Theonejunior Gewist lid | kvin et jammer dat het gedaan is met pk events 26-6-2005 22:04 | ||
Cowboy Ton Gewist lid | ik vind helemaal niet erg, die pk-trips waren toch niet zo leuk. 26-6-2005 22:20 | ||
Bloodgoat Gewist lid | combat 90-99 en je wilt graag pken? word trwf trainee [http://s3.invisionfree.com/Trwf/index.php?act=idx] dan naar het trainee gedeelte en maak een intro post. alleen zorgen dat je een referal hebt van iemand die je daar kent rsr valt nu dus niet meer mee te pken, en ra... nou die worden alleen maar elke keer opgezocht en geowned rofl 26-6-2005 22:23 | ||
Tosti.ffx Black Member (3.0) | Ahhhh leaders en andere..Dit is geweldig nieuws Dankje wel. En als je in Ra wilt zal je gewoon je combat moeten trainen, kom op niet zo lui 27-6-2005 12:20 | ||
Dendries0 Inactief | quote: Lol, geen reclame voor andere clans. Dan nog wel op het topic dat alle leaders lezen 27-6-2005 13:12 | ||
Nickalicious Gewist lid | Gvd.. altijd geoerangschurftjood met jullie. WHO CARES! dit is een fun clan! 29-6-2005 12:58 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Ok... Mensen die denken dat er nu geen leuke events meer komen, get a life. Serieus. Als je denkt dat PKen in RS het enige is wat je kan doen, ben je behoorlijk zielig. Speel eens een ander spel of zo, je bent dan teveel gefocussed op 1 ding. Vroeger, in de begindagen van RSR hadden we ECHT leuke events, no killing involved. Dat was cool. Het is zo dat er nu veel weirde mensen zijn die stomme events organiseren, maar ja, daarom is events organiseren dus 5+ gemaakt! Als we domme events zien wissen we ze natuurlijk ook gewoon. Maybe moet(en) ik/we eens een page maken met ideën voor events.... 30-6-2005 08:32 | ||
Killerareso Gewist lid | mhh ik vind dit beter zo. we zijn een fun clan geen pk clan. dus fun events maare events zoals het sneeuwbal event. daarvoor krijg je toch nog wel een duimpje voor 30-6-2005 13:20 | ||
Kippendoder Inactief | Hmm, dit is al (een beetje) beter. hey! 30-6-2005 20:29 | ||
Bobsel Rune Member (6.9) | quote:Helemaal mee eens, ik weet nog het event dat de almachtige Jaron uit zijn hol kwam om ctk in mensen te schrijven 1-7-2005 21:29 | ||
Erikje90 Gewist lid | quote: er komen hierdoor juist leukere events. Als ik ergens nooit heen ging waren het van die onorganiseerde pkevents nog saai ook. Er zijn leuke events zat 1-7-2005 21:34 |