Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Pk Events voorgoed weg]
Pk Events voorgoed weg
Goeie avond,

Er waren nogal veel problemen over de events. Niemand wilde naar pk events of het waren er veel te veel. Voortaan zijn pk events niet meer geldig als event. Je krijgt hiervoor geen duimpjes meer.

Er zijn ook nog een aantal andere regels bijgekomen. Deze kan je vinden bij de Event Organiseer page.

Hopelijk maken we hier een aantal leden blij.

PS: Natuurlijk kan je gewoon Pk avonden afspreken met leden, maar deze tellen dus niet meer mee als event => duimpje.

Drass
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
Gepost door DrassRune Member (6.9) op 25-6-2005 19:44
Antwoorden:
Bloodgoat

Gewist lid

quote:
Jmthebigman zei:
jij bent niet de enige Plaatje

NOOOOOOOOOOOOOOPlaatjePlaatje
jm gaat naar events, nog een reden om er juist niet heen te gaan.

quote:
Darkwarri133 zei: ik ben nog niet naar een event geweest vanwege de examens maar ik ben blij dat de pk-events weg zijn omdat ik er zoveel slechts over gehoord heb.maar ik heb zo`n groepje van 4 à 5 man, vrienden van op school, daar ga ik altijd mee pken en iedereen luister goed naar de gene die de leiding geeft. natuurlijk komt bij ons iedereen eens aan de leiding maar met 4 à 5 man is het toch veel makkelijker dan met een stuk of 20 dus heb ik er niets tegen dat die pk-events weggaan.

met een groepje van "4 à 5 man" maak je geen kans met high lvl pken.

mensen die dahcten dat rsr noob was, let nu maar eens op, de mensen die nooit naar pking events konden omdat ze te noob waren gaan nu naar de fun events, ooit afgevraagt hoe rsr aan zijn noob gemiddelde 62 comb komt? ga naar het eerste beste "hi im a shit noob come play hide and seek with me" event.
26-6-2005 11:32
Jecht234

Gewist lid

das wel nie leuk voor de gasten die ngo nei in ra kunnen
26-6-2005 11:34
Schurinkje

Gewist lid

jammer dat de events stoppen.. het leek mij wel leuk om flink wat gasten te killen met pken.
26-6-2005 12:07
Petertje93

Gewist lid

Misschien kunnen we gewoon 1x in de maand ofzo een pk-trip doen met 10 leden ofzo voor de lol.

P.S. Waar zit die page met meer informatiePlaatje
26-6-2005 12:07
Dendries0

Inactief

Zoals ik al gezegd heb, fantastiche update... Maar dan vind ik dat men idee op ideenbord wel moet komen. Dan vind ik ook dat RA duimpjes moeten meetellen voor je CL
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
badges: 1 2 3
You're unique, just like everyone else....

26-6-2005 12:09
Kholdstare 4

Gewist lid

ja dat klopt wel. En ik vroeg ook iets: mogen events als chicken fight en sneeuwbal event nog?
26-6-2005 12:12
Priamus

Gewist lid

quote:
Jecht234 zei: das wel nie leuk voor de gasten die ngo nei in ra kunnen

Wablief?

Een goede beslissing.
26-6-2005 12:16
Dendries0

Inactief

quote:
Kholdstare 4 zei: ja dat klopt wel. En ik vroeg ook iets: mogen events als chicken fight en sneeuwbal event nog?

ja, want drass had alle pk events gedelete en die bleven staan. Dat is trouwens ook geen pk-event.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
badges: 1 2 3
You're unique, just like everyone else....

26-6-2005 12:20
Benniebob

Gewist lid

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik wil wel af en toe pken ok elke dag hoeft niet maar dan ga je tog niet alles weghalen maar da is gebeurt
en mn cl lvl boeit me niet ik wil alleen 5+ zijn om events te organiseren en dan pk trips (nie meer dus) en nu vin ik ook dat je hitpoints lvl om 5+ te worden anders gemaakt ken worde want anders was het zodat noobjes geen pk trips gingen organiseren (denk ik) maar da ken oowk al nie meer dus dan iets anders verzinnen zoals....

dat je door de clan members gekozen ken worden of zo en dan ken je zelf 1 keer kiezen per maand wie 5 plus word en dat elke maand de 20 mensen met de meeste stemmen 5+ worden (anders gaan vriende elkaar errug helpen)

(en dit mag van my oowk wel op het ideen bord)
26-6-2005 13:25
Zenpy

Gewist lid

pff ik ging alleen naar de pk eventsPlaatje dat andere is zo saaiPlaatje leuk nieuws hoorPlaatje
26-6-2005 14:22
Den_temmy

Gewist lid

quote:
Sneeky1 zei: lol als je zon regel invoerd kan je gelijk rsr weghalen...

kom jongens zullen we verstoppertje spelen weeeeeeeePlaatje! tikkie jij bent hem Plaatje dit had ik niet verw8 van rsr zwaar onder de maat....

ik bne blij !Plaatje
nja sneeky zaag dara nie over
rsr is een fun clan wees blij dat je de pk events gehad hebt
je bent ra , was het prob dan
26-6-2005 15:26
Zenpy

Gewist lid

nou het probleem is dat niet iedereen de reqs heb voor ra en toch willen pk-enPlaatje
26-6-2005 15:39
Kjellieboy

Gewist lid

nja zenpy ze moete maar hun skills trainen Plaatje cb 80 duurt ni zolang

ik vind het wel goed dat rsr pking events wegvalle want: er was teveel bs, loggers, runners, teletubbies...

rsr is funclanPlaatje geen pken clanPlaatje (voor degende die het nog steeds niet weten)
26-6-2005 16:36
Skaterke_007

Gewist lid

spijtig voor degene die nog niet in ra kunne tjah succes met trainen dan he Plaatje
26-6-2005 17:18
Geertjen2

Gewist lid

het is en blijft een ************************* update
en die sterretjes zijn niet positief voor de slimmeriken -.-
26-6-2005 20:07
Antwoord 31-45 van 60 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.