16:23 | ||
Raylifes Gewist lid | Dan moeten we maar even op Drass wachten, batje is wel geloofwaardig 2-7-2005 16:26 |