Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Eerste lading inactievelingen geloost]
Eerste lading inactievelingen geloost
Beste Clanmensen,

Zoals jullie waarschijnlijk al dan niet hebben gemerkt is de clan flink in omvang gekrompen. Van de 670 members die we gisteren hadden zijn er op het moment nog zo een 370 over (nog steeds een zeer respectabele omvang voor een clan als RSR). Dit komt omdat vanmorgen rond een uur of 8 alle mensen die een negatieve actiefheid hadden zijn gewist (zo een 300 stuks dus). Dit hebben wij gedaan om zo een betere service te kunnen aanbieden aan de mensen die echt actief deelnemen aan RSR en dus recht hebben op een goede (en snelle) clan. Hopenlijk zijn er niet teveel van jullie vrienden gewist (er zal later nog een lijst volgen met de namen van alle members die gewist zijn).

The Leaders

P.S. Dit was geen eenmalige actie, elke laatste dag van de maand zullen alle mensen met een actiefheid onder 0 worden gewist.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 1-3-2005 11:51
Antwoorden:
Evolution606

Inactief

mwah kvindt het een beetje lullig...
ik post behoorlijk vaak enzo, maar die topics worden dan weer leuk allemaal verwijdertPlaatje
zo krijg je dus ook geen post-gemiddelde hoog.
en spammen mag ook niet... hoe wil je dan je posts omhoog krijgen! en ik heb trouwens ook geen email gehad waarin stond dat ik inactief was.
Maarja deze clan vernoobt steeds meer....
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
2-3-2005 07:53
Heino11

Gewist lid

quote:
KillerBart zei: Dat kan je niet Plaatje Anders kan zou je alleen maar daarom actief zijn, we willen dat je oprecht actiefbent en niet omdat je je actiefheid boven de 0 wilt houden.

@ Heino11
Zoals Bartho al zei is er dan geen nut meer om je te wissen, je stats enzo ben je dus kwijt.

ik ben echt genaaid ik kreeg een email waarin stond dat ik mijn level en badges terugkreegPlaatjePlaatjePlaatje
inmiddels heb ik mijn badges al terug. Nu duurt het weer super lang voordat ik weer 5.4 ben. Dat ik gewist ben kan ik misschien nog wel begrijpen, maar dat ik mijn level niet terug kan krijgen is echt super dom. maar helaas zo zullen jullie niet veel vrienden erbij krijgen in de clan.
Heino11
4-3-2005 18:21
Tines4win

Gewist lid

Er zou toch nog een lijst komen, met wie er allemaal verwijderd zijn....?
Wie heeft die lijst, of maakt die lijst?
6-3-2005 12:35
Antwoord 31-33 van 33 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.