Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Actiefheids systeem]
Actiefheids systeem
*UPDATE* We hebben besloten vergaderingen en RE PK Trips ook als event te laten tellen *END OF UPDATE*

[TrekkieEdit]Dit betekent niet dat die ineens als gewoon RSR event tellen en je er RSR duimpjes voor krijgt, dit betekent gewoon dat mensen die deelnemen aan vergaderingen fo RE pk-trips vrijgesteld zijn van de eis 1 RSR-event per maand bij te wonen.[/TrekkieEdit]

Beste leden,

Ons nieuwe actiefheidsmeet systeem is af. We zullen op een aantal fronten meten of jullie actief zijn of niet, we gaan jullie echter niet vertellen op welke createria wij meten of jullie actief zijn of niet omdat jullie dat anders bewust zouden kunnen manipuleren. We geven jullie er echter een cadeau je moet minimaal naar 1 event per maand gaan. Verder zullen jullie ook niet zomaar gewist worden, als jullie niet actief genoeg zijn krijgen jullie een waarschuwings PM en zullen jullie nog 2 weken krijgen om "je leven te beteren". 13 february zullen de eerste inactieve leden gewist worden dus zorg dat je actief blijft. Ook is de requirement voor het skilltotal verhoogd van 600 naar 650, hieraan zal ook iedereen moeten voldoen VOOR 13 february anders wordt je ook gewist.

Greetz The Leaders
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 11-1-2005 20:59
Antwoorden:
Crito

Gewist lid

waarom moet die regeling in godsnaam in t midden van de exames doorgevoerd worden? t wordt ier ambiance...
12-1-2005 11:32
Zharlax

Rune Member (6.9)

Je exames duren toch zeker geen maand? Besides je krijgt een warning over 2 weken als je niet actief genoeg wordt en dan heb je nog 2 weken de tijd om er wat aan te doen, ik vind dat best redelijk. We lozen jullie echt niet zomaar Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
12-1-2005 11:39
Crito

Gewist lid

mijn examens duren twee maand
blok van 20 december tot 17 januari
exames tot +- midden februari

...
12-1-2005 11:42
Thomba

Inactief

Dus als ik het goed begrijp..... Ik speel never geen RuneScape meer maar ik MOET naar 1 event per maan EN 650 skill total zijn anders word ik gekickt? Dat vind ik wel genaaid.. Ik zit al heel lang op dit forum en ik was eerst heel erg actief ( nu iets minder maar ik post soms nog ) ...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
bèèh! --- Als iemand nog nooit van me gehoort heeft, denk dan terug aan de tijd dat ik als MasterSpammer 625 posts had... *Zucht* --- **Het officiële ****7e**** lid van CTK/RSR ( Ja, 1tje hoger dan Bartho ^^ )**

12-1-2005 11:45
Stevo575

Gewist lid

quote:
KillerBart zei: Events die je zelf maakt tellen NIET. Maar je helpt natuurrlijk wel de andere als jij een leuk event organiseerd.
zo orangezuurduitser dan organiseer ik geen events meer
12-1-2005 12:15
Born2die101

Gewist lid

dam 1 event per maand ik zit hier al 6 maanden in en ben nog maar naar 1 event gegaan daar zal ik dus dringend veranering in moeten brengen
voor de rest denk ik dat ik wel redelijk actief ben (denk ik ) zal ik wel zien
1 ding ik denk wel dat de ledenlijst ferm zal verminderen
12-1-2005 13:15
Ohno

Rune Member (6.9)

quote:
Crito zei: mijn examens duren twee maand
blok van 20 december tot 17 januari
exames tot +- midden februari

...

We kunnen je op inactief zetten eh Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-1-2005 13:17
Magemiserx

Gewist lid

Hmm, ook stom dat eigen events niet meetellen, ben je er in prenciepe wel bij en je bent naar een event geweest.
Op inactief zetten is wel nodig, want tijdens examens mag ik niet op rsr, rs...
1 event in de maand is ind wel een beetje stom, maar haalbaar. Als je in de clan zit enje hebt de nodige reqs niet? Word je er dan uitgegooid?
12-1-2005 13:25
Kippendoder

Inactief

Yep, als je echt een lange tijd wegmoet kun je aan een leader vragen om je inactief te zetten.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
12-1-2005 13:31
Aviendha18

Gewist lid

Ik vind het maar erg stom, ma ja, da ligt aan mij zeker.
12-1-2005 13:56
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

er zijn soms ook events met reqments als die er veel zijn in de maand en je hebt die req dan krijg je geen duimpje dat is ook flauw.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
12-1-2005 14:02
Josty

Retired Leader (R)

Het lijkt me handig om de vergadering ook tot een event te rekenen. Hierbij tref je toch de meeste mensen direct aan en weet iedereen weer wat er ongeveer op het agenda staat de aankomende maand(en). Hier zijn mensen bij, echter krijg je dan het effect wat keizerin al zo mooi heeft verwoord. Denk niet dat ik naar 1 ander event in de maand ga om maar actief te zijn. Tenminste das actiefheid om erbij te blijven, dat deed ik voorheen niet en dat zal ik ook niet gaan doen. Al zou ik dat met mijn dood hier op rsr moeten bekopen. Ikzelf ben wel degelijk actief op de site, maar dan anders dan het opvalt. (post weinig maar lees nagenoeg allesPlaatjePlaatje. Maar die regel van het event bijscherpen is dus mijn advies, en verder zal ik (en de rest) het wel zien.

Hoye,

Joost
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Conclusie:
Het zal zo blijven, no matter what.

Do you think I care?

In reactie op bepaalde leden:
I just love the issues of love.
12-1-2005 14:15
[bo]xwarrior

Banned

Best met dat meten:MAAR IK WIL GVD NIET NAAR 1 EVENT HEEN ALS IK DAAR GEEN TIJD/ZIN AAN HEBPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
TSP||The Sick People Pwns You!
12-1-2005 14:51
Rezer88

Rune Member (6.9)

Tja dat is een soort van jou probleem. In elke maand is altij wel een event wat je leuk vind Plaatje

@Keizerin, lol ik moest om sommige puntjes wel lachen, maar idd je hebt volkomen gelijk. Op een event heb je te luisteren naar de organisator, zelfde geld voor een war e.d.

Alleen lol dat van de drop party ligt misschien beetje aan jou ^^Plaatje?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
12-1-2005 15:01
Concura

Gewist lid

quote:
Stevo575 zei: zo graslul dan organiseer ik geen events meer

dat is de goede houding, die zouden we allemaal aan moeten nemen Plaatje
12-1-2005 15:02
Antwoord 31-45 van 108 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.