Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Pk Events voorgoed weg]
Pk Events voorgoed weg
Goeie avond,

Er waren nogal veel problemen over de events. Niemand wilde naar pk events of het waren er veel te veel. Voortaan zijn pk events niet meer geldig als event. Je krijgt hiervoor geen duimpjes meer.

Er zijn ook nog een aantal andere regels bijgekomen. Deze kan je vinden bij de Event Organiseer page.

Hopelijk maken we hier een aantal leden blij.

PS: Natuurlijk kan je gewoon Pk avonden afspreken met leden, maar deze tellen dus niet meer mee als event => duimpje.

Drass
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
Gepost door DrassRune Member (6.9) op 25-6-2005 19:44
Antwoorden:
Theonejunior

Gewist lid

kvin et jammer dat het gedaan is met pk eventsPlaatje
26-6-2005 22:04
Cowboy Ton

Gewist lid

ik vind helemaal niet erg, die pk-trips waren toch niet zo leuk.
26-6-2005 22:20
Bloodgoat

Gewist lid

combat 90-99 en je wilt graag pken?
word trwf trainee Plaatje
[http://s3.invisionfree.com/Trwf/index.php?act=idx]
dan naar het trainee gedeelte en maak een intro post.
alleen zorgen dat je een referal hebt van iemand die je daar kent Plaatje

rsr valt nu dus niet meer mee te pken, en ra... nou die worden alleen maar elke keer opgezocht en geowned rofl Plaatje
26-6-2005 22:23
Tosti.ffx

Black Member (3.0)

Ahhhh leaders en andere..Dit is geweldig nieuws Plaatje
Dankje wel.

En als je in Ra wilt zal je gewoon je combat moeten trainen, kom op niet zo lui Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
27-6-2005 12:20
Dendries0

Inactief

quote:
Bloodgoat zei: combat 90-99 en je wilt graag pken?
word trwf trainee Plaatje
[http://s3.invisionfree.com/Trwf/index.php?act=idx]` title=`[http://s3.invisionfree.com/Trwf/index.php?act=idx]`>[[http://s3.invisionfree.com/Trwf/index.php?act=idx]]
dan naar het trainee gedeelte en maak een intro post.
alleen zorgen dat je een referal hebt van iemand die je daar kent Plaatje

rsr valt nu dus niet meer mee te pken, en ra... nou die worden alleen maar elke keer opgezocht en geowned rofl Plaatje

Lol, geen reclame voor andere clans. Dan nog wel op het topic dat alle leaders lezen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
badges: 1 2 3
You're unique, just like everyone else....

27-6-2005 13:12
Nickalicious

Gewist lid

Gvd.. altijd geoerangschurftjood met jullie. WHO CARES! dit is een fun clan!
29-6-2005 12:58
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Ok... Mensen die denken dat er nu geen leuke events meer komen, get a life.
Serieus.
Als je denkt dat PKen in RS het enige is wat je kan doen, ben je behoorlijk zielig. Speel eens een ander spel of zo, je bent dan teveel gefocussed op 1 ding.

Vroeger, in de begindagen van RSR hadden we ECHT leuke events, no killing involved. Dat was cool.
Het is zo dat er nu veel weirde mensen zijn die stomme events organiseren, maar ja, daarom is events organiseren dus 5+ gemaakt!
Als we domme events zien wissen we ze natuurlijk ook gewoon.

Maybe moet(en) ik/we eens een page maken met ideën voor events....
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-6-2005 08:32
Killerareso

Gewist lid

mhh ik vind dit beter zo. we zijn een fun clan geen pk clan. dus fun events

maare events zoals het sneeuwbal event. daarvoor krijg je toch nog wel een duimpje voorPlaatje
30-6-2005 13:20
Kippendoder

Inactief

Hmm, dit is al (een beetje) beter.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
30-6-2005 20:29
Bobsel

Rune Member (6.9)

quote:
Thulinma zei: Ok... Mensen die denken dat er nu geen leuke events meer komen, get a life.
Serieus.
Als je denkt dat PKen in RS het enige is wat je kan doen, ben je behoorlijk zielig. Speel eens een ander spel of zo, je bent dan teveel gefocussed op 1 ding.

Vroeger, in de begindagen van RSR hadden we ECHT leuke events, no killing involved. Dat was cool.
Het is zo dat er nu veel weirde mensen zijn die stomme events organiseren, maar ja, daarom is events organiseren dus 5+ gemaakt!

Helemaal mee eens, ik weet nog het event dat de almachtige Jaron uit zijn hol kwam om ctk in mensen te schrijvenPlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-7-2005 21:29
Erikje90

Gewist lid

quote:
Thulinma zei: Ok... Mensen die denken dat er nu geen leuke events meer komen, get a life.
Serieus.

er komen hierdoor juist leukere events. Als ik ergens nooit heen ging waren het van die onorganiseerde pkevents nog saai ook. Er zijn leuke events zatPlaatje
1-7-2005 21:34
Antwoord 46-56 van 60 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 4

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.