Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Nieuwe RE Leader gezocht]
Nieuwe RE Leader gezocht
[EDIT]Met RE bedoelen we het PK gedeelte BINNEN RSR en niet de pk clan buiten RSR, Het PK gedeelte van RSR heet ook officeel geen RE meer maar RA (Revolutions Army) maar we gebruikte nog ff RE voor het gemak[EDIT]

Beste mensen,

Zoals jullie waarschijnlijk allemaal wel mee hebben gekregen heeft DBI difinitief RSR/RE verlaten. RE zit dus momenteel zonder leader. De vraag aan jullie is dus of iemand misschien interesse heeft om DBI zijn taak binnen RSR (als RE leader) over te nemen. We hebben besloten dat elk lid zich mag aanmelden in dit topic als leader maar let wel dat dit een grote verantwoordelijkheid is en veel tijd gaat kosten. Het is niet zomaar iets dat je "ff" doet. Van nieuwe de RE Leader wordt verwacht dat hij ALLE PK trips/wars/events enz enz van RE leid. Geef je dus alleen op als je ook echt serieuze plannen hebt om RE weer succesvol te maken. Dus, denk jij dat je RE weer tot succesvol PK gedeelte van RSR kan omtoveren? Geef je dan hier op als mogelijke nieuwe RE leader.

P.S. RE is ondertussen gerenamed naar RA (Revolutions Army) maar de nieuwe leader zou er eventueel in overleg een andere naam aan kunnen geven.

P.P.S. Dit topic is ENKEL BEDOELD OM JE AAN TE MELDEN ALS LEADER, ga a.u.b. geen complete discussies voeren of je mening posten ofzo. Alleen aanmeldingen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 23-2-2005 20:38
Antwoorden:
Davidvries

Gewist lid

Ik wil dit graag doen, maar ik voldoe nog niet aan die k*teisen, dus mag ik dan toch Plaatje ik werk er wel aan...
23-2-2005 20:44
Bamberg88

Gewist lid

Ik stel mezelf ook wel beschikbaar, maar wil wel eerst precies weten wat er van de leider wordt verwacht, maar de kans is groot dat ik het dan wil doen, wat voor werk je er ook voor moet doen.

(cb 82, maar train ik dagelijks)
23-2-2005 21:13
Blacklack

Gewist lid

srrie maar deze post mag je verwijderen want ik kies toch voor RE.

23-2-2005 21:27
Kjellieboy

Gewist lid

ik zou dat ook wel zijn maarjah ik heb nog een zwakkere account dan dat je moet hebben bij de eisen ervan en euh.. ik kan ook ni altijd bij de events aanwezig zijn en ik hoop vlug een nieuwe leader te hebben Plaatje
grtz kjellie
23-2-2005 21:35
Silvfo

Gewist lid

Ik stel mezelf beschikbaar als leader. Ik ga tog wel redelijk vaak pken (ook als er geen rsr event is), ik zit al een aardig tijdje in de clan (kijk maar naar mijn clearence lvl), ik ben bijna altijd online (ook op de irc chat) als ik geen school of voetbal training/wedstrijd heb en ik heb genoeg tijd om dingen zoals pk trips, events, clanwars, enz te organiseren.
23-2-2005 21:53
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

Ik zou het wel willen proberen, maar dan moet ik eerst helemaal weten wat het inhoud....
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-2-2005 21:57
Zharlax

Rune Member (6.9)

Mag ik er nogmaals op wijzen dat dit topic enkel bedoeld is om je aan te melden voor RA leader (het RSR pk gedeelte). De discussie over RE en Den Boom In is tot in den boze gevoerd en het is niet nodig dode koeien uit de sloot te halen. Alle of-topic post (post die dus niet als aanmelding zijn bedoeld) zullen worden gewist.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
23-2-2005 21:57
Xest Purex

Gewist lid

ik zou het ook best willen doen maar ik kan natuurlijk niet altijd meschien kom ik trug naar re want den boom in is weg en ik ben weg gegaan omdat hij daarzat.kijk maar zou ik zeggePlaatje cb 97
xest
23-2-2005 22:29
H__u_g__h

Gewist lid

ik doe het Plaatje als het mag natuurlijk en ik ben vakler online dnah iedereen Plaatje maar ik hoop dat ik leader mag worden ik doe met alle rules mee dush ik doe niet moeilijk over trips ik ben altyd beschikbaar
23-2-2005 22:32
Gregoryw

Rune Member (6.9)

KB, zal ff spam deleten...

*spam deleted*
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-2-2005 23:33
Sander Man13

Gewist lid

ik wil het wel doen ik pk heel vaak zonder rsr maar met rsr vind ik beter (lijk me leuk)

Dus ik meld me aan!
24-2-2005 07:32
Lord Michel

Gewist lid

Waarom moet het eigenlijk 1 leider zijnPlaatje maar i.i.g als het er ooit 2 zouden kunnen zijn (1 voor het leiden, en 1 voor het organiseren). Dan geef ik me graag op om de wars, trips, etc te organiseren
24-2-2005 08:21
Giant Boy0

Gewist lid

Ik Stel mezelf ook wel als leader maar ik ben nog maar lvl 79 (bijna 80) denk een beetje laag voor leader maar dat moeten jullie zelf weten (kiezen) en ik zal wel heel vaak kunnen maar ik weet niet of ik dan echt elke week ken (bijv. als ik op vakantie ben een keertje maybe..) als ik dan niet kan zou ik het wel optijd melden maar..
Maarja ik meld me aan als kandidaatPlaatje
(ik train me nog wel ff naar 80)
24-2-2005 08:24
Ikke0007

Gewist lid

wel ik zou et mss kunne doen maar kan dan ni met alle trip^s mee want mijn ouders dureve nogal snel te zage en meestal eten we juist tijdens een event
24-2-2005 08:24
Bartho_e

Gewist lid

Het is misschien wel handig dat je voordat je je opgeeft als leader eerst even kijkt of je aan de reqs voldoet. Is misschien wel handig.
24-2-2005 08:34
Antwoord 1-15 van 31 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.