Joepi2 Gewist lid | nou, het was wel een beetje erg rigoreus. ik ben een weekje lid, heb me al opgewerkt tot level 1.6 of 7 of 8, en lig er subiet uit. Ik heb me natuurlijk met dezelfde snelheid weer aangemeld, maar ik denk dat er even gekeken moet worden naar de settings. joepi 1-3-2005 12:00 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Denk het niet Die settings zijn zeer sterk overwogen en waren eerst nog veel strenger. Het feit dat er nu zoveel mensen zijn gewist is dat dit de eertse maand was en dus in 1x alle inactievelingen van bijvoorbeeld de laatste 6 maanden zijn gewist. Volgende maand zal het aantal mensen die gewist worden door hun inactiefheid dus een heel stuk lager zijn. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 1-3-2005 12:35 | ||
Blacksamuray Gewist lid | goede zet alleen slecht als we ooit nog eens een war hebben maar daar ga ik toch niet van uit dus goede zet leaders(ik ben niet gewist wat ik niet had verwacht) 1-3-2005 12:56 | ||
Heino11 Gewist lid | heej ik ben vrijwel elke dag online en nu krijg ik een bericht dat ik gewist ben en me opnieuw moet aan melden. Konden jullie niet gewoon een waarschuwing sturen ofzo? Ik heb al een p-message naar Drass gestuurd of hij mijn oude stats kan teruggeven. Ok Ok ik weet dat ik fout was en zal nu meer aan events mee gaan doen. Groeten Heino11 p.s. Killerbart als jij dit eerder ziet dan Drass en ik ben nog geen lvl 5.4 wil jij dan ff mijn badges en andere dingen teruggeven plz. 1-3-2005 13:19 | ||
Blacklack Gewist lid | dat gaat volgens mij al automatisch. ik vindt het goed dat de leaders dit besloten hebben. greeeeeeetz, black 1-3-2005 13:45 | ||
Bartho_e Gewist lid | quote: Dat gaat niet door, want anders heeft het wissen geen nut he. 1-3-2005 13:48 | ||
Blacklack Gewist lid | maar als hij verwijderd is uit de clan... dan hoort hij tog neit on-line te zijn nu?!?! * ik snap het niet meer * 1-3-2005 13:54 | ||
Magiclord1 Gewist lid | k ben bang dat ik er ook uit ga.... ik heb vet weinig tijd om naar events te gaan k haal 1 per maand nog maar net, t is voor mij erg moeilijk om om 8 uur onnline te zijn. (de meeste events zijn dan) 1-3-2005 14:04 | ||
Pittbull_wd Gewist lid | @ blacklack: misschien heeft hij zich weer opnieuw aangemeld 1-3-2005 14:05 | ||
666megaminer Inactief | als je niet een event mee doet, maar wel (niet spammerig) post, wordt je dan ook niet gewist? en waar kan je ziet wat je aktiefheid is, en of hij onder 0 is? Your file is not found If you must file a complaint Send it to Bill Gates 1-3-2005 14:06 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Dat kan je niet Anders kan zou je alleen maar daarom actief zijn, we willen dat je oprecht actiefbent en niet omdat je je actiefheid boven de 0 wilt houden. @ Heino11 Zoals Bartho al zei is er dan geen nut meer om je te wissen, je stats enzo ben je dus kwijt. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 1-3-2005 14:30 | ||
Ctk Mastah Gewist lid | Naha! Ik ben niet gewist, wat dus betekent dat ik nog mag blijven! Of dat mijn actiefheid hoog genoeg is Als je vaak genoeg post, blijft je actiefheid boven de nul. Alleen leaders weten wat je actiefheid is. Heb je weinig posts, ben je niet actief en doe je niet mee aan events, dan kun je verwachten dat je gewist wordt... 1-3-2005 14:31 | ||
Maggot666_s Gewist lid | Wewt, ik sta nu in 3 dinge op de 2e plek 1-3-2005 14:43 | ||
Bamberg88 Gewist lid | Kedan dis het betere werk ik ben er nog en mijn vriende ook dus ik vind het wel goed. 1-3-2005 15:16 | ||
Laurens B Gewist lid | w00h000 yay go rsr! Wel laag clancombat nu.. 1-3-2005 15:50 |