Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Actiefheids systeem]
Actiefheids systeem
*UPDATE* We hebben besloten vergaderingen en RE PK Trips ook als event te laten tellen *END OF UPDATE*

[TrekkieEdit]Dit betekent niet dat die ineens als gewoon RSR event tellen en je er RSR duimpjes voor krijgt, dit betekent gewoon dat mensen die deelnemen aan vergaderingen fo RE pk-trips vrijgesteld zijn van de eis 1 RSR-event per maand bij te wonen.[/TrekkieEdit]

Beste leden,

Ons nieuwe actiefheidsmeet systeem is af. We zullen op een aantal fronten meten of jullie actief zijn of niet, we gaan jullie echter niet vertellen op welke createria wij meten of jullie actief zijn of niet omdat jullie dat anders bewust zouden kunnen manipuleren. We geven jullie er echter een cadeau je moet minimaal naar 1 event per maand gaan. Verder zullen jullie ook niet zomaar gewist worden, als jullie niet actief genoeg zijn krijgen jullie een waarschuwings PM en zullen jullie nog 2 weken krijgen om "je leven te beteren". 13 february zullen de eerste inactieve leden gewist worden dus zorg dat je actief blijft. Ook is de requirement voor het skilltotal verhoogd van 600 naar 650, hieraan zal ook iedereen moeten voldoen VOOR 13 february anders wordt je ook gewist.

Greetz The Leaders
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 11-1-2005 20:59
Antwoorden:
Macgyver

Gewist lid

Er staat toch nergens dat het een PK-event moet zijn?
11-1-2005 23:34
Kolnedra

Gewist lid

95% van de events zijn wel pk events........en ik heb een godse hekel aan pken
11-1-2005 23:44
Marduk God

Gewist lid

quote:
Rezer88 zei:

Maar ik ben persoonlijk voor RE is 1 event, alleen moet dit nog besproken worden door de leaders. Ik zal er alles aan doen om dit eventjes waar te maken Plaatje

Ik ben er ook voor, want [RE] events zijn de enige waar ik naartoe kan gaan.
[Ik zit in de week op kot met een extreem slechte I-verbinding. Dan kan ik dus al niet echt naar events gaan.
Enkel de zaterdagavond ([RE]-pktrips) heb ik de beschikking over een goede verbinding, en dus ga ik in de regel alleen naar die events.]

Merk wel op dat ik VOOR die event-regel ben; het zet leden aan tot actiefheid (duh).

~Mardvk
11-1-2005 23:47
Raylifes

Gewist lid

Het is nietzo heel erg dat events verplicht worden, als er maar dingen zoals brons of iron wars blijven zodat ik geen full rune hoef te verliezen, ik ben opzich tegen dit beleid, omdat ik vind dat actiefheid niet alleen afhangt van events, maar ik zal me er bij neer leggen
12-1-2005 06:26
Slaydo11

Inactief

ehm en wat doen we nu? Thulinma heef geen 650 total...maar ik neem aan dat dat niet uitmaakt omdat hij de grote technik ldr is Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-1-2005 07:00
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

ja en ik heb ook veel huiswerk deze maand.

ik vind over dat 1 event verplicht is stell je nou voor dat het allemaal domme events zijn dat je denkt van nou volgende maand better dan lig je er meteen uit.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
12-1-2005 07:18
Stevo575

Gewist lid

telt een event dat je zelf organiseert ook mee danPlaatje
12-1-2005 07:51
Zharlax

Rune Member (6.9)

Events die je zelf maakt tellen NIET. Maar je helpt natuurrlijk wel de andere als jij een leuk event organiseerd.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
12-1-2005 08:06
666megaminer

Inactief

telen vergaderingen ook mee als events?
moet snel weg dus niet de posten hierbove gelezen
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Your file is not found
If you must file a complaint
Send it to Bill Gates

12-1-2005 08:23
Keizerin

Gewist lid

1 event per maand? Daar zal iik echt mijn best voor moeten doen want mijn ervaringen tot zover zijn niet echt positief....

Ik ben naar een paar vergaderingen geweest. Er is vaak wel een onderwerp waarover ik graag meedenk en -praat. Dat lukt echter niet best. Nadat een van de leiders een agendapunt uiteengezet heeft, gaan eerst de andere leiders daar opmerkingen over maken. Ik zie tien keer hetzelfde voorbij komen, onzin en grappen vaak ook, ze kicken elkaar eruit of muten of whatever, en al die tijd staan de settings zo dat de leden niks kunnen zeggen. Het draait erop uit dat ik na de vergadering probeer om via PM en MSN mijn ideeën met leiders te bespreken. Heel onbevredigend. Nodigt niet uit om vaker naar een vergadering te komen, hoewel ik er volgende keer wel weer bij ben...

Verder heb ik twee keer aan een pk trip en een keer aan een war meegedaan. Ik hardstikke onervaren en doodzenuwachtig, volg braaf de rest en hoop dat mij duidelijk wordt gemaakt wat ik wel of niet moet doen. Bijvoorbeeld doordat degene die de leiding heeft aan de deelnemers vertelt wat de plannen zijn, en dat die deelnemers intussen dus zwijgen. Ik zie echter allerlei trashtalk voorbij komen, niemand zwijgt om de leider aan het woord te laten komen. Die komt zelfs niet door het sssst geroep heen lol. Op een gegeven moment staan we in de wildy te wachten, langdurig te wachten. Waarop is onduidelijk. De deelnemers gaan elkaar vast afslachten....
Er wordt wel geroepen dat niet te doen, maar een leider gehoorzamen lijkt niet tot de requirements te behoren. Al met al kreeg ik het gevoel dat deelname aan een pk-trip een zekere manier is om snel dood te gaan, vooral als je een pk-noob bent zoals ik.

Toen dacht ik: drop party, daar kan me niks gebeuren Plaatje Een leuk en veilig event voor noobs zoals ik. Nou, ik hoef nauwelijks uit te leggen hoe dat verliep he, die grote drop party van de clan in Varrock Castle. Na een half uurtje ben ik er scheel en duizelig mee gestopt, met het vaste voornemen noooooooit meer naar een drop party te komen. Niet dat ik dat de organisatoren kwalijk neem, want die hebben hun uiterste best gedaan. Maar evengoed ben ik toen tot de conclusie gekomen dat droppartys dingen zijn om ver bij weg te blijven.

Het laatste event waar ik aan mee deed was het melee-de-queen event van Merianlover. Leek me hardstikke leuk, met zijn allen de queen melee-en.
Een uur na de afgesproken tijd stonden we echter nog steeds in de bank van Al Kharid ruzie te maken over waarom-niet-ranged, waarbij iemand Martin er zelfs bij voorbaat van beschuldigde alleen melee toe te staan om zelf de kill te kunnen krijgen. De belachelijkheid ten top! Kijk, normaal gesproken besluit je zelf hoe je dat beest bevecht, maar dit was een meleetrip. Je schrijft je ook niet in voor een voetbaltoernooi om dan op het veld ruzie te maken over waarom we niet gaan hockeyen. En sharen was logisch, als we elkaar daar al niet in vertrouwen dan zijn we een leuk stel clanleden bij elkaar he?

Tis een heel verhaal geworden, maar ik hoop dat een beetje duidelijk is dat mijn ervaringen met events niet positief zijn. Ik ben graag een actief clanlid, dus ik hoop dat ik dat op een andere manier kan zijn dan mijn tijd op bovenstaande manieren te verdoen.
12-1-2005 08:37
Bloemkolen

Gewist lid

ik vind het 1 event in de maand geen chill idee, of er moet iemand gaan beginnen met events midden in de nacht te geven, ik zit namelijk in het buitenland...8 uur tijdsvershil, en in nederland ben ik meestal ook niet op de tijden dat de events meestal gegeven worden online, over het algemeen heel wat later. voor de rest ben ik (vind ik) toch best wel vrij actief op het forum, en in runescape.

maarja, jullie moeten maar kijken wat je ermee doet, maar ik zou het wel wat fijner vinden als die regel vervalt...gooi dan de minimum total skill voor nieuwe aanmeldingen verder omhoog (no offence, maar 650 is niet echt schokkend hoog...zou voor nieuwe aanmeldingen mss wel wat hoger kunnen)

naja, dit was wel zo'n beetje alles wat ik te klagen had Plaatje

mzzl
12-1-2005 09:06
Zharlax

Rune Member (6.9)

Ok keizerin, point wel taken, sommige events gaan nergens over of lopen compleet in de soep. We denken er zeer sterk aan om een vergadering ook tot "event" te benoemen en als je dus elke eerste zondag van de maand na de vergadering komt hoef je dus niet naar een event. Meer kunnen we er echter niet van maken, we willen actiefheid binnen als buiten rsr meten en events zijn daar gewoon een deel van. Over de Drop Party, er is er binnekort (hopenlijk eind february) weer een drop party waar op 4 plekken tegenlijk zal worden gedropt om de drukte een beetje te verdelen (dit om te voorkomen dat men spontaan claustrofobie krijg PlaatjePlaatje. Er wordt dus nog aan het actiefheids systeem gesleuteld maar verwacht niet dat de event requirement zal vervallen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

12-1-2005 09:22
Ctk Mastah

Gewist lid

Ik probeer me best ervoor te doenPlaatje
12-1-2005 09:35
Banzo The V

Gewist lid

quote:
Kippendoder zei: Tja, pk'en doe ik ook niet echt graag. Maar RE is redelijk goed georganiseerd en als dat meeteld als een event dan zal ik dat wel doen.

precies ,

Ik kan meestal niet met event mee doen omdat ik pas om half 9 , kwart voor 9 de computer tot mijn beschikking heb (events beginnen meestel om 8 uur), zaterdags ga ik wel altijd met RE mee , kan dat dan ook niet een event ofzo genoemt worden net als kippendoder zei?
12-1-2005 09:53
Zharlax

Rune Member (6.9)

Dat raad ik je ook aan ja want ook de MAL's moeten ook aan deze eisen voldoen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

12-1-2005 09:53
Antwoord 16-30 van 108 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.