Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Nieuwe RE Leader gezocht]
Nieuwe RE Leader gezocht
[EDIT]Met RE bedoelen we het PK gedeelte BINNEN RSR en niet de pk clan buiten RSR, Het PK gedeelte van RSR heet ook officeel geen RE meer maar RA (Revolutions Army) maar we gebruikte nog ff RE voor het gemak[EDIT]

Beste mensen,

Zoals jullie waarschijnlijk allemaal wel mee hebben gekregen heeft DBI difinitief RSR/RE verlaten. RE zit dus momenteel zonder leader. De vraag aan jullie is dus of iemand misschien interesse heeft om DBI zijn taak binnen RSR (als RE leader) over te nemen. We hebben besloten dat elk lid zich mag aanmelden in dit topic als leader maar let wel dat dit een grote verantwoordelijkheid is en veel tijd gaat kosten. Het is niet zomaar iets dat je "ff" doet. Van nieuwe de RE Leader wordt verwacht dat hij ALLE PK trips/wars/events enz enz van RE leid. Geef je dus alleen op als je ook echt serieuze plannen hebt om RE weer succesvol te maken. Dus, denk jij dat je RE weer tot succesvol PK gedeelte van RSR kan omtoveren? Geef je dan hier op als mogelijke nieuwe RE leader.

P.S. RE is ondertussen gerenamed naar RA (Revolutions Army) maar de nieuwe leader zou er eventueel in overleg een andere naam aan kunnen geven.

P.P.S. Dit topic is ENKEL BEDOELD OM JE AAN TE MELDEN ALS LEADER, ga a.u.b. geen complete discussies voeren of je mening posten ofzo. Alleen aanmeldingen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 23-2-2005 20:38
Antwoorden:
Bloodgoat

Gewist lid

ik trek me terug want het echte re vind het niet leuk als ik dat zou gaan doen en dan gooien ze me er weer uit.

en ik pk liever met hun dan met jullie Plaatje
n44bsj3s Plaatje
1-3-2005 11:55
Antwoord 31-31 van 31 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.