Rezer88 Rune Member (6.9) | over meerdere events achter elkaar moet je bij een leader zijn, maar van drass weet ik dat die ook wel eens naar rs2 events komt vaak op verzoek van mij maar hij komt wel is. En we hebben volgens mij nog 3 andere in rsr die ook rsc spelen. Mja ook voor hen zal wel een aparte regeling komen (vermoed ik) Rezer88 - Banned November 17th.
Current owner of Melchiah_1
~ http://www.nomercy-clan.com ~
13-1-2005 14:51 | ||
Ixy Gewist lid | en thul is maar 636 skill total. trainen thul. anders overleef je het niet na 13 februari in rsr 13-1-2005 14:57 | ||
Lbcarnage Gewist lid | tja ik zit hier ook met een probleem. Mijn main genaamt lbcarnage is gehaked en kan daar dus niet meer op komen...hoe kan ik dan op event duimpjes krijgen 13-1-2005 16:09 | ||
Laurens B Gewist lid | Vaarwel rsr.. 1 Event per maand lukt me nooit 13-1-2005 16:31 | ||
222x3 Gewist lid | quote: wat heb je aan mensen in je clan die het spel niet meer spelen? 13-1-2005 16:45 | ||
Thomba Inactief | quote: Mensen die geen RS spelen eruit gooien? Dat worden dan aardig wat leadertjes. Ik speelde een tijdje RS. Ik VOND het leuk, nu is er geen zak meer aan. Ik vind deze clan zeer leuk maar ik ga daar niet voor dat slechte ( zacht uitgedrukt ) spelletje spelen. Toch zou ik er heel graag in willen blijven, ik ben dan nu wel niet zo actief ( ik post niet veel bedoel ik daar mee ) maar ik was het wel ( check sig ). bèèh! --- Als iemand nog nooit van me gehoort heeft, denk dan terug aan de tijd dat ik als MasterSpammer 625 posts had... *Zucht* ---
**Het officiële ****7e**** lid van CTK/RSR ( Ja, 1tje hoger dan Bartho ^^ )**
13-1-2005 16:46 | ||
Stevo575 Gewist lid | quote: nee dat bedoelde ik ook niet ik zit nog niet lang in de clan dus daarom staat er nog geen munt maar ik was wel van plan een mill te doneren maar met die nieuwe regel lekker niet omdat ik in juli bvb voor een maand en een half op reis ben dankicken ze me zomaar dat was wat ik bedoelde 13-1-2005 17:30 | ||
Born2die101 Gewist lid | wat hebben jullie tog allemaal als je niet naar events wil komen ga dan gewoon weg 1event per maand is niet zo veel... 13-1-2005 18:05 | ||
Lbcarnage Gewist lid | wel als je niet meer op je main kan komen 13-1-2005 18:19 | ||
Deadboy10 Gewist lid | quote: niks maar wat heb je aan mensen in je clan die het spel wel spelen? veel meer zeker? dus voor jouw is er ook geen nut en ga maar nie zeggen voor events want echt veel duimpjes heb je niet. en ik haat pken en wat heb ik nog in de volgende dagen te doen? als ik echt gedwongen wordt naar een event te gaan , dan ga ik in bronze me haasten om snel dood te gaan (zoals meerdere in de clan zullen doen denk ik) trouwens wat heb je hier als keus? steel war, bronze war, khapilite en kbd doden. pken 70+ en 80+, rs classic, party event met hoogstens addy wapen terug steel war enz wat is dit? pken wat haat ik? pken. trouwens hier is geen controle op pken en meestal raakt iedereen elkaar kwijt. en iets voor de leiders: wat zeiden jullie altijd wanneer we een req verhogen wouden? dit is geen pk clan maar een gezelligheidsclan onthou dat nu ook. 13-1-2005 20:24 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | skill total is ook niet echt een manier om te kijken of iemand n00b is, zelfs een lvl 100 met 1500 skill total ofzo kan nog n00b zijn, je moet naar het gedrag kijken. er zitten mensen in de clan met veel hoger total dan mij, die de hele tijd iedereen uitschelden (ze worden dan vaak wel geband, maar niet permanent), en ik, met mijn 615 skill total, heb dat nog NOOIT gedaan. natuurlijk moet je niet iedereen laten joinen, maar de reqs mogen ook niet té hoog worden. dit is een funclan weet je nog... P.S. ik weet dat ik een heeeeeeel laag skill total heb om zels nog enkele MAANDEN van rsc meegemaakt te hebben. ik zit gewoon niet vaak en niet lang op de computer. I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 13-1-2005 21:02 | ||
Potterina Gewist lid | Er moet echt wel wat minder geklaagd worden denk ik, die reqs zijn echt wel niet zo moeilijk te halen, ook voor mensen met lage lvls of mensen die niet vaak het internet kunnen gebruiken... En Glowball, wat jij zegt klopt soms wel, maar even ter vergelijking: Ik kom als combat lvl 108 en 1500+ skill total wel 50 noobs per week tegen die free stuff vragen, me volgen, me gewoon adden zonder reden enzovoort... Anderzijds zie ik slechts heel uitzonderlijk eens een 100+ die in zich zo gedraagt... Mijn theorie is: iemand die nooit RSC heeft gespeeld zal altijd wel een beetje noob zijn. Dat was in het spel zelf, maar forums zijn helemaal anders denk ik, het hangt er af van je volwassenheid en niet van je levels in het spel. 13-1-2005 23:22 | ||
[bo]xwarrior Banned | Voortaan zit Bo ook bij Vergaderingen..Als ik eraan denk that is 14-1-2005 09:36 | ||
Concura Gewist lid | quote: ooit van inactief gehoord? je PMed of mailed gewoon een leader en dan wordt je niet gekickt. dus je reis heeft er niets mee te maken. 14-1-2005 10:11 | ||
Rezer88 Rune Member (6.9) | quote: idd, eindelijk medestand met men rsc theorie ^^ @Ixy, rofl je hebt gelijk, denk dat thul ffs moet gaan trainen Rezer88 - Banned November 17th.
Current owner of Melchiah_1
~ http://www.nomercy-clan.com ~
14-1-2005 10:16 |