Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Nieuw beleid]
Nieuw beleid
Dames en Heren RSR'ers (En Bartho, natuurlijk ook),

Tot vreugde van velen van jullie, en tot droefenis van enkelen, delen wij hierbij mee dat RSR vanaf heden geen nieuwe leden meer aanneemt. Dit in verband met een grove verandering in beleidvoering, die in het kort waarschijnlijk het volgende zal inhouden:

• Er zal veel strenger worden opgetreden tegen breken van regels

• Een verhoging van de reqs

• Het persoonlijk screenen van nieuwe leden, door 8, 8.5 en 9's, die na aanmelden eerst op een wachtlijst komen

• Een maximum aantal leden, wat nog nader zal worden bepaald

Let wel: Buiten het dichtgooien van de aanmeldpagina is dit allemaal nog niet ingevoerd, er wordt aan gewerkt, maar we verwachten hier op korte termijn mee te kunnen starten. Zorg dus dat je actief bent, anders wordt je eruit gegooid, en we maken GEEN uitzonderingen meer. Verwijderd = verwijderd, dan wacht je maar tot je je weer kunt aanmelden.

Trekkie
Stats
Gepost door MacgyverGewist lid op 10-1-2005 23:19
Antwoorden:
222x3

Gewist lid

quote:
Aviendha18 zei: ow leukPlaatjePlaatje tja, ik zal er waarschijnlijk uitgegooid worden want ik train geen combat, m'n combat is vreselijk laag. M'n skilltotal rijkt ook niet zo ver, heb nooit rsc gespeeld (een weekje maar). Dus denk ik dat ik nu best vertrek zeker voordat ik er uit gegooid wordt?

ik zou me geen zorgen maken... ze zeggen dat er geen minimale clvl komt, je skilltotal valt best mee en dat je rsc moet hebben gespeeld is maar een grapje (hoop ik)
11-1-2005 19:08
Postmab

Inactief

Goed idee, er zijn inderdaad veel inactieve leden, die de clan niets bijdragen..
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Record: meeste Yew longbows fletchen! Zie recordboek.
11-1-2005 19:08
Zharlax

Rune Member (6.9)

Zoals rezer al zei, fixeer je niet eveel op de reqs. Dit is wat hier staat is zo beknopt. We hebben het plan nu voor het grootste gedeelte uitgewerkt en werken aan de invoering en de details. Verder betekend hogeren reqs niet meteen hogere RS reqs. We stellen namenlijk nu ook ander reqs aan je gedrag binnen RSR.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
11-1-2005 19:20
Giant Boy0

Gewist lid

Ben ik net optijd lid gewordenPlaatje ik was ook nog net 10-1-2005 lid geworden overdagPlaatje
Gelukkige ik enne waar staan die reqs?
Enne goed idee geen domme mensen meer in een clan die alleen maar om spullen in een clan zit aannemen en hebbenPlaatje
11-1-2005 19:25
Kill12

Gewist lid

Kunnen jullie even iets meer over dat "actiefheid" zeggen, want het is onduidelijk wat daar nou mee bedoeld word..
11-1-2005 19:38
Jessebreda

Gewist lid

quote:
Drass zei: Het heeft nog niet veel zin om te gaan vragen wat er nu allemaal gaat gebeuren want dat weten we zelf nog niet helemaal Plaatje

Nogmaal er zal NOOIT! een Combat Req komen. We verhogen/verlagen alleen de Skill total Req. Mag dat alvast duidelijk zijn Plaatje

Verder krijg je meer van ons te horen over een weekje.

Post het dan ook niet... Als je er nog niet veel vanaf weet -geen details... Posten het dan niet! Nu gaat iedereen continu zagen erover etc etc etc! Je kon beter gewoon in één keer BAM reqs niet een maand wachten =|
11-1-2005 20:04
Chiefnl

Gewist lid

quote:
Postmab zei: Goed idee, er zijn inderdaad veel inactieve leden, die de clan niets bijdragen..
like you 1 postPlaatje
11-1-2005 20:15
Rezer88

Rune Member (6.9)

quote:
Kill12 zei: Kunnen jullie even iets meer over dat "actiefheid" zeggen, want het is onduidelijk wat daar nou mee bedoeld word..

De mate waarin leden actief zijn op rsr, met rsr enz, ieder die 1.0 is en al een maand 1 post heeft is inactief. Plaatje Het gaat om deze mensen uit rsr te verwijderen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
11-1-2005 20:19
Banzo The V

Gewist lid

ik vindt het wel een goede regel ,
maar als je nou bijvoorbeeld op vakantie gaat en je bent 2 weken weg

Wattan?
Word je dan ook gekickt en moet je weer opnieuw aan melden en dat shit?
11-1-2005 20:33
Rezer88

Rune Member (6.9)

je kan jezelf op inactief laten zetten door een leader Plaatje Dan kan je zolang weg blijven als nodig zonder verwijderd te worden Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
11-1-2005 21:07
Priamus

Gewist lid

Nee, kdenk dat dat hetzelfde blijft, gewoon ff zeggen dat je weg gaat, dan word je ff op inactif gezet.

Voor de rest, hele goede nieuwe regel. DUIM OMHOOG

en dat maximum aantal leden, wat zal dat ongeveer zijn?
11-1-2005 21:12
Banzo The V

Gewist lid

quote:
Rezer88 zei: je kan jezelf op inactief laten zetten door een leader Plaatje Dan kan je zolang weg blijven als nodig zonder verwijderd te worden Plaatje

Plaatje
11-1-2005 21:31
Kippendoder

Inactief

quote:
Jessebreda zei:

Post het dan ook niet... Als je er nog niet veel vanaf weet -geen details... Posten het dan niet! Nu gaat iedereen continu zagen erover etc etc etc! Je kon beter gewoon in één keer BAM reqs niet een maand wachten =|

Inderdaad, als je het een tijd ervoor zegt dan gaan ze er achter zoeken wat het juist is.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
11-1-2005 22:35
Macgyver

Gewist lid

quote:
Jessebreda zei:

We kunnen moeilijk de apply page dichtgooien zonder verantwoording...
11-1-2005 23:32
Keizerin

Gewist lid

Goed idee Plaatje

Het screenen van nieuwe leden is gewoon broodnodig. Ik heb zelf meegemaakt dat iemand zonder haar medeweten lid werd gemaakt, en dat moet niet mogelijk kunnen zijn. Je staat als clan ook best wel voor gek tegenover die persoon.

Maar, het actiefheids systeem.... daar heb ik in die andere topic mijn mening al over gegeven..... Ik hoop eind februari nog steeds lid te zijn, en als dat niet zo is komt dat niet doordat ik opgezegd heb...

12-1-2005 08:54
Antwoord 46-60 van 72 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 12

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.