Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Nieuwe RE Leader gezocht]
Nieuwe RE Leader gezocht
[EDIT]Met RE bedoelen we het PK gedeelte BINNEN RSR en niet de pk clan buiten RSR, Het PK gedeelte van RSR heet ook officeel geen RE meer maar RA (Revolutions Army) maar we gebruikte nog ff RE voor het gemak[EDIT]

Beste mensen,

Zoals jullie waarschijnlijk allemaal wel mee hebben gekregen heeft DBI difinitief RSR/RE verlaten. RE zit dus momenteel zonder leader. De vraag aan jullie is dus of iemand misschien interesse heeft om DBI zijn taak binnen RSR (als RE leader) over te nemen. We hebben besloten dat elk lid zich mag aanmelden in dit topic als leader maar let wel dat dit een grote verantwoordelijkheid is en veel tijd gaat kosten. Het is niet zomaar iets dat je "ff" doet. Van nieuwe de RE Leader wordt verwacht dat hij ALLE PK trips/wars/events enz enz van RE leid. Geef je dus alleen op als je ook echt serieuze plannen hebt om RE weer succesvol te maken. Dus, denk jij dat je RE weer tot succesvol PK gedeelte van RSR kan omtoveren? Geef je dan hier op als mogelijke nieuwe RE leader.

P.S. RE is ondertussen gerenamed naar RA (Revolutions Army) maar de nieuwe leader zou er eventueel in overleg een andere naam aan kunnen geven.

P.P.S. Dit topic is ENKEL BEDOELD OM JE AAN TE MELDEN ALS LEADER, ga a.u.b. geen complete discussies voeren of je mening posten ofzo. Alleen aanmeldingen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 23-2-2005 20:38
Antwoorden:
Giant Boy0

Gewist lid

Bartho_e welke leaders reqs zijn er dan?
(Combat 80 heb ik bijna nog uurtje traine..)
Att en def staan op het punt om omhoog te gaanPlaatje
Maarja.. maybe hogere reqs voor leader?
if thats true? tell it to me!Plaatje
24-2-2005 09:08
Vuilnisbak

Gewist lid

dis eigenlijk wel iets voor maisuna hij is best wel de uber pk tocht leider Plaatje

maarja hij si al tijden weg dus dat heeft geen zin en ik niet genoeg tijd ervoor
24-2-2005 10:43
Stef Dude

Gewist lid

ikwil wel ben cb 75 op het moment en kben iedere dag wel aant pken dus ik ben een goede keusPlaatje
24-2-2005 12:00
Bloodgoat

Gewist lid

ik wil me wel aanmelden...
maar blijkbaar vind het echte re dat niet leuk...

mja als ze het niet erg zouden vinden wil ik het wel een poging geven, kan altijd iets doenb behalve op zaterdag na 6 uur Plaatje
24-2-2005 13:02
Bluemage444

Gewist lid

ik wil heeeel graag wel leider zijnPlaatje , ben combat 70 , magic 73 ranging 73PlaatjePlaatje
24-2-2005 15:43
Brian352

Gewist lid

ik wil ok wel ra leader zijn cb 77 nog 2 att of 2 str of dacht 1 def 4 prayer lvls 29 ranged lvls 33 magic lvls en dan ben ik weer een lvl up als ik 1 van die dingen doe dus even kijken een week ofzo ben ik cb 80 ik wil wel ra leader worden ik maak me beschikbaar
24-2-2005 16:25
Bloodgoat

Gewist lid

ik denk als je re leider wil zijn dat je zoiezo erin moet kunnen dus 80+comb hebbe Plaatje
24-2-2005 16:39
Thedeadmatch

Gewist lid

misschien ben ik nog te zwak maar ik zou het wel willen doen omdat ik lvl 70 maar ik ben veel online en kan veel tijd er in steken duss maar kijk maar!Plaatje
24-2-2005 18:36
Carwagen

Gewist lid

Ik stel me beschikbaar als leader. Et lijkt me leuk om te doen. ik zal bij elke pktrip zijn behalve al ik training heb(woensdag avond) of ruzie met me ouders(laatste tijd niet vaak). kben combat 85
24-2-2005 19:58
Spongerobin

Gewist lid

ik stel me ook beschikbaar als leader ik kan ook vaak bij een event zijn .... tenzij ik ruzie met me ouders heb maar dan zit ik de volgende dag toch weer op de computer dus ik wil ook graag leader zijn ... zoals uhm veeel andere ... mijn cb is 71 maar ben vaak online en actief
25-2-2005 15:23
Geertjen2

Gewist lid

srry leaders maar ff oftopic: Mensen ik denk dat je ff moet beseffen dat leader van ra zijn veel werk is, en dat je best al een *goed* cb lvl moet hebben , actief zijn is niet genoeg vind ik...Als leaders mag je ook geen noob zijn die gaat beggen achter een kill PlaatjeNoobleader==> noob clan...?
Neem het serieus op, want dat is het ook.
btw: nee, ik geef me niet op Plaatje (is me teveel werk Plaatje )
25-2-2005 17:46
Death Ivo

Gewist lid

ik zou voor een leader req 90+ heel goed vinden zoals dbi
25-2-2005 21:57
Nickalicious

Gewist lid

quote:
Gregoryw zei: KB, zal ff spam deleten...

*spam deleted*
ehh je spamt nu zelf maare wat zijn ook al weer de eisen en meer uitleg is welkom
26-2-2005 11:35
Ctk Mastah

Gewist lid

Posted with Imode:
HET IS REPlaatje! EN NIET RAPlaatje! REN DBI ZIT NIET MEER IN DE CLANPlaatje!
Sjongejonge... Wat meer niveau zou welkom zijn. Maar, kom maar op met die reqs!
27-2-2005 20:31
Bamberg88

Gewist lid

this wel degelijk RA! let zelf beetje op mastah Plaatje lees het nieuws nog maar es.
27-2-2005 20:37
Antwoord 16-30 van 31 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 1

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.