Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Actiefheids systeem]
Actiefheids systeem
*UPDATE* We hebben besloten vergaderingen en RE PK Trips ook als event te laten tellen *END OF UPDATE*

[TrekkieEdit]Dit betekent niet dat die ineens als gewoon RSR event tellen en je er RSR duimpjes voor krijgt, dit betekent gewoon dat mensen die deelnemen aan vergaderingen fo RE pk-trips vrijgesteld zijn van de eis 1 RSR-event per maand bij te wonen.[/TrekkieEdit]

Beste leden,

Ons nieuwe actiefheidsmeet systeem is af. We zullen op een aantal fronten meten of jullie actief zijn of niet, we gaan jullie echter niet vertellen op welke createria wij meten of jullie actief zijn of niet omdat jullie dat anders bewust zouden kunnen manipuleren. We geven jullie er echter een cadeau je moet minimaal naar 1 event per maand gaan. Verder zullen jullie ook niet zomaar gewist worden, als jullie niet actief genoeg zijn krijgen jullie een waarschuwings PM en zullen jullie nog 2 weken krijgen om "je leven te beteren". 13 february zullen de eerste inactieve leden gewist worden dus zorg dat je actief blijft. Ook is de requirement voor het skilltotal verhoogd van 600 naar 650, hieraan zal ook iedereen moeten voldoen VOOR 13 february anders wordt je ook gewist.

Greetz The Leaders
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 11-1-2005 20:59
Antwoorden:
Sir Mvl

Inactief

quote:
KillerBart zei: Ook is de requirement voor het skilltotal verhoogd van 600 naar 650, hieraan zal ook iedereen moeten voldoen VOOR 13 february anders wordt je ook gewist.

word thul dan ook gebanned? Plaatje waarschijnlijk niet anders laat die de site verdwijnen Plaatje Plaatje

sir MVL
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-1-2005 18:45
Stevo575

Gewist lid

quote:
Concura zei:

dat is de goede houding, die zouden we allemaal aan moeten nemen Plaatje
ik was gewoon van plan heel veel events te organiseren maar ik was dan toch akkord dat je geen duimpje krijgt maar dat je dan ook nog eens op inactief kan gezet wordenPlaatje Straks is er een nieuwe regel dat je minstens 10 badges moet hebben om actiefte blijven of dat je verplicht bent om 1 mill te doneren of .... ok actief maar ik vind dan wel dat de organisators van events er ook bij horen en dat er nu nog veel events zijn maar dat dit door die onnozele regels snel zal verminderen. En ik ben nog niet klaar al die mensen die bvb 1 mill reeds gedoneerd hebben zet je die op inactief en kunnen ze niet meer inloggen dan zijn ze al dat werk voor de badges die ze verdiend hebben maar ook nog eens die 1 mill kwijtof betaal je die mill dan terugPlaatje Reageer hier maar eens op zou ik zo zeggenPlaatje Tenminste als je denktdat wat je zegt toch iets van waarheid heeft
12-1-2005 19:29
Kill12

Gewist lid

Ja das ook sneu.. Doneer je 1 mill aan de clan en word je er uit gePlaatjekert omdat je niet naar een event gaat.
wat een bullshit
12-1-2005 19:40
Deadboy10

Gewist lid

kun je geen aparte regel maken voor mensen die geen rs meer spelen?
12-1-2005 20:12
Ikswokawon01

Gewist lid

hallo, ik begrijp dat jullie zoiets moeten doen maar het is altijd gevaarlijk als je leden iets opdringet waardoor ze bang gaan worden en onzeker over hun toekomst in de clan, zo maak je een clan waar er geen groot wantrouwen t.o.v. de leaders is, wat geen goede zaak is, ook zullen zeer vel mensen de clan verlaten waardoor het wel eens zou kunnen dar er mss 300 overblijven> wat nog altijd veel is hoor, maar grootste clan van runescape... ik weet het nie hoorPlaatje alleszins veel succes met jullie screaning want ergens was het echt wel nodig he Plaatje
12-1-2005 20:48
Beire

Gewist lid

tot hoeveel leden willen jullie gaan? want op een dag zijn er al 50 weg hePlaatje
we zijn met teveel maar je moet wel zien dat er ngo genoeg overblijven he Plaatje
nog succes ermee!
12-1-2005 21:10
Rutgermans

Inactief

Het spijt me heel erg om dit te zeggen maar ik vind dat organisatoren van events ook actief moeten worden beschouwd. Dat ze geen duimpje krijgen snap ik nog (dan kan er geen misbruik van gemaakt worden) maar ik vind wel dat dit mee moet tellen met de 1-event-per-maand-regeling. Je bent immers actief en je doet moeite om het anderen naar hun zin te maken.

Groetjes
Rutger
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Gestopt met RuneScape.
12-1-2005 22:59
Zipove

Gewist lid

Ik vind het ook raar omdat ik thul had ge-emaild om te joinen, ben nog geen 500+ maar k mog in de clan met een code. Ik heb vandaag meegedaan aan m'n eerste event en ik vond het echt stoer ook al was ik de slapste van het hele stel Plaatje

Binnenkort ook examens dus ik zal nu mijn char niet veel kunnen trainen maar k hoop dat dat verder niet uitmaakt, ik zou in de eerste instantie mensen die geen rs spelen eruit schoppen of mensen die niks op het forum posten.
12-1-2005 23:01
Tosti.ffx

Black Member (3.0)

Tsk Tsk Tsk niet zo zeuren mensen kom op...
ten 1e: elke clan heeft regels en vele clans hebben nog "zwadere" regels als rsr + de clan krijgt wat discipline
ten 2e: (nu zeg ik iets wat tegen me zin in gaat maar wat wel zo is) elke maand 1 event is cker te doen Plaatje wat maakt het nou uit of het een pk event is? het zijn er dan hooguit 12 per jaar dat is tog niet veel..

ps: kijk naar me duimpjes daar staat 0 dusja ik vind de events ook hatelijk maarja wat moet, MOET ook dus je hebt niet veel keus lijkt me Plaatje aan het eind van 2005 zie je wel het getal 12 staan bij de duimpjes Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
12-1-2005 23:05
Drass

Rune Member (6.9)

Jongens toch, er is nog niks besloten. Er is duidelijk gezegd dat Vergaderingen ook mee tellen. Het komt allemaal goed en we zijn echt niet zo dom om alle mensen te gaan kicken die ff iets niet doen Plaatje Het plan is nog helemaal in de maak. We wilde alleen het ff hier posten zodat jullie niet gaan denken dat wij op onze luie reet zitten Plaatje

Wees aub Plaatje geduldig en alles zal duidelijk worden.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
13-1-2005 00:28
Tosti.ffx

Black Member (3.0)

geduldig ben ik wel drassje Plaatje ben het alleen niet met je laatste zin eens (en nee niet de afsluitings zin maar die daarboven) vertel me dan eens jij anders doet dan op je reet zitten? ( behalve dan nadat je dit hebt gelezen een ban voor me uitzoekt?) Plaatje

Hoe erg de regels ook worden ik blijven altijd plakken aan deze clan ( net als je kauwgom aan een boom plakt die gaat even met je vinger mee dan lijkt het net als of hij ervan afgaat en op het laatste moment breekt het of schiet het terug precies zo ben ik ook) lompe vergelijking maarja kon nix beters verzinnen tis al laat dusja dont blame me Plaatje

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
13-1-2005 01:01
Concura

Gewist lid

quote:
Stevo575 zei: ik was gewoon van plan heel veel events te organiseren maar ik was dan toch akkord dat je geen duimpje krijgt maar dat je dan ook nog eens op inactief kan gezet wordenPlaatje Straks is er een nieuwe regel dat je minstens 10 badges moet hebben om actiefte blijven of dat je verplicht bent om 1 mill te doneren of .... ok actief maar ik vind dan wel dat de organisators van events er ook bij horen en dat er nu nog veel events zijn maar dat dit door die onnozele regels snel zal verminderen. En ik ben nog niet klaar al die mensen die bvb 1 mill reeds gedoneerd hebben zet je die op inactief en kunnen ze niet meer inloggen dan zijn ze al dat werk voor de badges die ze verdiend hebben maar ook nog eens die 1 mill kwijtof betaal je die mill dan terugPlaatje Reageer hier maar eens op zou ik zo zeggenPlaatje Tenminste als je denktdat wat je zegt toch iets van waarheid heeft

10 badges? vind ik niet erg Plaatje en dat doneren zou van mij wel op 500k moge Plaatje
mijn punt was trouwes dat die nieuwe regel geen reden is om minder events te organiseren.
(probeer touwens enters te gebruiken

ik snap niet wat de hele ophef is over 12 events (of vergaderingen) per jaar.

en die 1mill betaal je niet als je niet van plan bent om actief te zijn voor de clan. (ik zie bij jouw trouwens geen munt of 3 sterren)
13-1-2005 10:04
Ixy

Gewist lid

bedoel je dat we thul dan ook minimaal 1 keer in de maan op runescape zien?!?!
Plaatje, thul da word ff zoeken naar je wachtwoord dan Plaatje Plaatje
13-1-2005 10:19
[bo]xwarrior

Banned

Omg dan kom ik wel naar die vergaderignen want ik heb verdome echt geen tijd voor die n00b-eventjes wat hier georganiseerd worden!
Het "1x-in-de-fuhcking-maand-naar-events-komen" regeltje is 3x ballen!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
TSP||The Sick People Pwns You!
13-1-2005 10:33
Leon

Gewist lid

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Raiking zei: hmm, ok, die total req kan ik nog mee leven, Die 1 event in de maand ga ik ook wel halen. maar t is wel konijneverdomme dat als je op vakantie bent ofzo en je kan een tijdje nie inlogge dat je dan verwijderd bent. maar ja, het is wel nodig dat die maatregelen worden getroffen, want de clan raakt wel errug vol ja.
--------------------------------------------------------------------------------

.

kijk.
als je op vakantie gaat of langer dan 15 dagen neit inlog. wordt je op inactief gezegd. dan wordt je niet verwijderd.
greetz leon1988

verder had ik zelf ook nog vraagjes.
1 - mogen er oortaan altijd events achter elkaar. want dat mocht eerst niet. Ik ben hier wel voor. want dan is het makkelijker om standaaard 1 event in de maand te komen.
eerst redde ik dat niet. maar nu wel.
2 - hoe zit het met drass. ik ken niemand op hemzelf na die een rsc event organiseerd. dus hij kan (bijna) nix bij wonen.

leon1988
|
stuur em nog een keer want me vragen zijn nog nit beantwoord
13-1-2005 13:50
Antwoord 61-75 van 108 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.