Ctk Mastah Gewist lid | Posted with I-mode: Leaders hoeven geen skill total te hebben van 650 W0000t, hij speelt weer verder! Het is alleen wel jammer dat het kbart tijdperk is afgesloten. Ik mag je nog wel kbart blijven noemen eh? Jeroen 2-7-2005 20:29 | ||
Geertjen2 Gewist lid | killerbart...Its the end of an era ( het einde van een tijdperk...) 2-7-2005 22:46 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | quote: Jij wel man Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 3-7-2005 12:06 | ||
Stief0 Gewist lid | goed tis topen dat je weer veel gedl verdient op je ander acc 3-7-2005 13:36 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | this te hopen ja, ik zie wel een beetje op tegen ALLES weer opnieuw te moeten trainen maar ik doe me best. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 3-7-2005 14:08 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | this te hopen ja, ik zie wel een beetje op tegen ALLES weer opnieuw te moeten trainen maar ik doe me best. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 3-7-2005 14:08 | ||
Smaj Gewist lid | laten we hopen dat je snel sterker wordt greetz smaj 3-7-2005 14:54 | ||
T Man1988 Gewist lid | wb kb 3-7-2005 16:36 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Tnx Good to be back Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 3-7-2005 17:06 | ||
Priamus Gewist lid | Ik wil je wel op weg helpen door je geld te lenen. Ik speel zelf toch geen RS meer. Veel plezier op je nieuwe account. 3-7-2005 19:10 | ||
Dope Dude666 Inactief | welkom trug...mss da k je nu tog wel s ooit leer kenne 3-7-2005 21:14 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | quote: Dat zou relax zijn. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 4-7-2005 18:18 | ||
Den_temmy Gewist lid | appart gevalletje he iedereen ma zegge als ie gehackd word nee ik hoef geen geld ik wil da zelf opbouwe lol wa zeg jij : ja lama kome mja das zijn de slimme he kb ps. doe zo verder man , zo word je rijk 4-7-2005 21:31 |