Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Actiefheids systeem]
Actiefheids systeem
*UPDATE* We hebben besloten vergaderingen en RE PK Trips ook als event te laten tellen *END OF UPDATE*

[TrekkieEdit]Dit betekent niet dat die ineens als gewoon RSR event tellen en je er RSR duimpjes voor krijgt, dit betekent gewoon dat mensen die deelnemen aan vergaderingen fo RE pk-trips vrijgesteld zijn van de eis 1 RSR-event per maand bij te wonen.[/TrekkieEdit]

Beste leden,

Ons nieuwe actiefheidsmeet systeem is af. We zullen op een aantal fronten meten of jullie actief zijn of niet, we gaan jullie echter niet vertellen op welke createria wij meten of jullie actief zijn of niet omdat jullie dat anders bewust zouden kunnen manipuleren. We geven jullie er echter een cadeau je moet minimaal naar 1 event per maand gaan. Verder zullen jullie ook niet zomaar gewist worden, als jullie niet actief genoeg zijn krijgen jullie een waarschuwings PM en zullen jullie nog 2 weken krijgen om "je leven te beteren". 13 february zullen de eerste inactieve leden gewist worden dus zorg dat je actief blijft. Ook is de requirement voor het skilltotal verhoogd van 600 naar 650, hieraan zal ook iedereen moeten voldoen VOOR 13 february anders wordt je ook gewist.

Greetz The Leaders
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 11-1-2005 20:59
Antwoorden:
Rezer88

Rune Member (6.9)

over meerdere events achter elkaar moet je bij een leader zijn, maar van drass weet ik dat die ook wel eens naar rs2 events komt Plaatje vaak op verzoek van mij Plaatje maar hij komt wel is.

En we hebben volgens mij nog 3 andere in rsr die ook rsc spelen. Mja ook voor hen zal wel een aparte regeling komen (vermoed ikPlaatjePlaatje)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
13-1-2005 14:51
Ixy

Gewist lid

en thul is maar 636 skill total.
trainen thul. anders overleef je het niet na 13 februari in rsr Plaatje
13-1-2005 14:57
Lbcarnage

Gewist lid

tja ik zit hier ook met een probleem. Mijn main genaamt lbcarnage is gehaked en kan daar dus niet meer op komen...hoe kan ik dan op event duimpjes krijgenPlaatje
13-1-2005 16:09
Laurens B

Gewist lid

Vaarwel rsr..
1 Event per maand lukt me nooit Plaatje
13-1-2005 16:31
222x3

Gewist lid

quote:
Deadboy10 zei: kun je geen aparte regel maken voor mensen die geen rs meer spelen?

wat heb je aan mensen in je clan die het spel niet meer spelen?
13-1-2005 16:45
Thomba

Inactief

quote:
Zipove zei: Ik vind het ook raar omdat ik thul had ge-emaild om te joinen, ben nog geen 500+ maar k mog in de clan met een code. Ik heb vandaag meegedaan aan m'n eerste event en ik vond het echt stoer ook al was ik de slapste van het hele stel Plaatje

Binnenkort ook examens dus ik zal nu mijn char niet veel kunnen trainen maar k hoop dat dat verder niet uitmaakt, ik zou in de eerste instantie mensen die geen rs spelen eruit schoppen of mensen die niks op het forum posten.

Mensen die geen RS spelen eruit gooien? Dat worden dan aardig wat leadertjes. Ik speelde een tijdje RS. Ik VOND het leuk, nu is er geen zak meer aan. Ik vind deze clan zeer leuk maar ik ga daar niet voor dat slechte ( zacht uitgedrukt ) spelletje spelen. Toch zou ik er heel graag in willen blijven, ik ben dan nu wel niet zo actief ( ik post niet veel bedoel ik daar mee Plaatje ) maar ik was het wel ( check sig ).
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
bèèh! --- Als iemand nog nooit van me gehoort heeft, denk dan terug aan de tijd dat ik als MasterSpammer 625 posts had... *Zucht* --- **Het officiële ****7e**** lid van CTK/RSR ( Ja, 1tje hoger dan Bartho ^^ )**

13-1-2005 16:46
Stevo575

Gewist lid

quote:
Concura zei:

10 badges? vind ik niet erg Plaatje en dat doneren zou van mij wel op 500k moge Plaatje
mijn punt was trouwes dat die nieuwe regel geen reden is om minder events te organiseren.
(probeer touwens enters te gebruiken

ik snap niet wat de hele ophef is over 12 events (of vergaderingen) per jaar.

en die 1mill betaal je niet als je niet van plan bent om actief te zijn voor de clan. (ik zie bij jouw trouwens geen munt of 3 sterren)

nee dat bedoelde ik ook niet ik zit nog niet lang in de clan dus daarom staat er nog geen munt maar ik was wel van plan een mill te doneren maar met die nieuwe regel lekker niet omdat ik in juli bvb voor een maand en een half op reis ben dankicken ze me zomaarPlaatje dat was wat ik bedoelde
13-1-2005 17:30
Born2die101

Gewist lid

wat hebben jullie tog allemaal als je niet naar events wil komen ga dan gewoon weg 1event per maand is niet zo veel...
13-1-2005 18:05
Lbcarnage

Gewist lid

wel als je niet meer op je main kan komenPlaatje
13-1-2005 18:19
Deadboy10

Gewist lid

quote:
222x3 zei:

wat heb je aan mensen in je clan die het spel niet meer spelen?

niks maar wat heb je aan mensen in je clan die het spel wel spelen?
veel meer zeker?
dus voor jouw is er ook geen nut en ga maar nie zeggen voor events want echt veel duimpjes heb je niet.
en ik haat pken en wat heb ik nog in de volgende dagen te doen? als ik echt gedwongen wordt naar een event te gaan , dan ga ik in bronze me haasten om snel dood te gaan (zoals meerdere in de clan zullen doen denk ik)
trouwens wat heb je hier als keus? steel war, bronze war, khapilite en kbd doden.
pken 70+ en 80+, rs classic, party event met hoogstens addy wapen terug steel war enz
wat is dit? pken wat haat ik? pken.
trouwens hier is geen controle op pken en meestal raakt iedereen elkaar kwijt.

en iets voor de leiders:
wat zeiden jullie altijd wanneer we een req verhogen wouden?
dit is geen pk clan maar een gezelligheidsclan onthou dat nu ook.

13-1-2005 20:24
Glowball02

Rune Member (6.9)

skill total is ook niet echt een manier om te kijken of iemand n00b is, zelfs een lvl 100 met 1500 skill total ofzo kan nog n00b zijn, je moet naar het gedrag kijken. er zitten mensen in de clan met veel hoger total dan mij, die de hele tijd iedereen uitschelden (ze worden dan vaak wel geband, maar niet permanent), en ik, met mijn 615 skill total, heb dat nog NOOIT gedaan. natuurlijk moet je niet iedereen laten joinen, maar de reqs mogen ook niet té hoog worden. dit is een funclan weet je nog...
P.S. ik weet dat ik een heeeeeeel laag skill total heb om zels nog enkele MAANDEN van rsc meegemaakt te hebben. ik zit gewoon niet vaak en niet lang op de computer.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
13-1-2005 21:02
Potterina

Gewist lid

Er moet echt wel wat minder geklaagd worden denk ik, die reqs zijn echt wel niet zo moeilijk te halen, ook voor mensen met lage lvls of mensen die niet vaak het internet kunnen gebruiken...
En Glowball, wat jij zegt klopt soms wel, maar even ter vergelijking: Ik kom als combat lvl 108 en 1500+ skill total wel 50 noobs per week tegen die free stuff vragen, me volgen, me gewoon adden zonder reden enzovoort... Anderzijds zie ik slechts heel uitzonderlijk eens een 100+ die in zich zo gedraagt... Mijn theorie is: iemand die nooit RSC heeft gespeeld zal altijd wel een beetje noob zijn. Dat was in het spel zelf, maar forums zijn helemaal anders denk ik, het hangt er af van je volwassenheid en niet van je levels in het spel.
13-1-2005 23:22
[bo]xwarrior

Banned

Voortaan zit Bo ook bij Vergaderingen..Als ik eraan denk that is Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
TSP||The Sick People Pwns You!
14-1-2005 09:36
Concura

Gewist lid

quote:
Stevo575 zei:

nee dat bedoelde ik ook niet ik zit nog niet lang in de clan dus daarom staat er nog geen munt maar ik was wel van plan een mill te doneren maar met die nieuwe regel lekker niet omdat ik in juli bvb voor een maand en een half op reis ben dankicken ze me zomaarPlaatje dat was wat ik bedoelde

ooit van inactief gehoord? je PMed of mailed gewoon een leader en dan wordt je niet gekickt. dus je reis heeft er niets mee te maken.
14-1-2005 10:11
Rezer88

Rune Member (6.9)

quote:
Potterina zei: Er moet echt wel wat minder geklaagd worden denk ik, die reqs zijn echt wel niet zo moeilijk te halen, ook voor mensen met lage lvls of mensen die niet vaak het internet kunnen gebruiken...
En Glowball, wat jij zegt klopt soms wel, maar even ter vergelijking: Ik kom als combat lvl 108 en 1500+ skill total wel 50 noobs per week tegen die free stuff vragen, me volgen, me gewoon adden zonder reden enzovoort... Anderzijds zie ik slechts heel uitzonderlijk eens een 100+ die in zich zo gedraagt... Mijn theorie is: iemand die nooit RSC heeft gespeeld zal altijd wel een beetje noob zijn. Dat was in het spel zelf, maar forums zijn helemaal anders denk ik, het hangt er af van je volwassenheid en niet van je levels in het spel.

Plaatje idd, eindelijk medestand met men rsc theorie ^^

@Ixy, rofl je hebt gelijk, denk dat thul ffs moet gaan trainen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
14-1-2005 10:16
Antwoord 76-90 van 108 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.