Davidvries Gewist lid | Ik wil dit graag doen, maar ik voldoe nog niet aan die k*teisen, dus mag ik dan toch ik werk er wel aan... 23-2-2005 20:44 | ||
Bamberg88 Gewist lid | Ik stel mezelf ook wel beschikbaar, maar wil wel eerst precies weten wat er van de leider wordt verwacht, maar de kans is groot dat ik het dan wil doen, wat voor werk je er ook voor moet doen. (cb 82, maar train ik dagelijks) 23-2-2005 21:13 | ||
Blacklack Gewist lid | srrie maar deze post mag je verwijderen want ik kies toch voor RE. 23-2-2005 21:27 | ||
Kjellieboy Gewist lid | ik zou dat ook wel zijn maarjah ik heb nog een zwakkere account dan dat je moet hebben bij de eisen ervan en euh.. ik kan ook ni altijd bij de events aanwezig zijn en ik hoop vlug een nieuwe leader te hebben grtz kjellie 23-2-2005 21:35 | ||
Silvfo Gewist lid | Ik stel mezelf beschikbaar als leader. Ik ga tog wel redelijk vaak pken (ook als er geen rsr event is), ik zit al een aardig tijdje in de clan (kijk maar naar mijn clearence lvl), ik ben bijna altijd online (ook op de irc chat) als ik geen school of voetbal training/wedstrijd heb en ik heb genoeg tijd om dingen zoals pk trips, events, clanwars, enz te organiseren. 23-2-2005 21:53 | ||
Arnoud X122 Retired Sub-Leader (R) | Ik zou het wel willen proberen, maar dan moet ik eerst helemaal weten wat het inhoud.... 23-2-2005 21:57 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Mag ik er nogmaals op wijzen dat dit topic enkel bedoeld is om je aan te melden voor RA leader (het RSR pk gedeelte). De discussie over RE en Den Boom In is tot in den boze gevoerd en het is niet nodig dode koeien uit de sloot te halen. Alle of-topic post (post die dus niet als aanmelding zijn bedoeld) zullen worden gewist. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 23-2-2005 21:57 | ||
Xest Purex Gewist lid | ik zou het ook best willen doen maar ik kan natuurlijk niet altijd meschien kom ik trug naar re want den boom in is weg en ik ben weg gegaan omdat hij daarzat.kijk maar zou ik zegge cb 97 xest 23-2-2005 22:29 | ||
H__u_g__h Gewist lid | ik doe het als het mag natuurlijk en ik ben vakler online dnah iedereen maar ik hoop dat ik leader mag worden ik doe met alle rules mee dush ik doe niet moeilijk over trips ik ben altyd beschikbaar 23-2-2005 22:32 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | KB, zal ff spam deleten... *spam deleted* 23-2-2005 23:33 | ||
Sander Man13 Gewist lid | ik wil het wel doen ik pk heel vaak zonder rsr maar met rsr vind ik beter (lijk me leuk) Dus ik meld me aan! 24-2-2005 07:32 | ||
Lord Michel Gewist lid | Waarom moet het eigenlijk 1 leider zijn maar i.i.g als het er ooit 2 zouden kunnen zijn (1 voor het leiden, en 1 voor het organiseren). Dan geef ik me graag op om de wars, trips, etc te organiseren 24-2-2005 08:21 | ||
Giant Boy0 Gewist lid | Ik Stel mezelf ook wel als leader maar ik ben nog maar lvl 79 (bijna 80) denk een beetje laag voor leader maar dat moeten jullie zelf weten (kiezen) en ik zal wel heel vaak kunnen maar ik weet niet of ik dan echt elke week ken (bijv. als ik op vakantie ben een keertje maybe..) als ik dan niet kan zou ik het wel optijd melden maar.. Maarja ik meld me aan als kandidaat (ik train me nog wel ff naar 80) 24-2-2005 08:24 | ||
Ikke0007 Gewist lid | wel ik zou et mss kunne doen maar kan dan ni met alle trip^s mee want mijn ouders dureve nogal snel te zage en meestal eten we juist tijdens een event 24-2-2005 08:24 | ||
Bartho_e Gewist lid | Het is misschien wel handig dat je voordat je je opgeeft als leader eerst even kijkt of je aan de reqs voldoet. Is misschien wel handig. 24-2-2005 08:34 |