Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Pk Events voorgoed weg]
Pk Events voorgoed weg
Goeie avond,

Er waren nogal veel problemen over de events. Niemand wilde naar pk events of het waren er veel te veel. Voortaan zijn pk events niet meer geldig als event. Je krijgt hiervoor geen duimpjes meer.

Er zijn ook nog een aantal andere regels bijgekomen. Deze kan je vinden bij de Event Organiseer page.

Hopelijk maken we hier een aantal leden blij.

PS: Natuurlijk kan je gewoon Pk avonden afspreken met leden, maar deze tellen dus niet meer mee als event => duimpje.

Drass
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
Gepost door DrassRune Member (6.9) op 25-6-2005 19:44
Antwoorden:
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Af en toe eens een "verstopper" event ofzo kan toch in een funclanPlaatje

Minder events wil niet zeggen minder fun.Join RA,regel een wekelijkse,dagelijkse rsr pktrip,maakt niet uit.Gewoon worden deze trips niet beloond met een duim.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-6-2005 22:52
Nickalicious

Gewist lid

mijn event die is origineel! komt eraan zie juli
25-6-2005 23:00
Drass

Rune Member (6.9)

Jullie lezen mijn post niet goed. Het gaat jullie echt alleen maar om die kleine duimpjes he Plaatje Je kan gewoon pk avonden organiseren en dat is ook fun / of Ra natuurlijk, maar je krijgt er geen special RSR duimpje voor.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-6-2005 23:03
De Legende

Inactief

wat is dit voor shit mam geen pk events meer ik vond het super dol
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-6-2005 23:04
Bamberg88

Gewist lid

quote:
Drass zei: Jullie lezen mijn post niet goed. Het gaat jullie echt alleen maar om die kleine duimpjes he Plaatje Je kan gewoon pk avonden organiseren en dat is ook fun / of Ra natuurlijk, maar je krijgt er geen special RSR duimpje voor.

Als ze er geen duimpje voor krijgen komen ze niet zo is het gewoon Plaatje. De trips die dan georganiseerd worden komen dan alleen mensen op af die het leuk vinden en graag doen en niet alleen voor duimpje meedoen. Dat is een voordeel.
25-6-2005 23:06
Lord Michel

Gewist lid

Goedzo drassPlaatje. Ik zal het nog ff benadrukken pken doe je maar ergens anders, niet in rsr
25-6-2005 23:06
Kholdstare 4

Gewist lid

ik vind het niet erg, ik ga sowieso nooit pken met rsr, die kennen het woord dotten zelfs niet... Er zullen nu wel een heleboel noob events zijn, maar tenminste niet veel problemen meer. Btw mogen events als chicken fight nog?
25-6-2005 23:08
Drass

Rune Member (6.9)

quote:
Bamberg88 zei:

Als ze er geen duimpje voor krijgen komen ze niet zo is het gewoon Plaatje. De trips die dan georganiseerd worden komen dan alleen mensen op af die het leuk vinden en graag doen en niet alleen voor duimpje meedoen. Dat is een voordeel.

Als dit ook zo uitpakt is het een geweldige update. Mensen die alleen voor de duimpjes blijven weg en meestal zijn dit ook gasten die in full steel komen en het erg vinden als ze ook nog eens doodgaan ook Plaatje

Dus hopen dat dit goed werkt.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-6-2005 01:24
Bloodgoat

Gewist lid

nou ik kom toch niet echt in full steel naar pk trips, maar nu er geen duimpjes gegeven worden is er veel minder motivatie om pk events te maken/bezoeken.

en aan die 2 trips in de week van ra heb je ook niet vee -.-
moet gewoon veel vaker, en met duimpjes worden er veel meer van zulke events gemaakt en komen er meer mensen.

mja, ben de trwf trainees al gejoined voor pken Plaatje
26-6-2005 02:00
Laky Day

Gewist lid

ik ben er vet blij mee. ik ga nooit naaar pk trips.
ik vind het nogal saai. fun event zijn veel grappiger daar heb je meer lol in. nu is rsr nog leuker.
26-6-2005 08:27
Essiw

Gewist lid

ik ga ook nooit naar pk-trips omdat we dan soms elkaar gaan afslachten
wwatt niiet de bedoeling is
en de mensenn (bijna) nooit luisteren naar mensen die het organiseren
maareuh waar staat die Event Organiseer page of is dat aleen voor mensen die hoger zijn dan 5?
26-6-2005 09:23
Darkwarri133

Gewist lid

ik ben nog niet naar een event geweest vanwege de examens maar ik ben blij dat de pk-events weg zijn omdat ik er zoveel slechts over gehoord heb.maar ik heb zo`n groepje van 4 à 5 man, vrienden van op school, daar ga ik altijd mee pken en iedereen luister goed naar de gene die de leiding geeft. natuurlijk komt bij ons iedereen eens aan de leiding maar met 4 à 5 man is het toch veel makkelijker dan met een stuk of 20 dus heb ik er niets tegen dat die pk-events weggaan.
26-6-2005 09:53
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

quote:
Dendries0 zei: fantastico!
Jullie zullen me nu vaker op events zien jongens...

jij bent niet de enige Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
26-6-2005 09:56
Jules

Inactief

quote:
Drass zei: Jullie lezen mijn post niet goed. Het gaat jullie echt alleen maar om die kleine duimpjes he Plaatje Je kan gewoon pk avonden organiseren en dat is ook fun / of Ra natuurlijk, maar je krijgt er geen special RSR duimpje voor.

0_0 Wou ik dus ook posten maar blijkbaar werkte mijn post niet.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-6-2005 10:13
Woodcut X

Gewist lid

quote:
Jmthebigman zei:
jij bent niet de enige Plaatje

jullie zijn allebei niet de enigePlaatje
26-6-2005 11:30
Antwoord 16-30 van 60 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.