Gregoryw Rune Member (6.9) | Af en toe eens een "verstopper" event ofzo kan toch in een funclan Minder events wil niet zeggen minder fun.Join RA,regel een wekelijkse,dagelijkse rsr pktrip,maakt niet uit.Gewoon worden deze trips niet beloond met een duim. 25-6-2005 22:52 | ||
Nickalicious Gewist lid | mijn event die is origineel! komt eraan zie juli 25-6-2005 23:00 | ||
Drass Rune Member (6.9) | Jullie lezen mijn post niet goed. Het gaat jullie echt alleen maar om die kleine duimpjes he Je kan gewoon pk avonden organiseren en dat is ook fun / of Ra natuurlijk, maar je krijgt er geen special RSR duimpje voor. Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug! 25-6-2005 23:03 | ||
De Legende Inactief | wat is dit voor shit mam geen pk events meer ik vond het super dol 25-6-2005 23:04 | ||
Bamberg88 Gewist lid | quote: Als ze er geen duimpje voor krijgen komen ze niet zo is het gewoon . De trips die dan georganiseerd worden komen dan alleen mensen op af die het leuk vinden en graag doen en niet alleen voor duimpje meedoen. Dat is een voordeel. 25-6-2005 23:06 | ||
Lord Michel Gewist lid | Goedzo drass. Ik zal het nog ff benadrukken pken doe je maar ergens anders, niet in rsr 25-6-2005 23:06 | ||
Kholdstare 4 Gewist lid | ik vind het niet erg, ik ga sowieso nooit pken met rsr, die kennen het woord dotten zelfs niet... Er zullen nu wel een heleboel noob events zijn, maar tenminste niet veel problemen meer. Btw mogen events als chicken fight nog? 25-6-2005 23:08 | ||
Drass Rune Member (6.9) | quote: Als dit ook zo uitpakt is het een geweldige update. Mensen die alleen voor de duimpjes blijven weg en meestal zijn dit ook gasten die in full steel komen en het erg vinden als ze ook nog eens doodgaan ook Dus hopen dat dit goed werkt. Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug! 26-6-2005 01:24 | ||
Bloodgoat Gewist lid | nou ik kom toch niet echt in full steel naar pk trips, maar nu er geen duimpjes gegeven worden is er veel minder motivatie om pk events te maken/bezoeken. en aan die 2 trips in de week van ra heb je ook niet vee -.- moet gewoon veel vaker, en met duimpjes worden er veel meer van zulke events gemaakt en komen er meer mensen. mja, ben de trwf trainees al gejoined voor pken 26-6-2005 02:00 | ||
Laky Day Gewist lid | ik ben er vet blij mee. ik ga nooit naaar pk trips. ik vind het nogal saai. fun event zijn veel grappiger daar heb je meer lol in. nu is rsr nog leuker. 26-6-2005 08:27 | ||
Essiw Gewist lid | ik ga ook nooit naar pk-trips omdat we dan soms elkaar gaan afslachten wwatt niiet de bedoeling is en de mensenn (bijna) nooit luisteren naar mensen die het organiseren maareuh waar staat die Event Organiseer page of is dat aleen voor mensen die hoger zijn dan 5? 26-6-2005 09:23 | ||
Darkwarri133 Gewist lid | ik ben nog niet naar een event geweest vanwege de examens maar ik ben blij dat de pk-events weg zijn omdat ik er zoveel slechts over gehoord heb.maar ik heb zo`n groepje van 4 Ã 5 man, vrienden van op school, daar ga ik altijd mee pken en iedereen luister goed naar de gene die de leiding geeft. natuurlijk komt bij ons iedereen eens aan de leiding maar met 4 Ã 5 man is het toch veel makkelijker dan met een stuk of 20 dus heb ik er niets tegen dat die pk-events weggaan. 26-6-2005 09:53 | ||
Jmthebigman Rune Member (6.9) | quote: jij bent niet de enige 26-6-2005 09:56 | ||
Jules Inactief | quote: 0_0 Wou ik dus ook posten maar blijkbaar werkte mijn post niet. 26-6-2005 10:13 | ||
Woodcut X Gewist lid | quote: jullie zijn allebei niet de enige 26-6-2005 11:30 |