Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Actiefheids systeem]
Actiefheids systeem
*UPDATE* We hebben besloten vergaderingen en RE PK Trips ook als event te laten tellen *END OF UPDATE*

[TrekkieEdit]Dit betekent niet dat die ineens als gewoon RSR event tellen en je er RSR duimpjes voor krijgt, dit betekent gewoon dat mensen die deelnemen aan vergaderingen fo RE pk-trips vrijgesteld zijn van de eis 1 RSR-event per maand bij te wonen.[/TrekkieEdit]

Beste leden,

Ons nieuwe actiefheidsmeet systeem is af. We zullen op een aantal fronten meten of jullie actief zijn of niet, we gaan jullie echter niet vertellen op welke createria wij meten of jullie actief zijn of niet omdat jullie dat anders bewust zouden kunnen manipuleren. We geven jullie er echter een cadeau je moet minimaal naar 1 event per maand gaan. Verder zullen jullie ook niet zomaar gewist worden, als jullie niet actief genoeg zijn krijgen jullie een waarschuwings PM en zullen jullie nog 2 weken krijgen om "je leven te beteren". 13 february zullen de eerste inactieve leden gewist worden dus zorg dat je actief blijft. Ook is de requirement voor het skilltotal verhoogd van 600 naar 650, hieraan zal ook iedereen moeten voldoen VOOR 13 february anders wordt je ook gewist.

Greetz The Leaders
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 11-1-2005 20:59
Antwoorden:
Rezer88

Rune Member (6.9)

quote:
Concura zei:

loool Plaatje, but your right Plaatje die onzin heb 9ik ook meegemaakt

hahahahaha was jij ooit een laag lvl Plaatje lol wat een noob Plaatje
dan kan jij vast wel zeggen "vroeger toen ik nog een laag lvl was" Plaatje

...toen vielen er ponpoenen uit de lucht
...toen waren p-hats nog gratis
...toen was de wereld nog 2D Plaatje
...toen vilen mensen nog in slaap
...toen was de wereld nog klein
...werd je nog in een zwart gat gestopt als je een boe boe had gemaakt Plaatje (niet zelf megemaakt)

srry zal nu maar ophouden met spammen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
18-1-2005 13:54
Blacklack

Gewist lid

wees blij dat er dingen zijn verandert... veranderen ze is een keer de clan reqs enzo. vinden sommige van jullie het weer niet goed!!

greeeeeeeeeetz, black
18-1-2005 13:59
Concura

Gewist lid

@Ohno: ik heb ze alleen zien liggen maar veel mensen zeggen dat ze van monster drops komen, dus ik nam aan dat er net een mosnetr gekilled was.

@Rezer88: Plaatje? is het niet handiger om een reactie te schrijfen als je me quote. jep ik ben sloom en heb geen idee wat je ermee bedoelt.

kunnen jullie trouwens nog wat vrijgeven over dat Actiefheids systeem. tellen de aantal keren dat je inlogt? dan zit ik goed, ik log ongeveer +5x per dag.

18-1-2005 15:41
Antwoord 106-108 van 108 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.