Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Actiefheids systeem]
Actiefheids systeem
*UPDATE* We hebben besloten vergaderingen en RE PK Trips ook als event te laten tellen *END OF UPDATE*

[TrekkieEdit]Dit betekent niet dat die ineens als gewoon RSR event tellen en je er RSR duimpjes voor krijgt, dit betekent gewoon dat mensen die deelnemen aan vergaderingen fo RE pk-trips vrijgesteld zijn van de eis 1 RSR-event per maand bij te wonen.[/TrekkieEdit]

Beste leden,

Ons nieuwe actiefheidsmeet systeem is af. We zullen op een aantal fronten meten of jullie actief zijn of niet, we gaan jullie echter niet vertellen op welke createria wij meten of jullie actief zijn of niet omdat jullie dat anders bewust zouden kunnen manipuleren. We geven jullie er echter een cadeau je moet minimaal naar 1 event per maand gaan. Verder zullen jullie ook niet zomaar gewist worden, als jullie niet actief genoeg zijn krijgen jullie een waarschuwings PM en zullen jullie nog 2 weken krijgen om "je leven te beteren". 13 february zullen de eerste inactieve leden gewist worden dus zorg dat je actief blijft. Ook is de requirement voor het skilltotal verhoogd van 600 naar 650, hieraan zal ook iedereen moeten voldoen VOOR 13 february anders wordt je ook gewist.

Greetz The Leaders
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 11-1-2005 20:59
Antwoorden:
Jantje F

Inactief

heymaar ik kan bijna nooit meedoen omdat al die pk events +50 zijn of +dit ofzo en ik geen zin heb om naar die onafgewerkte events tye gaan. ik heb 47 combat , geen ranged en magic. moet ik dan tegen mijn zin naar "niet zo goede"(soms zijn er wel goeie bij) gaan?of hoe zit dat...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
ik verkoop iets van een 500 yew logs en iets van een 2400 willow logs.p-m me!
12-1-2005 15:11
Laurens B

Gewist lid

Lol...

Ik ga bijna nooit naar events..
1 event in de maand haal ik dus NOOIT
dus ik knal er ckkr uit..
maar ik ben wel super actief op de site altijd en als je wel veel actief bent op de site enz. maar niet met events knal je er dan ook uit of nietPlaatje

GreetZ
12-1-2005 15:15
Ajaxfan11

Gewist lid

kerstdagsurinamerzooi 650 skil ltotall wanneerword deze clan nie naabish
12-1-2005 15:42
Glowball02

Rune Member (6.9)

ik vind mezelf op dit moment wel redelijk actief, maar hierdoor krijg ik een probleem:
1. ik moet 650 skill total hebben (nu 615 Plaatje )
2. ik moet ondertussen ook nog actief blijven op RSR
ik vind dus dat de mensen die nu lid zijn, lid mogen blijven. dat event vind ik ook overdreven. voor de meeste events heb je minstens een bepaald lvl nodig, dat ik meestal niet heb OF het is een stom event OF ik heb dan geen tijd OF het is in de wildy en ik HAAT pken
dat is mijn probleem dus, als iemand weet hoe ik dat moet oplossen, ik sta open voor alle mogelijkheden
P.S. ik kan geen 10u per dag op de computer, dus no-lifen gaat niet Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
12-1-2005 16:03
Kill12

Gewist lid

Ik weet nietof je het gezien hebt hoor maar deze maand komen alleen maar pk events en member events. Dat schiet lekker op..
12-1-2005 16:16
222x3

Gewist lid

dat van die events is wel een goed idee,
actief op de site zijn heeft geen nut... het gaat om het spel (hoewel ik zelf vind dat ik ook best wel erg actief op de site ben =p).
en als je vindt dat er geen leuke events zijn.. zorg je er toch gewoon voor dat iemand een event maakt die wel leuk/niet moeilijk is. zoals bijvoorbeeld: "het wees in varrock om bepaalde tijd om actief te blijven event"

ik vindt dat van die events dus goed idee(hoewel ik nog geen 1x naar event ben geweest) maar om vergaderingen en RE pk-trips ook als event te rekenen vind ik beter idee, want dit is "altijd" hetzelfde dus je went eraan.

/OFF-TOPIC
vraag: hoelaat zijn die vergaderingen?
voorstel: meer wars te houden, en clans uitdagen (alleen met wars kom je te weten wie het beste is naar mijn idee)
/OFF-TOPIC
12-1-2005 16:32
Sterf Jullie

Gewist lid

hmm k weet niet of ik dat 1 event per maand wel ga hale maar ik zal proberePlaatje
zorgt er wel voor dat de evnts wat drukker en beter gewardeerd worden denk ik
12-1-2005 16:57
222x3

Gewist lid

trouwens:.. gaat dat "minimaal 1 event in de maand" nu in?!
moet je deze maand(januari) ook nog naar een event? of gaat het pas in in februari!?!?!
12-1-2005 17:03
Crito

Gewist lid

ik heb nog een leuke opmerking: asje niet beantwoordt aan de criteria, krijgje een p-message dat je wel aan de criteria moet beantwoorden.

Maar, je mag niet weten wat de criteria zijn!
probleempje om je dan aan te passen, niewaar?

enneuh, k zallet hier ondertusse ook ff zeggen, strax wel op de juiste plaats, maar als een leader dit leest: zet me maar ff op inactief, tot medio februari.
12-1-2005 17:09
Zharlax

Rune Member (6.9)

Het idee is ook dat je je niet gaat aanpasse, we willen oprecht actieve leden, niet mensen die maar wat doen om in de clan te mogen blijven. Naar overleg is besloten dat vergaderingen ook zullen meetellen als "event", als je dus geen leuk event vind is dat je redding en verder zullen de RE duimpjes ook gewoon als event duimpjes worden gerekend want een RE trip is eigenlijk gewoon een event.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
12-1-2005 17:26
Deadboy10

Gewist lid

quote:
Thomba zei: Dus als ik het goed begrijp..... Ik speel never geen RuneScape meer maar ik MOET naar 1 event per maan EN 650 skill total zijn anders word ik gekickt? Dat vind ik wel genaaid.. Ik zit al heel lang op dit forum en ik was eerst heel erg actief ( nu iets minder maar ik post soms nog ) ...

persoonlijk denk ik dat dit alleen voor nog slechtere events zorgt. ze zullen gewoon naar een event gaan in bronze ofzo zorgen dat ze snel dood gaan en dat is het dan.
*gaat dan maar vergadering shit downloaden*
edit: er mist een file tof...
12-1-2005 17:46
Beire

Gewist lid

dit is gewoon unfair....
er zin voor members al 3 keer zoveel events als voor free players
dan is er bij de events ook nog een minimum en een maximum combat verplicht, zo blijft er als je pech hebt nog maar is de helft van de events over
en dan moet je nog een van die dagen kunnen......
waarvoor is dit nu goedPlaatje Plaatje
het licht mss aan mij ma toch... ik vind het "NIET" goed Plaatje

nog één vraagje
hoeveel leden willen jullie van de 650 maken?
100 ofzo?
12-1-2005 18:05
Dark Lorrie

Gewist lid

quote:
KillerBart zei: Het idee is ook dat je je niet gaat aanpasse, we willen oprecht actieve leden, niet mensen die maar wat doen om in de clan te mogen blijven. Naar overleg is besloten dat vergaderingen ook zullen meetellen als "event", als je dus geen leuk event vind is dat je redding en verder zullen de RE duimpjes ook gewoon als event duimpjes worden gerekend want een RE trip is eigenlijk gewoon een event.

w00tw00t ik ga iedere week naar RE event! PlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatje

w00tw00t ik mag dus blijvenPlaatje

Enne, Thulinma moet zeker ook nu iedere maand naar een event komen?

Nee, en nou niet zeuren dat hij 9 is..of dat hij Retired from RS is, geen discriminatie in deze clan, Thul moet ook iedere maand naar events komen Plaatje (Same for Trekkie Plaatje )
12-1-2005 18:14
Beire

Gewist lid

oja thulinma u total is ook niet hoog genoeg he......
ga jij er dan ook uit?
12-1-2005 18:18
Leon

Gewist lid

quote:
Raiking zei: hmm, ok, die total req kan ik nog mee leven, Die 1 event in de maand ga ik ook wel halen. maar t is wel konijneverdomme dat als je op vakantie bent ofzo en je kan een tijdje nie inlogge dat je dan verwijderd bent. maar ja, het is wel nodig dat die maatregelen worden getroffen, want de clan raakt wel errug vol ja.
.

kijk.
als je op vakantie gaat of langer dan 15 dagen neit inlog. wordt je op inactief gezegd. dan wordt je niet verwijderd.
greetz leon1988

verder had ik zelf ook nog vraagjes.
1 - mogen er oortaan altijd events achter elkaar. want dat mocht eerst niet. Ik ben hier wel voor. want dan is het makkelijker om standaaard 1 event in de maand te komen.
eerst redde ik dat niet. maar nu wel.
2 - worden event van bv 70 tot 80 geaccepteerd. want van zulke events zijn er. met reqs. maar als je bv daaronder zit, of erboven zit mag je neit meedoen. waardoor die mensen sowieso al 1 event waar ze dan wel heenkonden kwijtzijn. zelfde gaat met p2p events. f2p missen dan sowieso een event.
3 - hoe zit het met drass. ik ken niemand op hemzelf na die een rsc event organiseerd. dus hij kan (bijna) nix bij wonen.

leon1988

12-1-2005 18:40
Antwoord 46-60 van 108 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.