Joepi2 Gewist lid | nou, ben effe ge-update door zoonlief. Jullie hebben de regels niet duidelijk in de claninfo staan. Ik heb me omstreeks 16 feb. aangemeld. heb een aantal posts gedaan, zat op level 1.8 en ben vrolijk gewist. Het blijkt dat er in januari nieuwe relges zijn opgesteld. nou ben ik nog niet helemaal door alle posts op het forum heen, dus deze had ik gemist. Ik ging uit van: minimaal 1 x in 3 dagen aanmelden. Bovendien heb ik dus maar een halve maand de tijd gehad om enigszinds bekend te geraken op rsr. Halverwege de maand worden er posts gestuurd naar mensen die als inactief te boek staan, maar mensen die zich na die datum aanmelden, krijgen de melding niet, en krijgen bovendien geen kans om zowiezo een maand mee te doen. ik blijf van mening dat de criteria nog eens goed doorgenomen moeten worden. bovendien zou ik willen adviseren om bij claninfo duidelijk neer te zetten wat een nieuw lid zou kunnen doen om lid te blijven. op deze manier is het erg moeilijk om je in de clan te voegen. voor je het weet word je als nieuw lid gewist. 1-3-2005 15:52 | ||
Ajaxfan11 Gewist lid | lol ik zit er nog in m3et 100 post ik ga NOG actiever zijn en btw is jaron al trug van vakantie~ 1-3-2005 15:55 | ||
Priamus Gewist lid | W00t, goede zet Echt heel goed, al die niet actieve mensen verdienen rsr ook niet 1-3-2005 16:00 | ||
Dave Z Gewist lid | ja heeul goed, alleen veel mensjus zuren over dat ze verwijderd zijn. maarja, toch nog ok stuk opgeruimder 1-3-2005 16:10 | ||
Aleela Gewist lid | quote: die is al een tijdje terug hor 1-3-2005 16:24 | ||
Tines4win Gewist lid | quote: Ze heb wel gelijk... Als je elke keer gewist wordt en je was toch al niet actief kan je je met gemak weer aanmelden om alleen met de dropparty's mee te doen. Ook is het zo dat als je wel actief bent en je zit er pas net in... Je wordt dan opeens gewist, dat is nou ook niet zo heel gezellig denk ik... 1-3-2005 16:27 | ||
Larsrangerb Gewist lid | veel leden gewist ja minder administratie etc. voor de leaders ik ben er nog dus ben allang blij 1-3-2005 16:29 | ||
Killerareso Gewist lid | ik vidnt het goed dat veel inactive mensen verwijderd zijn. een paar vrinden van mij zatene hierin maar deden niks. alleen we jammer dat het gemiddelde combat lvl naar 57.8618 1-3-2005 16:37 | ||
Rotterdam1 Gewist lid | o jmmer. ik mag helemaal geen member worden. hoelang ben jij member geweest? member zijn lijkt me vet cool! ik ga mijn ouders ff overhalen nou, mzzl! 1-3-2005 18:07 | ||
Lord J.d. Gewist lid | Dus julie banne iedreen zelfs ik ... ik ben 101 maar zelfs dan nog blijkt da u ni te storen? ik snap het ni... oe kunde da nu doen met uw eigen clan... alle besten ff gaan verwijderen... in de EMAIL stond da ik mn BADGES zou terug krijgen als ik een pm zend naar een leader... blijkbaar dus verkeerd? Wel als het zo zit... dan kap ik er mee de volgende personen ook: LORD JAN M BLACKMY SIR JENS S LORD BEN M en nog meer mensen die mss nog ier iets aan toe willen voegen? VAAAAAAAAARWEL rsr! 1-3-2005 18:15 | ||
Sir Mvl Inactief | @jord jd: wtf denk je nu echt dat de leaders (het inactiefheid systeem) je niet zou wissen omdat je combatlevel 101 bent lol 1-3-2005 18:51 | ||
Tosti.ffx Black Member (3.0) | doei doei lord J.d (zoals Sir mvl al zei je bent lvl 100+ en dan mogen ze je niet wissen ook al ben niet actief genoeg?) mwa...in februari ben ik niet naar een event gegaan( wat ook NIET meer verplicht is) maar dan moet je wel onthoude dat je genoeg moet posten (met dat bedoel ik dus niet dat je moet gaan spammen of allerlij onzin op het forum gooit) 1-3-2005 20:21 | ||
Ctk Mastah Gewist lid | Posted with Imode: oeh, ik hoor ontevredenheid Wees actief en gij zult nix te klagen hebben... 1-3-2005 20:42 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Couldn't have said it better. En zoals hierboven al gezecht werd ben je echt niet beter voor rsr met level 100CB dan met level 60. Wat heb ik eraan als iemand 100CB is als hij vervolgens er niks mee doet voor RSR? Als je denk dat je beter bent vanwegen je CB heb je het dus goed mis, das gewoonweg arogant. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 1-3-2005 21:25 | ||
Jimmie87 Rune Member (6.9) | Waarom moeten er zoveel mensen weg? Verhoog dan de requirements! Dan wordt het ook een betere clan want nu zijn er ook kei veel noobs... 1-3-2005 23:01 |