Bloodgoat Gewist lid | quote: NOOOOOOOOOOOOOO jm gaat naar events, nog een reden om er juist niet heen te gaan. quote: met een groepje van "4 Ã 5 man" maak je geen kans met high lvl pken. mensen die dahcten dat rsr noob was, let nu maar eens op, de mensen die nooit naar pking events konden omdat ze te noob waren gaan nu naar de fun events, ooit afgevraagt hoe rsr aan zijn noob gemiddelde 62 comb komt? ga naar het eerste beste "hi im a shit noob come play hide and seek with me" event. 26-6-2005 11:32 | ||
Jecht234 Gewist lid | das wel nie leuk voor de gasten die ngo nei in ra kunnen 26-6-2005 11:34 | ||
Schurinkje Gewist lid | jammer dat de events stoppen.. het leek mij wel leuk om flink wat gasten te killen met pken. 26-6-2005 12:07 | ||
Petertje93 Gewist lid | Misschien kunnen we gewoon 1x in de maand ofzo een pk-trip doen met 10 leden ofzo voor de lol. P.S. Waar zit die page met meer informatie 26-6-2005 12:07 | ||
Dendries0 Inactief | Zoals ik al gezegd heb, fantastiche update... Maar dan vind ik dat men idee op ideenbord wel moet komen. Dan vind ik ook dat RA duimpjes moeten meetellen voor je CL 26-6-2005 12:09 | ||
Kholdstare 4 Gewist lid | ja dat klopt wel. En ik vroeg ook iets: mogen events als chicken fight en sneeuwbal event nog? 26-6-2005 12:12 | ||
Priamus Gewist lid | quote: Wablief? Een goede beslissing. 26-6-2005 12:16 | ||
Dendries0 Inactief | quote: ja, want drass had alle pk events gedelete en die bleven staan. Dat is trouwens ook geen pk-event. 26-6-2005 12:20 | ||
Benniebob Gewist lid | neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik wil wel af en toe pken ok elke dag hoeft niet maar dan ga je tog niet alles weghalen maar da is gebeurt en mn cl lvl boeit me niet ik wil alleen 5+ zijn om events te organiseren en dan pk trips (nie meer dus) en nu vin ik ook dat je hitpoints lvl om 5+ te worden anders gemaakt ken worde want anders was het zodat noobjes geen pk trips gingen organiseren (denk ik) maar da ken oowk al nie meer dus dan iets anders verzinnen zoals.... dat je door de clan members gekozen ken worden of zo en dan ken je zelf 1 keer kiezen per maand wie 5 plus word en dat elke maand de 20 mensen met de meeste stemmen 5+ worden (anders gaan vriende elkaar errug helpen) (en dit mag van my oowk wel op het ideen bord) 26-6-2005 13:25 | ||
Zenpy Gewist lid | pff ik ging alleen naar de pk events dat andere is zo saai leuk nieuws hoor 26-6-2005 14:22 | ||
Den_temmy Gewist lid | quote: ik bne blij ! nja sneeky zaag dara nie over rsr is een fun clan wees blij dat je de pk events gehad hebt je bent ra , was het prob dan 26-6-2005 15:26 | ||
Zenpy Gewist lid | nou het probleem is dat niet iedereen de reqs heb voor ra en toch willen pk-en 26-6-2005 15:39 | ||
Kjellieboy Gewist lid | nja zenpy ze moete maar hun skills trainen cb 80 duurt ni zolang ik vind het wel goed dat rsr pking events wegvalle want: er was teveel bs, loggers, runners, teletubbies... rsr is funclan geen pken clan (voor degende die het nog steeds niet weten) 26-6-2005 16:36 | ||
Skaterke_007 Gewist lid | spijtig voor degene die nog niet in ra kunne tjah succes met trainen dan he 26-6-2005 17:18 | ||
Geertjen2 Gewist lid | het is en blijft een ************************* update en die sterretjes zijn niet positief voor de slimmeriken -.- 26-6-2005 20:07 |