Zoek in het forum!
The Skyer
Beste Clanmensjes,

Zoals velen van jullie waarschijnlijk al weten was de voornaamste reden om een punt achter mijn RSR leader cariere te zetten dat ik gehacked was. Helaas had iemand mijn recovery questions veranderd en wist ik niet meer genoeg van mijn voorgaande paswoorden om mijn acount terug te kunnen halen. Zelfs niet door middel van mijn membership gegevens. Ik heb besloten deze hack mij te laten zitten en een nieuw character te maken onder de naam "The Skyer", ik zal dus ook onder deze naam mijn RSR cariere voort zetten. Ook heb ik nu een ander e-mail addres namenlijk Skyer@rsrclan.com. Ik weet dat het ff wennen zal zijn maar ik hoop dat jullie je er in kunnen vinden.

Greetz Skyer.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 2-7-2005 15:30
Antwoorden:
Ctk Mastah

Gewist lid

Posted with I-mode:
Leaders hoeven geen skill total te hebben van 650 Plaatje
W0000t, hij speelt weer verder!

Het is alleen wel jammer dat het kbart tijdperk is afgesloten. Ik mag je nog wel kbart blijven noemen eh?

Jeroen
2-7-2005 20:29
Geertjen2

Gewist lid

killerbart...Its the end of an era ( het einde van een tijdperk...)
2-7-2005 22:46
Zharlax

Rune Member (6.9)

quote:
Ctk Mastah zei: Posted with I-mode:Leaders hoeven geen skill total te hebben van 650 Plaatje
W0000t, hij speelt weer verder!

Het is alleen wel jammer dat het kbart tijdperk is afgesloten. Ik mag je nog wel kbart blijven noemen eh?

Jeroen

Jij wel man Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
3-7-2005 12:06
Stief0

Gewist lid

goed tis topen dat je weer veel gedl verdient op je ander acc
3-7-2005 13:36
Zharlax

Rune Member (6.9)

this te hopen ja, ik zie wel een beetje op tegen ALLES weer opnieuw te moeten trainen maar ik doe me best.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

3-7-2005 14:08
Zharlax

Rune Member (6.9)

this te hopen ja, ik zie wel een beetje op tegen ALLES weer opnieuw te moeten trainen maar ik doe me best.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

3-7-2005 14:08
Smaj

Gewist lid

laten we hopen dat je snel sterker wordt

greetz smaj
3-7-2005 14:54
T Man1988

Gewist lid

wb kb Plaatje
3-7-2005 16:36
Zharlax

Rune Member (6.9)

Tnx Plaatje Good to be back Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

3-7-2005 17:06
Priamus

Gewist lid

Ik wil je wel op weg helpen door je geld te lenen. Ik speel zelf toch geen RS meer.

Veel plezier op je nieuwe account.
3-7-2005 19:10
Dope Dude666

Inactief

welkom trug...mss da k je nu tog wel s ooit leer kenne PlaatjePlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-7-2005 21:14
Zharlax

Rune Member (6.9)

quote:
Priamus zei: Ik wil je wel op weg helpen door je geld te lenen. Ik speel zelf toch geen RS meer.

Veel plezier op je nieuwe account.

Dat zou relax zijn.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

4-7-2005 18:18
Den_temmy

Gewist lid

appart gevalletje he
iedereen ma zegge als ie gehackd word
nee ik hoef geen geld ik wil da zelf opbouwe
lol wa zeg jij : ja lama kome
mja das zijn de slimme he kb
ps. doe zo verder man , zo word je rijkPlaatje
4-7-2005 21:31
Antwoord 46-58 van 58 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.