Deadboy10 Gewist lid | maare kan iemand me helpen met dat te downloade er mist een file. 14-1-2005 17:40 | ||
222x3 Gewist lid | quote: volgens mij zijn wars 1 van de belangrijkste dingen waar een clan voor is (er moeten ook meer wars komen vind ik) en dat gaat beetje moeilijk als je geen rs meer speelt... en ik heb geen duimpjes omdat 1)ik nog geen eens zolang lid ben en 2) je hoefde niet naar een event dus ging ik ook niet omdat ik wel andere dingen te doen had... ik KON wel naar events.. 14-1-2005 18:15 | ||
Petah112 Inactief | na redelijk wat posts (stuk of 100) over dit onderwerp te hebben gelezen heb ik toch een paar vraagtekens gekregen. 1. kb zei: iedereen draagt zijn steentje bij. ik wil wel helpen, graag zelfs maar ik kan geen PHP (nog niet ik ben wel bezig) ik heb wat gedoneerd, maar op het forum rond lummelen na weet ik niet hoe ik mijn steentje moet bijdraagen. ik vraag hierbij om wat uitleg van kb of andere leader die weet wat hiermee bedoeld word. 2. meten jullie de actief heid of kijken jullie alleen of je aan de minimum eigsen voldoen? wel duister hoor, er word iets van mij gemeten waarvan ik niet eens weet wat. 3. bij een vergadering, waarom is het goed als wij erbij zijn, daar hebben jullie toch niet veel aan. de members kunnen toch niet veel opmerkingen hooren. en ookal zijn die opmerkingen wel gehoord worden ze bijna altijd wel nog 3 keer op het forum gepost. Weer terug van weggeweest. 14-1-2005 20:47 | ||
Arnoud X122 Retired Sub-Leader (R) | Finally, een goede update. Veel zullen hier blij mee zijn. En veel ontevreden, namelijk de noobs die we uit de clan willen. Dit was een Wijze Beslissing. Greetz, Arnoud X122 14-1-2005 20:57 | ||
J Osse Gewist lid | grmbl maar meestal heb ik pech voor naar een event te gaan oftwel kom mijn broer altijd rond 8 uur aan oftewel is het nog steeds zijn beurt (om de twee uur verwisselen) daarom ben ik meestal niet aanwezig ik wil da meestal wel maar het is som s ... eeeuh meestal niet in mijn tijd dussss zoveel vin ik er ni aan maar 1 moet haalbaar zijn denk ik 15-1-2005 09:41 | ||
Deadboy10 Gewist lid | quote: wars zijn niet echt belangrijk, ze zijn bedoelt voor fun. maar ik zal dan gewoon effe in geen armor gaan pken en een greater aanvallen ofzo. sorry voor degene die het event dan heeft georganiseerd. tenzei eindelijk iemand me helpt met dat downloaden er mist een file... 15-1-2005 15:16 | ||
Rezer88 Rune Member (6.9) | quote: Nope, ik ga dit nog 1x zeggen, iedereen zegt dat lage total je noob maakt, maar dat is niet correct een noob beoordeel je op het gedrag van de persoon. Dus met andere woorden iemand met een lage total hoeft niet perse een noob te zijn, want vergeet niet we zijn allemaal ooit met een lage total begonnen. Rezer88 - Banned November 17th.
Current owner of Melchiah_1
~ http://www.nomercy-clan.com ~
15-1-2005 15:44 | ||
Knight Bas Gewist lid | ah, eindelijk wordt er eens iets tege die gaste gedaan die 1x per week inlogge en dan weer uitlogge om toch nog in de clan te blijve. Ty leaders Straks zal 't aantal leden wel van 650 naar 400 of 300 afzakke, maar dat zijn dan wel actieve leden. Eidelijk weer eens een goede update na al die updates waar ik geen ruk aan had Knight Bas has spoken 15-1-2005 19:40 | ||
Nicko 007 Gewist lid | *Ik vind dat dit hele nieuwe beleid zuigt.. Ik vind het meedoen aan een event niet echt leuk maar ik vind het maken van een event leuker laten ze ook doen als je een event maakt dat dat dan ook meetelt voor het nieuwe beleid. *Of verhoog alleen de skill total tot lvl700 15-1-2005 19:55 | ||
Ctk Mastah Gewist lid | Ik vind de events dat je met zn alleen tegen de overige s die zich dan in de wild bevinden gaat het vetst. Ik mag alleen nooit naar events omdat ik ook al niet rs mag spelen, en helaas zijn op de event tijdstippen me pa en ma altijd thuis... 16-1-2005 15:49 | ||
Concura Gewist lid | quote: hahahahaha was jij ooit een laag lvl lol wat een noob dan kan jij vast wel zeggen "vroeger toen ik nog een laag lvl was" ...toen vielen er ponpoenen uit de lucht ...toen waren p-hats nog gratis ...toen was de wereld nog 2D ...toen vilen mensen nog in slaap ...toen was de wereld nog klein ...werd je nog in een zwart gat gestopt als je een boe boe had gemaakt (niet zelf megemaakt) srry zal nu maar ophouden met spammen 17-1-2005 09:43 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | vielen er pompoenen uit de lucht? wanneer was dat, dat heb ik niet meer meegemaakt. (ik heb veel niet meegemaakt. de eerste drop was die van scythes ) P.S. sorry voor de spam I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 17-1-2005 18:57 | ||
Concura Gewist lid | wel ze vielen niet letterlijk uit de lucht, als het goed is kwamen ze toen van monster drops op halloween. 17-1-2005 19:46 | ||
Ohno Rune Member (6.9) | Ik dacht et niet? Ik heb paul nog gezien die ze dropte, maar dat je ze van monsters kreeg denk ik niet... 17-1-2005 19:49 | ||
Bloemkolen Gewist lid | ik blijf toch bij mijn mening dat het niet handig is actiefheid te meten enkel en alleen door bij hoeveel events je bent...ik kan namelijk bijna nooit op tijden online zijn dat die events gegeven worden aangezien ik met een tijdsverschil van 8 uur zit hier, en ook nog is minimaal 6 dagen in de week school heb....wat dachten jullie van actiefheid meten door forum actieviteit en als je de noobs uit de clan wil hebben moet er eerst iets echts gebeuren aan de minimale stats ipv dit enorm lage lvl...maarja, als jullie mensen zoals ik kwijt willen, dan wens ik jullie nog veel succes...maar ik vind het wel jammer 18-1-2005 02:35 |